Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve o nama i našim događajima, osjećajima, lubavi....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
9curki
srki
rake
libi, ivana i romana
andrea, mia i još neke
moze, pave i mare

Counters
Counters

O NAMA:

IME: Nike
ŠKOLA: ekonomska 3. razred
GODINE:16 (rođendan mi je 7.4.)
PRIJATELJI:Dajana, Petra, Perušina, Dora, LIberta,
Tajči, Tea, Rake, Maka, Veki, Đino, Tomo, Andrej...
VOLIM: slušat muziku, spavat, ići u šoping, Lazarete, Revelin....
MRZIM: školu, umišljene, ogovaranje,
LJUBAV:....... cerek


IME: Dora
ŠKOLA: Trgovačka 2.razred
GODINE: 17 (poklone primam 28.06.,
i svakim danom od 10:00-16:00)
PRIJATELJI: Nike,Linda,Mia,Barbara,Marija,
Pekica,
Ana,Debeli,Dado,i ostali...
VOLIM: SEBE,muziku,pjevat,plesat,
shoppingirat,
dobro društvo,zgodne mladice,spavat,Niku,cigare....
MRZIM: Školu,dvolicne,meso,Degene....

Friendster images

Friendster images

EVO PAR NAŠIH SLIKICA:

ong>NIKE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

t color=#000000>DORA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A EVO I MALO SLIKA(OSTALIH)

Branimir i Maka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Liberta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neda i Nikša

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tajši i BOG(o)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tajči i Sibi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maka frajer na svojoj ''mašini''
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maka i Đino ''promatraju''

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gaser Tomo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tajči Opet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vinka i Kaja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Crna pantera-Ana Lujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rake,Vinka i Kaja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karmen i Ja(Dora)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bigo-riječi su suvišne

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đino-foto model

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maza jejika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

>Marija i Peksh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Me and Joopaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me and Raakeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Evo i malo pametnih stvari


SVE SE MOZE ZBOG LJUBAVI,
ALI SE NE MOZE POSTATI NEKO DRUGI.

Sto vide slijepi, ne vide zaljubljeni

Ljubav je kao more: tko ne zna plivat - potone.

Slucaj i sudbina mogu u sekundi izbrisat snove.

Ako ne mislimo na buducnost,
ne mozemo je ni imati.

Neke ljude zaista ne treba ponovo vidjeti,
da ih ne bismo nepovratno izgubili.

Nema pravde na svijetu. Sve je lutrija.

Ljubav je kao droga. U pocetku javlja se osjecanje euforije, potpunog predavanja. Kasnije, sutradan, zelis jos. Jos se nisi zasitio, ali osjecaj ti se svidio, i uvjeren si da ga mozes kpntrolirati. Mislis na voljenu osobu dva minuta, a tri minuta je zaboravis.
Ali, uskoro, naviknes se na tu osobu i pocinjes u potpunosti zavisit od nje. Onda na nju mislis po tri sata, a zaboravis je na dva minuta. Ako nije pored tebe, osjecas se kao narkomani kad ne nabave drogu. U tom trenutku, kao sto zavisnici od droge kradu ili se ponizavaju da bi pribavili ono sto im treba, ti si spreman na sve zbog ljubavi.

Nikad nemoj traziti nesto savrseno da to zavolis, jer biti ces u opasnosti da umres bez ljubavi.
Zato zavoli nesto sto nije savrseno, i ucini ga savrsenim svojom ljubavi.

Potrebna je samo minuta da vam se netko svidi,
sat da se zaljubite, dan da nekoga zavolite,
ali potreban je cijeli život da zaboravite.

Prijateljstvo cesto prerasta u ljubav,
ali se ljubav nikad ne vraca u prijateljstvo.

"Ludo je ljubiti kad se ne ljubi ludo."



HLADNO PIVO
NE VOLIM TE


Ustao sam ujutro s glavom nateklom
I zakačio malim nožnim prstom o stol
Spotaknuo se o tvoje papuče
U padu otkinuo zastor i glavom puk'o u radijator

Htio sam ti baciti vazu u glavu
Kad' si se probudila i poslala me k vragu
Al' sam u agoniji bola stenjao ispod stola
U grču se previjao kad mi je sinulo

Ne volim te nit' sam te ikad volio
Na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
Bio sam mlad i totalno zagorio
Tako je valjda sve to krenulo

Od samoće i dobrog sexa nastala je naša veza
Početni žar je bio zavidan
Da nisam svakoga dana otkrio još mana
Sad si u mojim očima samo još greška na nogama

Što se smiješ k'o hijena to me toliko ne smeta
Koliko neke druge navike
Nit' što vreće od tampona bacaš stalno s balkona
Samo jedno ipak ne razumijem

NIJE MI JASNO

petak, 10.08.2007.

Because of you I learned to play on the same side so that I don’t get heart… because of you I am afraid…


I see the angels; I’ll lead them to your door. There’s no escape now, no mercy no more. No remorse cause I still remember the smile when you tore me apart….

All my life I’ve been searching for something. Something never comes, never leads to nothing. Nothing satisfies, but I’m getting close. Closer to the prize at the end of the rope…


Dosadili su mi oni jednostavni postovi pa moram ovako nešto pisat! U mene vam je sve super… Po cijele dane sam ili negdje na kavi ili na kupanju, svaku veće vanka…
Stvarno mi je super ekipa! Večeras idemo vjerovatno u Orašac, sutra Gruška noć a u nedjelju cijeli dan na Lopud…. jedva čekam……..
Ja mislim da će ove dane i Dora nešto napisat i tako….


Kasa ti polome krila i oduzmu slobodu, ostaješ u samoći i tuzi. Poput sjene se skrivaš i dok drugi slobodno lete, ti si zaključan u kavezu osame. Kad osjetiš ovo ne plači jer znaj da nisi jedini. Ima nas puno, nas kojima je ljubav polomila krila….

nike

- 20:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>