srijeda, 18.11.2015.

Odgovorno srce

122.

Uvijek sam se ponosio svojom sposobnošću
ostvarenja trajnih promjena u svakome. Jednog sam
se dana, međutim, naglo osvijestio kad mi je prišao
čovjek kojemu sam prije nekoliko godina pomagao
prestati pušiti. Izvadio je kutiju cigareta iz džepa i
rekao: "Niste uspjeli!"
"Kako to mislite?" upitao sam ga želeći saznati što
se dogodilo.
"Nakon naše seanse nisam pušio dvije i pol
godine. Ali sam jenoga dana doživio stres, zapalio
cigaretu i od tada ponovo pušim. Za sve ste vi krivi!
Niste me dobro programirali!"
Iako njegov način komunikacije nije bio uljudan,
taj mi je čovjek darovao izvanredan dar. Podsjetio me
je da za svoju promjenu moramo preuzeti osobnu
odgovornost.
Nitko vas ne može "programirati".
Sami morate postaviti uvjete.

Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --