slovenka

ponedjeljak, 05.03.2007.

Evo i mene, žene nekarakterne

Na dijeti sam.Od jutros.Odlučila sam to sasvim naglo, bez ikakvih prethodnih priprema.. Obukla sam svoje omiljene rebe, doslovno izlizane od pretjeranog nošenja, kad ono, jedva ih zakopčala… Stanem na vagu…kao i svako jutro …kad tamo…. 57 kila.! Molim?? Ma sigurno nije naštimana, a ni u ravnini…Ma vraga nije. 57 ?? namcor

O moj Bože, da je večer još bi i shvatila tu brojku.. ali baš zato se navečer nikad ne važem. Fino ja to obavim ujutro, prije oblačenja, bez apsolutno ičega na sebi. Jer,da mudante (gaćice, op.a.) su mi stvarno teške, kako nerofl… Maknut ću je iz banja (kupatila, op.a.), ovako se stalno vaguckam i kad trebam i ne trebam… I još sam u PMS-u.. sva napuhana, izgledam sama sebi ko u petom mjesecu trudnoće. A zapravo, tada nisam ni imala toliko kila jer sam išla roditi sa 61…Što je tek 4 kila više nego jutros! A bila sam skroz normalna trudnica (oba puta), dobila sam po 10 kila (oba puta) i ostala su mi po dva (oba puta)…Ne znam kako one žene koje dobiju po 30 (!) poslije sve skinu. Ja malo, ali zajebano.headbang

E sad je dosta..zgrabila sam dvije banane sa stola, ulila u zdjelicu od tapervera juhu, složila meso što je ostalo od jučer i sve to sa sobom u firmu. I eto mene na proteinskom danu.njami

A što je najgore, vikend uopće nije bio obilježen pretjeranim konzumiranjem jela ni pićaparty: subotu cijelu izgubila na vikendici (o tome u slijedećem postu), a nedjelju u rintanju po kući i popodnevnoj šetnji od nekoliko sati. I ništa specijalno jela. Tu izuzimam čokoladu, koju više niti ne kupujem u pakiranjima od 100g, nego od 200, da imam kao za dva dana. Na žalost, kad počnem, ne mogu stati, pa se zna dogoditi da dotična potraje čak 20 minuta..mah

Zove me jutros Wanda. Sva cvrtkutava i dobre volje. A posrećilo se ženi. I kažem joj da sam na dijeti. Ajde učlani se u Karakter klub i nemoj počinjati danas, pls, nama je sutra proteinski dan.

E moja Wanda, nisam ja ko ti...Ja sam ti Ovan, ovca pače. Oću sve odmah i sad. I nema promišljanja, razmišljanja i analiziranju do besvijesti. Meni je sve:sad ili nikad. Kod mene ti prigode beru jagode, ili se dogodi ili ne dogodi. Ne bi se meni ni u ludilu dogodilo da se spremam za sastanak s Conteom ( a vidiš da mi je on u srcu), pa –ćorak. Kod mene bi to bio prasak. S velikim P. Možda bi mi poslije bilo žao,ali bolje da mi je žao što jesam, nego što nisam. Cijeli život bi se pitala:ko zna kako bi bilo…lud

Nego da se vratim na temu. Neću se učlanjivati ni u kakav Karakter klub. Iz jednostavnog razloga što sam ja žena bez karaktera…….Ma šalim se….ali tamo onima kao meni koje namjeravaju skinuti 3 kila (samo tri) ulaz nije ni dozvoljen, jer valjda treba imati 100, pa moraš skinuti 20, nemam pojma. A vi drage moje, nemojte mi zavidjeti, jer meni su moja 2 k-3 kila viška, ista ko vama 20. yes

Najdraže mi je kad mi Zakoniti kaže:
-Mmmmm….ženice….sva si mi rasna…kissTo bi kao trebao biti kompliment, a meni se diže svaka dlaka na tijelu kad to čujem. Volim i ja vidit rasne žene, ono guzate, sisate, ali ja nisam takva, ja sam tipo sportivo. Meni se plače kad vidim ovu fetu koja se priliva preko reba-
I sebi sam sebi teška i troma, a ja volim biti okretna i pokretna. Osim toga, nitko nije dobio 20 kila preko noći, nego ovako kilo po kilo, ko ja. Sve ko da neću. Lani sam za rođendan (a to je krajem ovog mjeseca) imala 54. E imat ću i ovu godinu. Milom ili silom! Kad dođem do tog broja, ostvarila sam svoj cilj. Nemam ja namjeru patiti se tri mjeseca, nije to za mene.

Kaže mi Stariji:
-Neka, neka sad ti neće biti čokolade!
-Ne trebaš se veseliti, jer neće ni tebi!
-Ja sam se ionako odrekao u Korizmi…
-????
-Pa kako onda jedeš Twix?
-A Bože tebe, Twix je Twix, Twix nije čokolada. Zna se što je čokolada.

I tako, za njega čokolada nije ni Mars, ni Kinder Bueno i sve slične stvari.Čokolada je baš ono…čokolada…

E, tako bi se čak i ja odrekla. Dobro je, nisu ga ipak zamijenili u rodilištu.Već sam se zabrinula na koga li jeeek

I što da vam kažem? Ručala sam u firmi oko dva. Kad sam došla doma, skuhala sam riži-biži za sutra i šalšu za prekosutra (za preliti špagete). I stalno ja probajem te riži, ali sve mi je nekako neukusno…ma nešto mi fali…i dodajem origano i vegetu...i luk i peršin (ništa bez toga!)...ali isto mi nešto fali....

Pa da, komad janjetine!njami

E jebi ga, to je za neki drugi dan…

- 23:28 - Komentari (14) - Isprintaj - #