slovenka

srijeda, 06.12.2006.

Božićnica e-he-he

Došao mi danas sv. Nikola u firmunut. I donio mi Boižićnicu. I ne samo Božićnicu nego i po 400,00 Kn gotovine za svako dijete (dobro ima ih dvoje, nije sad tucet- ako ste pomislili )i još dodatnih 400 Kn za spizu (to je isto neki zakon,koji pojma nemam, a ni briga me nije)eek

Skupila se tako lijepa svotica.A najljepše od svega je što joj se uopće nisam nadala.Pogotovo ne danas, možda tamo oko 23-eg...Obzirom da sam u privatnoj firmi, nikad se i ne zna da li ćemo i kada dobiti nagradu ovakvog tipa, jer uzalud nam trud sav naš, ako nam klijenti ne plaćaju...A situacija u zadnje vrijeme nije blistava, ne plaća valjda država, pa se onda tu cijeli krug zatvara.

Baš sam se pitala smijem li popodne na bankomat ili ne, obzirom da sam doma svu gotovinu potrošila..Ovako, odmah sam u roku od minute napregnula moždane vijuge da se sjetim što mi se ovih dana svidjelo u dućanima, a nisam kupila.burninmadGrozna sam znam, ali neki dan sam napravila počasni đir po obžavanom Mercatoru i uočila par lijepih, ali skupih komada.blabla I rekla sam sebi:
-E baš neću, čekat ću sniženje, to će skoro, pa nisam sad blesava kupovati kad će uskoro biti upola jeftnije.

I tako neću se ničim specijalnim počastiti.Ili bih ipak mogla?? lud

Odmah ću popodne platiti stambenu štednju (imam stan, ali to mi izgleda kao sasvim pristojan način štednje i nikad neće neki kreditić za preuređenje biti na odmet!),životno osiguranje (nek se nađe!) i još neke sitnije račune.Režije inače plaćam oko 20.-og u m,jesecu i to mi je nekih 2,5-3 tisuće kuna...nije malo...ovako će ipak biti manje.

Jedno sigurno znam: djeci nikakve specijalne poklone neću kupovati; u subotu Zakoniti pripremio za sv.Nikolu brdo toga.Sinoć sam napregla sve snage da ne zaspim prije njih kako bi čizmice pripremila...zijevNa kraju pola stavila, a pola ostavila za neku drugu prigodu.Moj Zakoniti stvarno nema mjeru kad su oni u pitanju.puknucu
Mislim da tu ne treba pretjerivati, jer na kraju želja nemaju, a svaka nova igračka im je interesanta ravno dva dana...Osim možda play stationa, koji je samo iznimka koja potvrđuje pravilo.


Nemojte misliti da sam obijesna...Ko god zatraži pomoć, mi damo, uplaćujemo za pomoć jadnoj bolesnoj djeci koja uglavnom boluju od nezilječivih bolesti, a roditelji više ne mogu sami financirati liječenja...I svaki put oni izvade iz svoje kasice, Stariji laka , a Mlađi teška srca...I učimo ih da je dobro činiti dobro, ma koliko otrcano to zvučalowinkTako su prošlogodišnjih 800 Kn koje su dobili od moje firme (one u kojoj radim, nisam vlasnik!) poklonili rođacima koji zaista nemaju...

I tako...današnja me Božićnica stvarno razveselila.Nije u šoldima sve, znam je to, ali puno je lipše s njima nego bez njih, priznati se mora.naughty

I da:jutros sam zorom ranom bila kod drage ginekologinje na prvi papa test nakon operacije.Do danas sam bila skroz mirna, gotovo zaboravila na sve, sada me opet počela tresti nervoza i strah.Jer, najgore mi je čekanje slijedećih sedam dana.
Ma bit će valjda u redu...lud I kaže mi kolegica: pa stvarno se nisi dugo pregledavala,
mogla bi malo početi...Pa, drage moje, da znate da hoću. Ako nalaz papa-testa bude ok (ne znam što će biti ako ne bude!)...odoh ja na mamografiju...Prvi put u životu.


Obavijestit ću vas o svemu, ne brinite!

I naravno, svima vama želim Božićnicu. Ako je nemate, tražite!
Što bi rekla ona moja prija broj šest iz prethodnog posta: to je meni moja borba dalamah

- 14:49 - Komentari (27) - Isprintaj - #