ponedjeljak, 06.04.2015.

Srce u kavi

(srce uočila Ms. Heart)

Bilo je to dugih 46 dana bez kavice. Prvu sam ispijuckao u nekoliko minuta, prožet osjećajima ugode. Samo ja i ona u mom svijetu.
Zatim je usljedila ona druga prva. Nju sam već ispijao malo umjerenije, stabiliziran i "normaliziran".
Kakva Kopi Luwak, kad ja ovu standardnu ispijam kao što Muttley jede svoje pseće kolačiće. Trebat će mi vjerojatno par dana da se u potpunosti aklimatiziram, pa sam ovaj tjedan rezervirao za to. Idući tjedan su na redu kolači i slatko, jer kada bi sve ugurao u ovaj tjedan, to bi bilo kao da naglo izronim na površinu bez dekompresije i ..... BUM!


19:15 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --