Don't worry...be happy... :)

04.09.2007., utorak

taj ludi vikend

Ha, neki misle da me "rasturio" petak, ma nijeeeee.........ali zato ludi i nezaboravni vikend je.......

Mislim si ja u petak, dali da odem sama s ekipom na krk kod naših dragih domaćina....mužek je morao raditi a dogovor je bio "bez djece"......i tak si ja mislim, mislim.....i smislim....idem......svi su mi predragi ljudi i znam da ću se opustiti i dobro provesti, a moji su me u tome potpuno podržali, na čemu im hvala....jer nisam išla s nekom velikom grižnjom savjesti....samo malom, malom....ipak volim kada smo skupa....

i tako mene pokupe u 8 hanžići i mi krenusmo........put nam je brzo prošao jer nam tema za razovor nije nedostajalo......

bili smo prvi, naravno poslije domaćina i seke, prijateljice koja je otišla s njima, a koja mi je već na početku digla raspoloženje.....to vam je jedno veselo, razdragano, dobro biće koje je lako usrećiti....kako sam iz zezancije nekima napravila kao čestitku za ročkas, naravno zezancija....tako si je ona poželjela isto i ja joj naravno s najvećim guštom napravila.........kada je vidjela da sam joj donjela čestitku, izgrlila me i izljubila, a svojim smjehom uveseljavala dok ju je čitala....pa imala je nekih 36 stranica, obično slike uz neki tekstić......naravno da je bilo sexa, ruženja, i druženja.........a ovo smo nas dvije na novogodišnjem balu u lisinskom.....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neža nam je skuhala kavicu, i polako uz priču prikupio se ostatak ekipe......smjeha i svega od početka..........tada su "dečki" otišli sa zlatkecom na njegovu brodicu, da se malo provozaju pred komadima.....a mi babe u šetnjicu.......vrijeme je bilo prekrasno, jednostavno moraš uživati........ovo su moje predivne, predobre i meni posebno drage curice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tada smo se svi našli u nekom coctail baru i krenuli spremati roštilj...

prvo smo se morali snaći za hranu.....hihihi.........ako ne vjerujete evo dokaza........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


dobro smo se opskrbili.....mene je zapao onaj sa staklom i dragi moji, ti turisti su fakat guba......oni vam popiju kavicu i umjesto pranja šalice lijepo sve bace u kantu....ja vidjela na svoje oči, jer bilo je i cijelih komada.....naravno da sam pitala da možda skupim te cijele, da prodamo?????..hihihih.....

ma šala, ideja za ovakve slikice je naravno od zaceka koji je uvijek za neku zezanciju, a to je slikano kako bi mogli "ucjenjivati" naše domaćine.......

....klope, kolača, mesa, svega je bilo naravno i previše, neznam dali se i kod vas događa da se opskrbite za 6 dana a ne za 2....uvijek taj neki strah "hoće li biti malo??"......ja znam da jedino čega može sfaliti je cuga.....eh, znalo nam se desiti da ostane, ali i da su svi tak taj dan "žedni"........ali cuge se može kupiti u svako doba dana i večeri, odnosno noći....

eh i tako vam mi krenemo peći roštilj.......to vam je poseban doživljaj, jer se peče na više roštilja.......zlatkec na svom malom veličine cca 30 cm, a na drugom se peče malo ipak veća količina....naš zlatkec je zubar, što je očito i dok peče roštilj, sjedi na svom stolčeku i samo viče što mu treba....."neža, vode....neža špek....neža meso.....neža papir......neža, neža, neža.......".......rekli smo mu, ako još jednom nju pozove da ćemo i njega ispeći na tom malom roštilju.........što ćete, navikao je u ordinaciji, pa mu se ne može niti zamjeriti......(ali zlatkec ja te volimmmm)....a neža je heroj koji to sve stojiči podnosi.....hihihihihi..........zakon su...inače, ona mu je i asistentica u ordinaciji...

liljepo smo se napapali , bolje rečFree Image Hosting at www.ImageShack.useno prežderali, eh, sada je to trebalo i potrošiti.......mi neki smo bili opet za neku šetnju, no prihvaćem je jednoglasno prijedlog da plešemo.......lijepo si upalili cd-eić i udri na terasi Free Image Hosting at www.ImageShack.us ........najviše je bilo roka, đajva, a onda smo mi babice odvalile trening trbušnog plesa.....uz nas kao i ostalo cijelo vrijeme je bio naš heroj zvonko.......tijekom večeri je bilo masaže, najbolje je prošla seka kojoj je muž kapetan pa ga nije bilo, i svi muški su se svojski trudili da joj vrate cirkulaciju.......poslije toga je ta žena plesala do besvjesti...sve je naučila......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

do nas su bili susjedi koji su isto imali tulum, ali mi smo bili pristojni i u 2 se povukli a oni su razvaljivali narodnjacima još dugo, dugo......u 4 sata su bili "ugodno" zamoljeni, što je uzrokovalo gašenjem muzike, ali ono: pas mate, tko bu mene, nebu mene nitko itd. se je još dugo nastavilo......mene to osobno to nije smetalo, ja sam spavala kao beba......moje mjesto za spavanje je inače ispod šanka......rekla, sam, hebate najmanje piijem a uvijek sam ispod šanka.....hihihihi.....baš dobro......

drugi dan smo se nekako podizali, nezaobilazna kava.....a tada....nešto što me je tak razveselilo.......moj heroj zvonkec je ispekao palačinke....jeeeeee.....nas dva smo pripremali doručak, ja tople sendviče a on palačinke......jebo sendviče, ja sam se taj dan jela samo palačinke.......posebno su fine jer ih ja ne pečem.......nije da mi je teško peći palačinke, ja ih pečem u ponoć samo neka je želja, ali kada to netko drugi napravi, posebno su mi fine......i to za doručak.......

muški su naravno opet na brodicu (nakon još jedne runde spavanja), a mi babe na plažu........malo uloviti bojice i okupati se....no, neka lagana burica je one zimogrozne otjerala kući, a sekica i ja smo ostale do poslije podne....naravno, ja opet zaspala.....što ćete......a onda dolazi novi heroj....jase.......nosi nam kavicu na plažu.....čovječe, ja ju inače zovem anđelom jer sam uvjerena da to je, a malo, malo to i dokaže......tako smo si mi još popile kavicu.........ja se okupala, jest da je more bilo hladno, ali osjećaj da ove godine neću više, nije me uopće to smetalo, nego sam se zguštom bućnula i isplivala i lijepo mokra se prošetala do kuće.......tuširanje, gužve oko kupaone, spremanje stvari, pranje, pometanje, to je ono čime se sve završava...........i tako mi sretni i zadovoljni, s bolom u mišićima od plesa, i naravno od smijeha, krenuli za zagreb...........

jednom rječju, ljudi, kako je lijepo imati društvo koje je totalno opušteno, koji prihvaća svakoga onakvog kakav jeste, nema podsmjehavanja, sve ide u principu u glavu.......opuštena i dobra zeka.............jednostavno, sretna sam što ih imam........imam ja još dragih prijatelja, ali ova ekipa je za razvaljivanje.........obožavam ih i jako ih poštujem........

a sam umjesto svog mužeka tih dana grlila banderu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




- 13:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi