Don't worry...be happy... :)

28.01.2008., ponedjeljak

tenerifi I dio

11.01.08......Dakle, poslije skijanja, odnosno, ravno s rogle krenusmo mi na tenerife. Avion nam je išao iz graza. bili smo tamo 2 sata prije leta, nedaj Bože da nam pobjegneyes...čekirali kartu i išli na "pregled"...čovječe, sve mora biti u vrečicama, dobili na dvije strane uputstva što ne smijemo imati za sobom u avionu....fakat neznam kako netko može nešto švercati, ja da nešto švercam i da me pogledaju, mam bi se bacila na koljena i molila za oprost i sve priznalanut....kako smo prolazili kroz djutić, odmah smo krstili eure i kupili si cigarete i djetetu rejbanice...mislila sam da će me biti veća frka aviona, ali kako se djete bojalo, ja sam svoj strah odmah zaboravila i na kraju sam imala osjećaj kao da smo u busu, jedino kaj te u busu ne dvore.....divili se oblacima, gledali malo filmić i eto, prođe brzo tih 5 sati leta i mi ugledasmo tenerifedead.Free Image Hosting at www.ImageShack.us....sretno sletjeli, zapljeskali pilotu i izašli u zimskoj obleki na +20.....sva sreća da smo brzo došli do hotela...ah da, nisam vam rekla da se aranžman zvao "rulet" jer nismo znali u koji hotel idemo (zato je bio jeftiniji) jedino smo bili sigurni da će imati 4 *....ostavi nas bus ispred hotela golf plaza, nije uz more, blizu se gradi novi, dragec komentira kako ne može pobjeći od gradilišta, malko razočarani ulazimo....ali kada smo ušli, i kada smo vidjeli koliki je, sve unutra kao hacijenda, bazen s palmicama, ležljkamathumbup... malko smo se smirili....a kada smo ušli u sobicu......"sobica" nam je imala cca 70 kvadrata, u stvari dobili smo apartman....i to fakat lijepi....terasa da možeš nogomet igrati....malo reći da više nismo bili nezadovoljni...smjestili se, presvukli i otišli u šetnjicu prije večere....a večera, švedski stol, sve kaj vam srce želi, 15 vrsta jesla, salata, desertifinonjami....mrak....naručili si dragi i ja buteljicuparty, djetetu sokić i nazdravili našoj maloj pustolovini.....zaspali smo ko' bebezijev....

12.01.08......dobro naspavani i poslije obilnog doručka fino(opet nema što nema), uputismo se gradskim prijevozom do san christianosa..sve puno hotela, valjda cijela naša obala nema toliko, ali sve s ukusomFree Image Hosting at www.ImageShack.us, urednoFree Image Hosting at www.ImageShack.us, puno zelenila, palmi .cvijeća, obzirom da je bila nova godina, sve je bilo puno božičnica.....to oni sade ko' mi maćuhice...a oni kaktusi, kaj smo mi sretni da nam narastu 20 cm, tamo raste ko drač po par metara.....zezali smo se da bi mi trebali njiima naš drač prodavati u teglicama, možda bi im to bilo zgodnodead....plažeFree Image Hosting at www.ImageShack.us, mrak, vidjeli smo i oone koji rade one prekrasne skulpture od pijeska, taman je jedan radio neki divan dvorac, prosto nevjerojatno.....i tako mi s noge na nogu, vidno ushićeni sa svime, povremeno napravili pauzu uz neki vočni koktelčić, obavili shoping (npr. djetetu kupili kratke hlače jer joj nepovjeriljiva majka, koja nije vjerovala da je tu vruće,nije ništa takvo spakirala), gledali ljude kako se brćakaju u oceanu, malo i mi smočili noge, i fakat nije bilo hladno......nismo bili svjesni da smo prohodali barem 7 km duž obale i došlo vrijeme da hvatamo bus za natrag..Free Image Hosting at www.ImageShack.us..trebali smo dočekati nekoga iz agencije, misleći da nam ima nešto pametno za reći, ali je to moj dragec fino brzo riješiozubo.....nudili su naravno sve moguće izlete, ali nas to nije interesiralo........pokupili smo hrpu prospekata, sjeli u našu dnevnu sobu i sami napravili "ratni" plan turističkog obilaska.....obzirom da renta car nije radio nedjeljom, pa smo isplanirali za nedjelju neki izlet s gradskim prijevozom, a za ostale dane smo planirali uzeti autić i svaki dan obići jedan dio otoka......

13.01.08.....nedjelja, uputismo se opet u christianos od kuda je vozio besplatni bus u safari parkthumbup......mislili smo da je to nešto puno veće, ali bilo je ok.....mada da idem ponovno, nebi išla tamo.....jedino za što nam nikako nije bilo žao je bio show sa orlovima i ostalim većim pticama......bilo je nevjerojatno, pogotovo što ti ogroman preleti preko glave.......svi smo bili upozoreni da ništa ne jedemo i da se ne dižemo, ali naravno da se uvijek nađe neki bedak koji misli da se ne treba držati pravila, pa je skoro nastao kaoslud....no, na sreću sve je dobro prošlo........bili smo cijeli dan pod dojmom tih prekrasnih "ptičica" i dresera (sa ženske strane prokomentirano kao vrlo zgodnih, hihihihihi:cerek.Free Image Hosting at www.ImageShack.us..jedna se nikako nije htjela vratiti, dreser ju je zvao barem sat vremena: vamos njina, vamos chikita, vamos sara.......no njoj je baš bilo lijepo.....pa smo gledali papigice koje voze aute i sl., vrlo simpač, bjeli lav koji je tamo aktrakcija je baš spavao, zavukao se sa svojom ženkom u hlad i čorieek, a mi kaj smo dali pare da ga vidimo, tko nas šiša......bilo je još zgodno u tom parku što imaš tih mostića od špaga, pa raznoraznih penjalica, kao da si u prašumi, gdje smo se zabavili, pogotovo ja u japankama, baš sam imala prikladnu obuću za skakutanje i penjaje......no, izašla sam s obe japanke....jeeeee....zujo....bilo je dijelova kroz koja moja "mala" guza nije mogla proći, pa sam morala zaobići......djete me nagovarala da idem, da ću proći, no ja sam se već vidjela kako sam zapela i kako čekam da dođe neko da me izvuče, a oko mene se skuplja grupa turista .......no, no.......ne treba mi to...ludnonolud.....i nevjerojatno kako je brzo prošao i taj dan...zijev....sutra idemo po auteka, jedva smo čekali jer vam mogu reći da nam je bilo dosta tog hvatanja busa koji i nije tako često vozio.....mislim je, svakih sat, ali kada vam pobjegne pred nosom onda taj sat i nije tako kratak.......

nastavak slijedi.....sretanyes
- 11:11 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi