utorak, 01.12.2015.

Trenutno srce

131.

DRUGI NAC KORAK
Ostvarite polugu: Povežite veliku bol s
izbjegavanjem promjene i veliku ugodu s
ostvarenjem trenutačne promjene.
Zapitajte se:
1) Koliko će me ovo ponašanje (ili emocija)
stajati ukoliko se ne promijenim?
2) Što će nedostajati u mojem životu ukoliko se
ne promijenim?
3) Koliko me staro ponašanje već stoji
mentalno? emocionalno? tjelesno? financijski?
duhovno?
4) Kako to utječe na moju karijeru? Na osobe
koje volim?
Živo zamislite i doživite ugodne posljedice
trenutne promjene.
Zapitajte se:
1) Kako ću se osjećati kad se promijenim?
2) Kakvu ću posljedicu izazvati ostvarenjem te
promjene?
3) Kako će se osjećati članovi moje obitelji i
moji prijatelji?
4) Koliko ću biti sretan?
5) Ne zaslužujem li odmah sve te dobrobiti?

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zvonka)




19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --