Don't worry...be happy... :)

08.05.2007., utorak

kratak izvještaj

dakle, danas ujutro se probudim i odlučim odvježbati ovih 5 tibetanaca.........šalabahter stavila pored sebe i počinjemo.........onu prvu sam nekako uspijela odstajati na nogama, malo mi se vrtilo, ali nije bilo teško izvedivo...druga...hm, pa tu je već došlo do nekih problema...nisu noge lagane a ti još diši, moš misliti, no izvedem nekako ofrlje......treća, super, nije bilo nekih problema, no četvrta......hebate, nema šanse.......gravitacija vuče onih cca 30 kg u guznom dijelu, a ramena zakržljala tijekom evolucije mog malog života....ili artoza, nije bitno, ali digla sam se cca 10 cm od zemlje (barem tako mislim, jer sam se svojski trudila)..........i onda ona peta, opet super.....ta mi je išla.......dakle, kratak rezime, ipak sam obavila više od 50 % vježbi......čisto ok......a osjećam se kao da imam 18......hihihihihihihihi.......bojim se da neću se vratiti u skroz ranu dob......to bi izgledalo ovako......

Image Hosted by ImageShack.us


a trenutno sam u svom blaženom stanju

Image Hosted by ImageShack.us




to najviše voli moja obitelj.......dragi mi je jučer nježno pokušao ukazati na moju naelektriziranost, što sam ja naravno pobijala i prebacivala na njega, pa je pametan ipak zašutio i nije više ništa pitao......a dijete......uspijevala je cijeli dan ne osjetiti draži tog stanja, ali je na kraju ipak stala na minu.........što ću joj ja....znate, nekad mi je stvarno žao mog dragog, pa nije niti čudo da radi cijele dane........ili sam ja u pms-i ili dijete....koja god da je, on uvijek nahebe.........zlato moje

i znate kaj sam primjetila, uvijek u tom svom dražesnom stanju odlučim krenuti "ponovno" na dijetni režim......hm,hm, hm..........pa nekako sam izbalansirala namirnice, tako kažu nutricionisti.......hihihihi

Image Hosted by ImageShack.us




nadam se da će danas najdraži moći izvojiti vrijeme da odemo na ples (ali ne sa zvijezdama, moglo bi se prije reći da smo vremenske neprilike: vrtimo se kao uragani, i ostavljamo pregažene za sobom, obliveni smo znojem kao poslije pljuska, povremeno se dobro "ravedrimo" a ako netko od partnera griješi, munje sijevaju sve u šesnaest i dođe do osjetnog zahlađenja...hihihihi)........ali poslije pivica i super razbibriga u kafiću........

da vas izvjestim, nabavila sam CD od hladnog piva "knjiga žalbe", kak'ti za dijete, ali ako ne ispravi ocjene, moram naučiti pjesme da se mogu što bolje opsutiti na koncertu.....hihihihihi.........biti ću u prvim redovima.........joj, ne, misliti će da sam redar.......ne, ipak u sredinu......ne, tam bi me netko mogao pokušati staviti na ramena (neki već dobrano pijani mladić) a nebi htjela nikome slomiti kičmu.....ne, definitivno zadnji red............hihihihihi...............možda izađem u novinama, ako slika ispadne dobra, onda ću vam reći u kojima.......pozdrav i pusek svima koji svratite na blog očajne...ne kučanice, ali žene u srednjim godinama.....



- 09:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi