subota | 10.02.2007.

Mike Tayson wonts to "kill" Sly Stallone!!!

-Nije mi se dalo pisat na engleskom pa cu pisat na nasem!!!!

-Prije snimanja Rocky VI Mike Tayson je zelio glumiti Rockyevog protivniga no Sly je to odbio jer bivsi teskaski prvak bi ga mogao ubiti u ringu ako se razljuti!!!Sly je rekao da se nije bas "zagrijao" za ulazak u ring sa Mikom Taysonom!!!"Mike je to predložio, ali... Znam da baš nisam mlad, ali sam ipak premlad da umrem."-rekao je Sly!!!"Nisam mu to dopustio no ipak da bi ga "omeksao" rekao sa mu da moze doci na snimanje!!!!Otada se nismo culi a kada sam usao u ring ugledao sam ga na tribinama!!!
Okrenu oam se zastitaru i rekao da drze podalje od ringa tog kur.... sina!!!Ako dode "vamo ubit ce me!!!On je ubojica!!!!!!"-Sly govori!!!Dalje neam pojma sta se dogadalo!!!

Pa,Sly.............dobro si proso!!!!!!!!!!!zujonaughty

- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

subota | 10.02.2007.

Mike Tayson wonts to "kill" Sly Stallone!!!

-Nije mi se dalo pisat na engleskom pa cu pisat na nasem!!!!

-Prije snimanja Rocky VI Mike Tayson je zelio glumiti Rockyevog protivniga no Sly je to odbio jer bivsi teskaski prvak bi ga mogao ubiti u ringu ako se razljuti!!!Sly je rekao da se nije bas "zagrijao" za ulazak u ring sa Mikom Taysonom!!!"Mike je to predložio, ali... Znam da baš nisam mlad, ali sam ipak premlad da umrem."-rekao je Sly!!!"Nisam mu to dopustio no ipak da bi ga "omeksao" rekao sa mu da moze doci na snimanje!!!!Otada se nismo culi a kada sam usao u ring ugledao sam ga na tribinama!!!
Okrenu oam se zastitaru i rekao da drze podalje od ringa tog kur.... sina!!!Ako dode "vamo ubit ce me!!!On je ubojica!!!!!!"-Sly govori!!!Dalje neam pojma sta se dogadalo!!!

Pa,Sly.............dobro si proso!!!!!!!!!!!zujonaughty

- 14:34 - Komentari (0) - Isprintaj - # -