Don't worry...be happy... :)

23.03.2007., petak

..........................

nočas sam zaspala na trosjedu, obučena ful u traperice, majca, čarape, ništa me nije to smetalo da spavam do jutra.......mužek se malo zabrinuo, ali nisam imala snage se pomaknuti........noge mi bride......onda uz sve to dođe i "tetka"......uh............no, dobro, barem neću više toliko mješati unos slatko-slano do besvjesti.......

inače, jučer sam došla doma baš zadovoljna......bila sam kod mame, donjela joj stvari, lijepo se ispričali, onda je mama rekla da si tak želi kavu, da joj se priviđa i miris.....ne budem lijena, odem do sestre i pitam dali joj smijem donjeti malu kavu....."možete, od male kavice neće joj biti ništa".....i ja trk......odmah sam kupila i tati, jer i on, od kada je mama u bolnici, neće sam piti kavu.....tako su povezani, ustvari, što su stariji to su povezaniji.....sjećam se da su, kada sam ja bila mala, često se znali posvađati, onak kako se svađam i ja sada sa svojim dragim......sada sam svjesna da su to obične male, uobičajene svađice, koje su sastavni dio braka........tak su si oni skupa popili kavicu, ostali smo i duže od uobičajenog......eh, onda smo tatek i ja otisli na kolačeke u slastičarnu Horak, nisam niti znala da je tam slastičarna.....i jako su bili fini kolačeki.......

a sada malo slikica.......današnja tema su mace......mic mic.........

tako slatke.................

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ali nije da vole vodu............


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


a kako se kaže: vole se kao pas i mačka..............


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

tak mi je slatka ova maca, koja kao da je zinula od čuda.........baš su mi slatke.........

svima želim ugodan vikend, nije da će biti lijepo vrijeme, ali ako je čovjek sretan i zadovoljan, nađe zadovoljstvo i u kiši........i to ima neke prednosti: vani pljušti a ti doma zavaljen u krevet, čitaš neku dobru knjigu, naravno da si prije toga pripremiš nešto fino za grickati, pokriješ se dekicom i uživaš, a kada ti se prispava.....hrk, hrk, hrk........u pozi si, ne.........samo spustiš knjigu........



- 09:03 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi