Don't worry...be happy... :)

12.03.2007., ponedjeljak

novi kućni ljubimci.....

Evo prošao vikend, započeo novi radni tjedan, a ako ostane ovako lijepo i sunčano, neće nam biti teško...
A da vam ispričam novitete iz naše male obitelji......

Dakle, u subotu ujutro zazvoni telefon......zove trenerica za neke informacije vezane uz jahanje....inače, preko puta nas je konjušnica, tara je već prošla školu jahanja, čak sam i ja malo, a obično naše roštiljanje završi tako da odvedemo djecu na jahanje.....i usput ona meni spomene neke novitete, ali bolje je da vam to zorno prepričam:

T:čuj, evo sin je tu pored mene i htio bi čuti taru
Ja: ne, još spava
T: ma dobro, samo je htio pitati kako su paličnjaci...
Ja: Što?????? Tko???????...
T: pa jučer ih je donjela na trening.....kaj ti neznaš da imaš nove kućne ljubimce???
Ja: koje kućne ljubimce???????
T: pa kukce!!!
Ja:Kukce????? Paličnjake??????? od kud..
T: pa iz škole......
iz sobe se najednom čuje: "Maaammmaaaa, zaboravila sam ti rećiiiiii? sorry!!!!!!!"
Ja: ah, evo sada sam obaviještena....
T: znaš kak' su lijepi....to je vido moj sin i ona mu je obećala da će mu donjeti jednoga, i on mi sada neda mira.....
i tak, mi još malo bla bla.........i kada sam završila odem u sobu vidjeti što mi ima dijete za reć......

Dakle, obzirom da ide u prirodoslovnu školu, imaju i akvarije i terarije, jarca, zečeve.....i tako su se paličnjaci razmnožili i pita profesorica dali si tko želi uzeti kojega, naravno, tko će ako ne moja tara..uzela upruetu, list i dva paličnjaka, zatvorila tako da imaju zraka....prijateljima na treningu se ,se morala pohvaliti sa svojim novim ljubimcima, ali kada je došla doma bila je gladna i prvo navalila na klopu, pa mi je morala pokazati što su novo naučili, doduše, ja sam ju možda smutila kada sam spomenula da bi nas dvije išle u subotu zajedno na plac i tak mi je zaboravila spomenuti za prinove......

Obzirom da moj najdraži voli takve neobične stvari, odmah su nabavili terarij, ubrali bršljane i napravili novi mali dom za ta dva mala bića.......jedan se zove Pućo, a drugi Palk........možda su dvije ženske, možda miješano, možda su muški, tko zna, to ćemo vidjeti.........

eto, sada imamo psa, mačku, povremeno i dvije jer ova muška svrati povremeno, i dva paličnjaka.......

onda smo čerce i ja otišli na plac kupiti mačuhice i povrće za ručak, prošetale se, napričale........tatek je pokosio dvorište, mi pospremile kučicu, posadile cvijeće.......na večer je dijete išlo na svoju stranu, a mi na svoju.......slavili smo rođendan kapetana koji se trenutno nalazi blizu ekvatora.....da, pa što će nama slavljenik, možemo mi i ovako, vjerujemo da je osjetio kada smo mu nazdravili.......frend koji je bio u Češkoj na turneji po pivnicama, pripremio je hrpu svjetlih i tamnih piva, koji se mješaju i tak je najbolje za pit, neke marke koje ima za kupiti samo u inter sparu i nije mu bilo teško potegnuti iz dubrave na drugi kraj grada, sve za frendove...........seka napravila klopicu, uh, sada sam se sjetila prefine pite od jabuke, njam, njam........ugodno društvo, neiscrpne teme i mi tako do pola četri ujutro.......da, morali smo tako dugo se zadržati jer su jedni prijatelji došli tek oko 11.30 zato što su taj dan išli vidjeti kako je vikša na krku, ali obzirom na jaku buru, odlučili su se vratiti u zagreb.....skoro je bura odnjela frenda......da mi je to bilo vidjeti......hihihihihihihi.........
nedjelja je prošla uobičajeno, fini ručkić.....i peegglllaanjjeeeeee........ah da, ujutro idemo vidjeti kako su Palk i Pućo, i tražimo ih u terariju, tražimo, trebalo mi je 15 minuta da ih skužim.......a kad tamo, jedan je tak narastao, preko noći, za duplo.......nismo mogli vjerovati.....drugi je bio isti, tko zna kako će izgledati kada dođem s posla......

o Bože, stvarno, rijetko nam je dosadno, ali ima dana kada se i sama iznenadim...........danas sam tak nekak umorna (vjerojatano od jučerašnjeg peglanja) da bi mogla imati neku fizičku aktivnost samo na sličan način.........


Image Hosted by ImageShack.us


pusek svima!!!!!!!!!!!!!!






- 12:18 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi