ponedjeljak, 04.05.2015.

Srce od kabela

(srce uočio walker gjuro)

Kak se mi muški (valjda nisam samo ja) nikak ne naučimo pospremat, ili čistit za sobom, tak su česte rečenice :
"opet si sve pokapal po lavabou"
"opet si majice vuko iz sredine"
"kaj je tak teško bacit veš u koš "
"mogo si mrvice pokupit sa stola"
"ne bi ti ruka otpala da malo usisaš stan"

A nikak da dočekam da mogu ja ženi nekaj tak reći :), jer ona za sobom sve pospremi ( i zamnom).
I nakon nekoliko godina braka dočekam taj dan.
Ostavila je fen na mašini, valjda se žurila na posao.
I odmah pomislim, evo mojih pet minuta, sad mogu konačno reći :
a-ha, ostavila si fen na mašini, onak razbacano !!:)
Ali onda vidim da mi je zapravo srce ostvila.
Pa tko bi joj prigovorio.

-ovo samo tak usput malo.(w g)


19:15 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --