Don't worry...be happy... :)

20.06.2007., srijeda

samo sam se htjela na kratko požaliti.....

Nemam puno vremena, puno posla, teško raditi od vrućine.......i osjetim kako mi je loše i mislim si milslim "pa zakaj".......a onda čujem pjesmu Ruby i shvatim da potajno patim što ne mogu ići na ovaj Radar fest........netko kaže kako je super nama u Zagrebu, svašta se događa i sl.....što mi to znači kada nisam imala para da svoje dijete i sebe odvedem na koncert.........buuuuuuu..........

tompson je bio na maksimiru i mogla sam ga čuti u dvorištu, a on me uopće ne interesira, mogu reći da me čak i nervira, jednostavno ne slušam ga....a još me više nervira to što većina koja ga sluša i furaju se na tu domoljubnu spiku, nose te ustaške kapice i sl, a već sljedeću subotu će u nekom klubu pjevati cecine pjesme, i ostalih tih srpskih narodnih pjevača......jednostavno mi je to licimjerno ili kako da to nazovem....ja ne slušam narodnjake niti išta što vuče na to, ne kažem da neznam otpjevati koju i da, kada je fešta, da one podižu raspoloženje, ali eto, prije 2 mjeseca sam bila na svadbi i bilo mi je grozno što nisu svirali više zabavne stvari, nego narodnjake.....meni se na to ne pleše, jednostavno par pjesama i nemoj me daviti više........ah, to je sada kod nas moda......sva sreća što moje čerce se ne fura na tu spiku i sluša prave grupe........tako da se u autu uopće ne svađamo, u principu slušamo istu mjuzu.........

i tak se pitam, pa zašto nije danas koncert na maksimiru, pa da u dvorištu slušam ili se prošećem do dole, sjednem u park i barem malo uživam........u siget mi se ne ide......tko će me vratiti doma.........buuuuuuuuu...............bio je doduše neki dogovor da idemo moja seka, tara i ja slušati iz parakića, ali tara je u crikvi, seka kod doktora, pa ne mogu sama........bad mi je......ah.....

a ja vam obožavam koncerte, luda sam za njima, obožavam tu masu ljudi koja pjeva u glas, vrišti, dobra svirka, to me odvali.........

eto, idem sada završiti posao, jednostavno sam rađe napisala što me tišti nego da pojedem još jednu čokoladu.........
- 15:53 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi