Don't worry...be happy... :)

23.10.2007., utorak

snijegggggg


Ljudovi, da je mene iznenadilo, je, neznam kako vas....ali nikako da se maknu oblaci da vidimo to bijelo sljeme...možda ovaj vikend odemo na sanjkanje....hehehe, baš bi bilo fora.....osobno volim snjeg, pogotovo kada sve zabijeli s onim suhim pršićem, pa kada hodaš lijepo škripi......tada mi je gušt peći kolače (kao ono, inače mi nije???!!! hehehe), jer je vani hladno, bijelo a u kući miriše po kolačima, grije pečnica.....mrak.....

jučer je u zagrebu bilo ludilo, nikada nisam vidjela toliko strganih kišobrana, što u kantama, što odnesenih na travnjake......

ujutro, kada sam se probudila, vani oluja, pljušti, još je mračno....čovječe, kako je to nehumano onda ići van iz kuće.....onako snen, smrznut, nervozan na sebe i na sve oko sebe, dođeš na posao i trebao bi biti skoncentriran i raditi kako treba.......e, to katkad ne ide, evo recimo jednog zgodnog primjera kada se radi u takvom psihičkom stanju.....

Image Hosted by ImageShack.us


sigurno se pitate (da, baš vas to interesira??!!), ali da vas izvjestim da sam relativno izgladila situaciju kod kuće, bilo mi je teško.......ali nekako sam prevalila ono što sam htjela reći, pa je sada sve ok........ah, te faze.....imaš ih kod djece, u braku, u svemu......faza ovog, onog, a ti se prilagođavaj i živi....
mada je dragi uobičajeno lud od posla.....ljudi moji, svi znamo da nam nije lako, ali kada si privatnik, vjerujte nije lako.....i onda kada slušam ove bljezgarije koje pričaju naši političari, odmah se zbljujem....što od toga što pričaju, što od straha kako ćemo dalje.....no, nećemo kvariti si raspoloženje, nego nastaviti se koprcati i dalje kao riba na suhom i vjerovati da će doći od nekud voda....mislim, dok smo još živi...


Image Hosted by ImageShack.us



ali nije sve tako crno kako izgleda, ne, još je crnije!!!! No, to ne znači da se nemožemo nasmijati na vlastiti račun....hehehehe.....mada ja svom dragom ipak dam zgrijani grahek......


Nostalgija

Došao Haso pijan u javnu kuću u Parizu, stavi pred madamme 2000 € i kaže:
"Dajte mi tanjur ladnog graha i najružniju i najdeblju kurvu koju imate!"
"Ali gospodine, za te novce možete dobiti najljepšu ženu u Parizu i pojesti i popiti šta hoćete!"

"Ma nisam se ja zaželio seksa, ja sam se zaželio kuće!"


Image Hosted by ImageShack.us



- 10:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi