Don't worry...be happy... :)

08.03.2007., četvrtak

evolucija i napredak čovječanstva...

Dakle, sve je to trajalo jakooooooooo dugo, a rezultati smo mi, naša djeca su već nešto novo i tako iz generacije u generaciju.......uvijek, kada gledam SF filmove pomislim kako to i nije neka fantastika.....sjetimo se prvih epizoda Zvjezdanih staza....kada su ih prikazali prije par godina, bilo je sve smiješno za gledati.....jer je sve bilo zastarjelo.....a ljudi koji su onda gledali, to im je bila čista naučna fantastika....ne mislim na posjete i borbe s drugim bićima, govotim o tehnologiji.......kada ja svojem djetetu kažem da nismo imali telefon do moje 14 godine, ona rikne...."Niste??? pa kako ste komunicirali???" ...kužite????.........kada pričam njoj o svojem djetinjstvu, osjećam se kao baka.....tako sam se ja njoj čudila: "Niste nosili gaće???"........kada kažem da sam od tenisica nosila bijele platnene startasice Borovo i adidaske (bijele sa crnim crtama) i da je to bila trubo šminka, moje čerce misli da ležem....."Nije bilo Nike, Puma, Fila....???????".....traperice Levisice sam prve kupila u jednoj šnajderskoj radnji koja je u nekoj drvenoj škrinji držala prešvercane traperice.....nisam imala prilike ići u Trst, pa sam se snalazila na ovaj način.......tada bi ih odmah suzila tako da su se jedva oblačile....nije bilo elastina u traperu......

a kompjuter.....pa jebate, kada smo kupili televizor u boji, mislila sam da je to vrhunac sreće i zadovoljstva, a frendica, koja je bila malo bogatija, imala je neku igru koja se igrala na TV-u, pa smo znali kod nje se malo igrati i to je bilo mrak......ali kada joj to sve pričam, vidim da nam nije ništa falilo....što danas djeca imaju od svega toga?...većinom odrastaju za kompom, razvijaju se kao asocijalci ......
mi nismo imali kompjuter, a na televiziji nije bilo ništa posebno osim crtića u 7.15, jedini zajeb je bio četvrtak kada je bila Vegetina kuhinja (uh što mi je to tada išlo na živce), serije nedjeljom su nam bile nešto super: Jelenko- meni jedna od najdražih, Smogovci, Lažeš Melita, filmovi Vuk samotnjak, Družba Pere Kvržice, Vlak u snjegu, Kapetan Milkula Mali, itd......zato smo vrijeme provodili vani igrajući se partizana- dječaci su bili vojnici a mi cure medicinske sestre, uh, kada ti je ranjena simpatija, to je bio doživljaj.......a na rođendanima smo igrali fanta i za to smo svi živjeli, jer što ako se okrene da dobijem pusu od simpatije.....sada klinici već u petom razredu "zabriju" s nekim bez frke, a da ne govorimo onda o višim razredima!!!pije se piva već pod normalno, sjećam se da su naši dečki cijeli tjedan skupljali za jednu bombicu Badelovog konjaka ili Ruma, pa se njih 8 "napije totalka" od te jedne bombice od 1 dcl, kada se sada sjetim, baš su bili slatki.......skupljali smo salvete (mi cure) a dečki su tapkali sa sličicama sportaša ili Sandokana, eh da, to je bila serija, odmah sam zapjevala pjesmu sa uvodne špice.........

a Barbike, koje lutkice.....ako sam od "djeda mraza" dobila jednu u 3 godine, ili koju za rožendan i to one velike.......ali smo gledali bajke, joj, kada se sjetim kako sam htjela biti princeza.....obukla bi maminu spavačicu, a ispod nje nošnju, pa kada bi se zavezalo u struku izgledalo bi kao prava haljina za princeze....na glavu bi stavila 3 para najlonki, kako bi si mogla napraviti duge, duge pletenice.......kada pišem o ovome, ne mogu se ne sjetiti jedne meni drage osobe koja je rekla da je ona htjela imati lokne kao Laura u Registraturi pa si je špangama stavljala negative od filmova.....kada si to zamislim, odmah sam bolje volje..........

eto, i što nam je falilo, ništa, svi smo se dobro zabavljali, sami smo izmišljali zabavu i svaki puta smo uživali....imali smo ekipu........kasnije smo svirali gitaru u parku i pjevali......svako vrijeme je nosilo svoje......od penjanja na trafostanice pa do prvih ljubavi, sjedili smo u parku na klupici satima......pa bi otišli u ZOO i dobro se zabavili......danas djeca vide ZOO zato kaj ih starci odvedu kao male, a kasnije im to ne padne na pamet.....zabava je ili doma mms ili sjedenje u nekom kafiću.......ali nisu oni krivi, jednostavno se ponašaju kao i svi.....to je donjelo ovo novo vrijeme.......tko zna što će njihova djeca raditi.......sigurno će se čuditi ko' pure dreku njihovoj zabavi.......

a evo sada šala koje na neki način prate temu:



Dođe mala Nefertiti u školu, učiteljica kaže:
- Djeco izvadite pločice, grebat ćemo diktat.

Mali Egipćani izvade pločice i učiteljica počne:
- A sad pišite: Naš bog Amon Raa je jako prepotentan...

Mala Nefertiti digne ruku :
- Oprostite učiteljice, ja sam bila bolesna prošli tjedan, ne znam piše li se "prepotentan" sa dva ili tri pimpeka?



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 09:44 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi