Don't worry...be happy... :)

11.09.2007., utorak

pa kaj treba svaki put neki naslov??!!!

ovo vrijme utječe na nas starije.....više neznam kaj me boli.......glava, srce, duša.......ma tak je svejedno.......jednostavno, ako i ne boli, ja si izmislim nekaj da sam vriti.......eto, npr. jučer lijepo zamislim kako ću doći doma, skuhati ručak, dijete i ja ćemo se fino napapati i usput lijepo napričati, ona će otići na trening a ja ću ostati sama doma, peglati i gledati TV......eeeee, neće ići........dragec, kojeg obično nema doma i stalno radi, baš jučer je odlučio doma raditi.....da raditi!!!!!!! na kraju je ležao na trosjedu, a ja glumila pepeljugu.....donosila, odnosila.....a on leži i šalta......pitam ga ja: buš išel sada raditi u kuhinju ili???......idem, evo smo što nisam......no, nije se pomaknuo....uh, nakon 3 sata sam odustala od svog nauma da peglam i gledam TV, jednostavno me je prošla volja........sram me bilo, ali ulovila sam se kako sam ljuta kaj je on uopće doma........dali zbog toga što podsvjesno znam da mu se nije radilo jer se dan prije fino "natočio" ili zato što nije moj daljinski.....neznam dali vas obuzme želja da taj predmet zafitiljite korz prozor???????....najgore mi je šaltanje za vrijeme reklama.....znam da su dosadne, ali simultano gledanje 4 programa u 5 minuta u meni izaziva histeriju.........a nedaj Bože šaltanja prije početka filma....i ja volim sport, ali kada pratimo teniski ili bilo koji meč uz nešto što sam ja izabrala, npr.seriju koju pratim......joj....joj....joj....i kada kažem da ne gledam puno tv to je zato......no, nema veze.......sve su to draži bračnog života........uglavnom, zaključak, nisam više ništa radila, lijepo sam otišla spavati, pa ćemo pokušati drugi dan..............možda me sada svi čuno "čitate" i pitate se: kakva je ovo žena?.......ali pitam ja vas, kaj vama ne dođe potreba za malo mira, onak da bude kako vi želite?......ja sam uglavnom navikla na samoću, dragi se ubija poslom i to mi je, naravno, jako žao......ali s vremenom, kada se pomirite da njega nema, naučite se da si organizirate dan tako kako vama paše, i kada se to neplanirano promjeni, mene to osobno izbaci iz takta........pogotovo kada je bioprognoza loša, hormoni divljaju sve u šesnaest i sl........a možda je to tako jer se podsvjesno ne želim previše veseliti i navikavati da je on doma, jer znam da mi u dubini duše jako nedostaje i kada o tome razmišljam, jako sam tužna..........znam da i njemu nije lako, dijete je odraslo, o tome kako je to bilo, većinu zna po mojim pričama......prokleto vrijeme u kojem živimo.........da on nije toliko radio nebi imali svoju kučicu, ali koliko se toga izgubilo.......koliko divnih stvari nismo uspijeli zajedno proživjeti i uživati u tome............i onda moram priznati da osjetim zavist prema onima koji su takve stvari izbjegli......ne, ne ona zločesta zavist, nego ono jednostavno pitanje: zašto kod nas nije moglo biti jednostavnije?...........nemate pojma koliko mi neke stvari nedostaju, toliko bolno mi nedostaju........ali ja sam optimista i vjerujem da će sve biti bolje.........mora.............no, dosta sam davila..........

Image Hosted by ImageShack.us




dijete otišlo na prvi trening tajlandskog boksa, i vratila se totalno oduševljena, trening je bio izuzetno naporan što joj se jako dopalo, trener ozbiljan i strog, ali sat vremena joj je prošlo brzo i dobro se preznojila........danas će ju rasturiti bolovi, ali ona je zbog toga zadovoljna......jednostavno je imala potrebu ispucati se, a u ovom sportu će imati prilike........vidjeti ćemo koliko će ju to držati........ma glavno da ima barem 2 do 3 puta tjedno da se ispuca........baš mi je slatko izgledala kada mi je pokazivala pokrete.......jedino bi me bilo strah da me tom šakom pogodi........


kako sam već spomenula vrijeme, vidite i sami da je čas hladno, a onda malo zatopli, pa vas vrlo brzo opet opere pljusak........prehlade su neizbježne..........pa kako za sve, tako i za to vjerojatno postoji lijek.........

Image Hosted by ImageShack.us



obzirom da često stavljam neke seksi stvari, mislite da sam opsjednuta seksom......hm........vratite se na početak teksta......hihihihihi..........ali zato kažu da su 60-te najbolje sa sex........jedvaaa čekam.........

nadam se da djeca ovo ne posjećuju..............i kako se kaže: ne zamjerite, nije sve tako crno kako izgleda.......možda je još crnije..........hihihihi........nije...........i da, koliko god se žalila, nebi dala svoju obitelj nizašto na svijetu...........u biti, znam da smo sasvim normalni i da u principu još jako dobro funkcioniramo, da se puno volimo.........a problemi su tu da nas podsjete da živimo.............





- 10:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi