nedjelja, 27.11.2016.

Vilinsko srce

Vinko Coce - Vilo Moja

Skoro saki put
kad se mi pogjedamo
ti i ne odzdraviš
ko da se ne poznamo
A da mi te k sebi zvat
kad ćeš zaspat
prvo sna da ti rečen
da volin te još

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan

Skoro saki put
kad se mi pogjedamo
ti i ne odzdraviš
ko da se ne poznamo
A da mi te k sebi zvat
kad ćeš zaspat
prvo sna da ti rečen
da volin te još

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
_al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan
vilo moja, vilo moja
vilo moja, vilo moja...

(srce uočila Zvonka)


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --