srijeda, 06.01.2016.

Razdraženo srce

155.

Potaknut spomenutim događajem, odlučio sam na
deset dana usvojiti tu besmislenu, budalastu riječ -
"uzrujan" - i koristiti je u svakoj situaciji u kojoj bih
obično rekao da me je nešto "razljutilo" ili
"razbjesnilo". Rezultati su bili zapanjujući.
Jednostavnom promjenom riječi koju sam obično
koristio da bih opisao svoje negativne osjećaje, u
trenutku sam smanjio njihov intenzitet. Govoreći
"Ovo me zaista uzrujava", prekinuo sam svoj
obrazac. Uskoro sam počeo koristiti i druge riječi
poput: "Ovo me pomalo razdražuje". Možete li
zamisliti da to kažete nekome tko vas ljuti i pritom
zadržite ozbiljno lice?
Izaberite jednu riječ koju obično koristite da biste
opisali svoje negativne osjećaje i domislite
alternativnu riječ koja će prekinuti vaš obrazac ili
barem smanjiti intenzitet vaših emocija.


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zvonka)



19:15 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --