nedjelja, 19.06.2016.

Srce u zdjelici

(srce uočila Ingrid)

U šetnji predgrađem poznati skupljač umjetnina spazi pred jednom trgovinom neku šugavu mačku kako iz zdjelice lapće mlijeko. Odmah prepozna kako je ta zdjelica vrlo stara i vrlo vrijedna. Nonšalantno uđe u trgovinu i ponudi da će kupiti mačku za 100 eura.

- Žao mi je, mačka nije za prodaju - odgovori mu vlasnik trgovine.

- Ali, molim vas, doista bi mi trebala takva mačka, u kući su mi se pojavili miševi. Platiti ću vam dvijestotine eura za nju.

- Prodano! – reče mu trgovac i pruži mačku.

- Ali znate što – nastavi kupac uzimajući mačku - kad sam već dao za nju dvjesto eura mogli biste mi uz nju dati i tu staru zdjelicu iz koje je vjerojatno navikla jesti.

- Žao mi je stari, to mi je sretna zdjelica. Do sada sam već prodao dvadeset mačaka!


19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --