Don't worry...be happy... :)

03.12.2007., ponedjeljak

nije da mi je do smijeha....

notuzana još i ova južina, boli me glava u čoškuheadbang....napeta ko'strunamad.....a oko mene sve nagazne mine....dragi je najveća...trenutno se završava neki veliki posao, pa je lud ko' puškablabla....nije mu do ničega......moram priznati da se pomalo i bojim, nikada nije bio takavzalivenzalivenzaliven.....a problemi koji su bili kod mene i dalje perzistiraju, ali šutim i kenjam u sebi nebi li slučajno opteretila ove moje nabrijane doma......ali mislim da sam blizu toga da puknem...a kada puknem, gotovo je, nema me, nema više.......čak me sve nervira, dobro ili loše, sve mi ide na živce......ne tražim da mi se pomogne, jer bi me čak i to nerviralo, samo se moram ispuhati......nedaj Bože gorega, ali vjerujte da nebi nikome poželila trenutno stanje, čak nisam pripremila adventski vjenčić niti zapalila svijeću, što mi se dugo nije desilono.......jednostavno mi se ništa neda.........onda možete možda pretpostaviti kako je u takvom stanju ispunjavati pregršt kućanskih poslova.....razbila bih tanjure, zapalila veš, izlupala kupaonu, rastrgala krevete, zoljom raznjela špajzuburninmadmadpuknucu.......ali ne mogu, mora se jesti, dragecov brat je već 4. tjedan kod nas i moram biti pristojna, nije jadan čovjek kriv da doživljava šokove.......i djete mora biti skoncentrirano na svoje obaveze.....ma hebeš sve, hebeš sve, hebeš sveeeeeeeee..........blablablablablablablablablabla

ali, pokušavam se nasmijati, katkad mi i uspije........malo........možda ćete se vi više uspijeti nasmijati.......pusek svima i oprostite mi, oprostite što trenutno ne ostavljam komentare, jednostavno ne mogucrycrycry

DJECA SU NAŠA RADOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sretannut



Petogodisnjak dolazi placuci majci: "Seka me pocupala za kosu".

"Nemoj se ljutiti na nju", rece mu majka, "ona jos ne zna da cupanje za kosu
boli".

Ubrzo nakon toga, majka zacuje malenu kako place. Ode pogledati sto se zbiva


Djecak joj rece: "Eto, sad zna".

************************

Jedno sam vrijeme radila u Domu za starije osobe. Katkad sam na posao

vodila svoju kcer. U to je vrijeme imala cetiri godine i bila je opcinjena
stakama

i invalidskim kolicima. Jednog sam je dana nasla kako zuri u casu s vodom u

kojoj su bili umjetni zubi. Ocekujuci rafal pitanja, ostala sam iznenadjena

kad se okrenula i ozbiljno rekla: "Zubic vila nece vjerovati kad vidi ovo!"




**************************



Posto je djecu stavila spavati, mama je odjenula prljavu staru majicu i

krenula bojiti kosu. Upravo je zavrsila mackanje kose gustom, tamnom bojom

i krenula cistiti umrljano lice, kad je iz djecje sobe zacula buku.

Uletjela u djecju sobu i potrpala razigranu djecu natrag u krevet uz

strogo upozorenje. Nakon sto je izisla iz sobe, zacula je svoje trogodisnje

dijete kako drhtavim glasom pita stariju seku: "Tko je to bio?"

******************+



U trgovini majka s cetvero djece hoda izmedu polica. Njeno strpljenje je

vec polako na kraju jer djeca stalno govore: "mama ovo... mama ono".

Napokon je rekla: "Ne zelim cuti rijec mama barem pet minuta!"

Nekoliko trenutaka kasnije, jedno od djece povuce mamu za hlace i tiho ce:

"Gospodjo?"


******************+


Jeste li ikada primijetili kako je glas djeteta oko 200 puta glasniji od

glasa odrasle osobe?

************

Jednog se dana otac vratio s puta i nasao svoje dvoje djece kako spavaju u krevetu s mamom. Tu noc spavao je na kaucu, a ujutro nakon sto su se

izljubili rekao je svojoj djeci: "Ako bas zelite, spavajte s mamom dok je

tata na putu, ali kad znate da ce se te noci tata vratiti kuci, molim vas

spavajte u svojim krevetima."

Kad se iduci put vratio s puta, supruga ga je s djecom docekala na

aerodromu. Dok su cekali prtljagu medu gomilom ljudi, jedno od djece na sav glas rece:

"Imamo lijepe novosti. Dok si bio na putu nitko nije spavao s mamom!"

Sve je utihnulo, a jeka te recenice jos se neko vrijeme cula, dok su ljudi

pogledima trazili tko je ta mama!
*******************


Mama pece palacinke za svoja dva sina od pet i tri godine. Djecaci se

svadjaju oko toga tko ce pojesti prvu palacinku. Mama im na to kaze:

"Da ovdje sjedi, Isus bi sada rekao: neka moj brat pojede prvu palacinku!"

Petogodisnjak se u taj cas okrene bratu i rece: "Marko, hajde ti budi Isus!"


*************************


Mali Tomica se prvi put vozi vlakom. U jednom trenutku, vlak udje u tunel,

a Tomica se potpuno umiri. Kad je vlak izasao na danje svjetlo, Tomica

uzviknu: "Doslo je sutra!".

*******************************



Navikao da bude u centru paznje, Luka je malo ljubomoran na svoju sestricu.

Roditelji ga jednog dana posjednu i objasne da im ja stan postao premalen

sad kad je dosla seka pa ce se seliti.

Nema koristi", Luka ce zalosno, "seka sad vec zna puzati pa ce doci za nama!
******************************


Imam tri sestre i dva brata. Jedne veceri cavrljala sam s mamom o tome

koliko se promijenila od rodjenja svog prvog djeteta do rodjenja

posljednjeg.

Rekla je: "Kad je tvoja sestra kihnula, zvala sam lijecnika. Kad je tvoj

najmladji brat progutao novcic, samo sam mu rekla da ce izaci kroz par dana!






Vidjeno na majici jedne bebe:

"Tulum - moja kolijevka - sutra - 2-30."



ISTINE O DJECI



Prve dvije godine djecjeg zivota, ucis ih hodati i pricati, a zatim im

sljedecih 16 godina govoris da sjede i sute.


Cistiti kucu dok imas malu djecu, isto je kao cistiti dvoriste od snijega

dok jos uvijek pada.


Svatko tko kaze "Lako je kao uzeti slatkis djetetu", to ocito nikada nije

pokusao uciniti.


Je li itko primijetio da dijete ne nauci hodati sve dok nije dovoljno

visoko da dohvati roditeljsku ruku?



I šećer na kraju:



U prvom razredu uciteljica je objasnjavala djeci sto znaci kad je netko

posvojen. mala Ana rece: "Ja znam sto to znaci jer sam ja posvojena."

"Sto to onda znaci?", upita uciteljica Anu.

"To znaci da nisam rasla u maminom trbuhu nego u njenom srcu."


Image Hosted by ImageShack.us





- 13:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi