Don't worry...be happy... :)

28.02.2007., srijeda

sredina tjedna.....

Lijepi pozdrav svim dragim ljudima koji svrate ovdje......imali smo eto nekih "neprilika" pa se nisam javljala, ali pokušati ći nadoknaditi.....možda.....kao što i sami vidite, ja najbolje funkcioniram u petak, mada mi se čini da ću ovaj petak provesti u krevetu....drma me nekaj, groznica mi je okupirala nos, trese me zimnica, sve me boli.....neznam, nekak mi ne miriši na dobro.......

za vikend smo doduše planinarili po sljemenu i slavili čak dva ročkasa, naravno, bilo je super.....ali neznam dali me bole noge od toga ili od gripe......

kod mene doma ide sve normalno, samo depresivna stanja su sada zamjenjena, dijete je bolje ali je mužek lošije, jedino ja stalno držim konstantu u depresiji-ja uopće ne izlazim iz nje.....jednostavno ne uspijevam.......dijetetu je prošli tijedan fakat išlo u školi, pa je malo živnula, ali si ona zakomplicira stvari na drugom mjestu.....to je valjda normalno!?...ma je, i mi smo bili takvi.......a dragi??? voljela bih da mu mogu pomoći, čak sam igrala loto, ali štanga......niti trojka......kak se kaže: vrag sere samo na veliku hrpu....voljela bih da je neku lovu dobio netko kome stvarno treba........ja sam htjela samo koju tisučicu.....skromna sam.......

i tak, sve nekakav blagi jad......ali to je život, ne može biti svaki dan savršen..... isto tako "nedaj Bože gorega"....... u principu bi trebali biti sretni, nedostaje nam samo malo para, a to je zadnja stvar oko koje bi si čovjek trebao uništavati živce, imati divne ljude oko sebe je već veliko bogatstvo, biti zdrav, živjeti u miru, imati prilike nekoga voljeti....ne, mora si čovjek uvijek nešto komplicirati, a kaj da imamo para a ne svega ovoga što sam nabrojala??? tek bi tada bio bad.......no dobro, nešto će se riješiti, biti će sve opet ok, valjda...........


dečki, perite guzu i imajte uvijek čiste gače, nikada se nezna!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us



pivo???? ako ste u istoj situaciji, stvarno je opravdano!!!!!!!!!!!!!!





Image Hosted by ImageShack.us




Našavši se na službenom putu za 50 rođendan svoje supruge
s kojom vise nije u prvoj ljubavi, Haso pošalje čestitku:
- "S 20 god. bila si kao ružin pupoljak, s 30 si bila kao čokolada, s 40 kao šampanjac, a s 50 si stara baba!"
Dobivsi cestitku Fata se malo oneraspoloži, a onda sjedne i napise Hasi
odgovor:
- "Pupoljak nisi ubrao ti, čokoladu si podijelio s najboljim prijateljem, šampanjac su pili svi, a sa starom babom spavaš samo ti!!!"



- 07:49 - Komentari (13) - Isprintaj - #

23.02.2007., petak

napokon petak

Image Hosted by ImageShack.us


ha, uspijela sam, kaj sam ja sve radila, i onda mi kćerce pokaže i hebate, pa to je tak jednostavno.......
nije da mi se nekako da išta raditi, pa tako i pisati.....zato malo slikica, copy-paste i to je to......


Image Hosted by ImageShack.us



svima ugodan i veseli vikend........jeeeeeeeeee...................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

Image Hosted by ImageShack.us

- 08:43 - Komentari (19) - Isprintaj - #

22.02.2007., četvrtak

ovaj put, lijep sunčan dan, jeeeeeee

evo, jest da mi je rođendan za nekih 2 mjeseca, već jako dobro znam što želim. Moram to reći i dragome, jer on nikada nezna što bi poklonio (nezma dali su svi muški hendikepirani u tim stvarima?) pa mu na ovaj način pomažem.................

Image Hosted by ImageShack.us

ja mislim da sam skromna!!!!!!!!!!!!!!!


a kako izgleda kada tateki čuvaju djecu???????????????????' e to zna katkad biti jako gadno, pogotovo ako je tekma pa bi dijete trebalo biti mirno......oni se uvijek znaju sanći..............hihihihihi

Image Hosted by ImageShack.us


a znam kako svi jedva čekamo taj petak, eto, iz pouzdanih izvora znam da je na vidiku!!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
- 09:21 - Komentari (11) - Isprintaj - #

21.02.2007., srijeda

dobro vam ovo maglovito jutro!

[IMG]http://img521.imageshack.us/img521/4098/praumaay4.th.png[/IMG]


jesam seljo, neznam staviti sliku da se odmah vidi, već ovako.......hebi ga, treba mi instruktor, a moja čerce nema vremena mi pokazati.........no, možda uspijete otvoriti......

a sada da vas pitam nešto.....dali imate i vi malog vrageca na ramenu......moja draga J. mi je pomogla da ga tako nazovem.......eto, ja naprimjer ga sigurno imam....imam ja i onog doborg anđeleka i s njime se više družim.......

ustvari, ne volim se svađati, ne volim ogovaranja, ne volim biti zločesta, poštujem svaku osobu takva kakva je, naravno da se manje družim s onima koji mi se na neki način ne sviđaju, pa Bože moj, ne može nam se svatko dopasti, ali isto tako ne kažem da taj nije dobar, jednostavno mi ne odgovara, ali ako je u duši dobar i pošten, svakako zaslužuje poštovanje.....uvijek sam bila neki glupi naivko koji vjeruje svima i nastoji biti što bolji drugima......dobro, to se može nazvati i kao problem, mislim to da želim da me svi nekako vole.....ne kažem da ne iskomentiram nekaj, ali osjetim u isto vrijeme i neku grižnju savjesti, dakle onaj mali anđelek me pljusne i kaže da to nije lijepo......i mogu ja dugo trpiti, mogu puno toga progutati, ali kada puknem, eh onda onaj vragek dođe na svoje, napokon ima posla........uh, jednostavno imam potrebu biti zločestija, želim da osoba koja me toliko "pehala" sada malo pati........sram me je to priznati, jer znam da to nije lijepo, ali..........to postane jače od mene.......najviše popizdim na tu ljudsku sebičnost i dvoličnost, kada ljudi misle da imaju pravo na ružan način komentirati tuđe greške i živote, a kada ti dirne u dijete, pa da je na neki način u pravu, ništa joj ne daje pravo na to........dugo sam se pitala da li je to samo moj osjećaj, ali vidjela sam da nisam jedina.....pa onda valjda ipak nešto ne valja s tom osobom, ako nas ima dosta kojima je vragek proradio..........ustvari, tada sam i ja dvolična, mogu biti slatkica i smijati se u facu, ali vrlo neugodna iza leđa.....znam, znam, rekla sam da ne volim dvoličnost, eh pa to me i muči, jer kako se ono kaže "pljunula sam sama sebi u usta".......sada me ipak malo muči grižnja savjesti, naravno sve dok ne čujem nešto novo, odmah zaboravim na savjest i vragek i ja se baš dobro zabavljamo........


jest, da svako veče molim Boga da mi oprosti, i kažem mu da znam da to nije lijepo, ali mi pobjegne........

sada bi bilo ono pitanje: "doktore, da li sam ja normalna??"

što vi mislite, da li ste vi imali takvih problema, da li i kod vas proradi neka zločestoća kao odgovor na tuđu? ima li način da se skine taj vragek s ramena? .............
- 08:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

20.02.2007., utorak

sretan imendan svim muškarcima!!!!!!!!!!!


[IMG]http://img521.imageshack.us/img521/4098/praumaay4.th.png[/IMG]



Hello svima, eto danas su i maškare, pa ajde idemo danas svi staviti maske ili ih skinuti, uglavnom napraviti promjenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jučer nisam bila na poslu, pa nisam niti napisala post, ali evo me danas da to nadoknadim.....
Prošao je vikend, buran i lijep, pa malo živčan i tužan,ogorčen i zbunjujuć, ali opet na kraju lijep.......
Kako sve to? pa evo, možda uspijem sve napisati.....

subota....probudim se ujutro s mišlju: o Bože što mi je sve ovo trebalo.....inače, ja vam baš i ne volim velike skupove ljudi, pogotovo ako su nepoznati, a mi se spremamo na Vajberbal u Veliku pisanicu......čovječe, umirem....ali si stalno ponavljam da ja to mogu izdržati i da idemo jer to jako veseli meni jako drage ljude koji su se svojski potrudili da nas tamo odvedu i jako se vesele da smo svi skupa tamo.....nisu niti svjesni koliko ih volim i poštujem kada sam pristala ići tamo, jer se spremam samo da njih ne zajebem, a i ostali dio ekipe......i tako od jutra kreće ludnica, treba skuhati, treba dijete spremiti na takmičenje iz plivanja, poslije ide na rođendan a u nedjelju na turnir, nas neće biti pa će prespavati kod frendova koji su s nama a njihova dijeca su doma i zajedno će se spremati na turnir......imaju oni i treće dijete koje ima 20 godina pa nije da su djeca full sama.....a ni djeca više nisu baš nesposobna voditi brigu o sebi.......

i tak, peglanje stvari za obuč, ja se okupala i treba izabrat što ću obuć, na krevetu sam izvukla sve što imam i nekako po osjećaju u čemu bi se dobro osjećala, biram, biram, presvlačim se, panika jer mi je već malo vremena ostalo, jebote koliko imam kila viška, ali nesmijem se sada bedirati i zbog toga, dosta imam briga.......i odlučim se, sredim i mužek mi kaže da je ok....super.....sada mi je lakše.......
dolaze frendovi po nas i mi krećemo prema Velikoj Pisanici........

.......frendovi nas čekaju kod njezine mame.......koja adresa? jebi ga nismo pitali.....baš smo "pametni"...no dečki su već bili tamo, pa se nadamo da će se sjetiti.......i tako mi stigosmo....dočekani kao Vip gosti, ljubazni domaćini a posebno mama naše prijateljce koja je napravila super finu večeru, a poslije fine papice došli su kolači (to je meni inače najbolji dio), kolači koje i danas sanjam, njam, njam, njam....prefini...........fino napapani krenusmo i u dom na Vajber bal.....ulazimo, svi pogledi prema nama, čujemo: tko su ovi, od kuda????.....meni noge klecaju od nelagode, blaženi puder da se ne vidi da sam crvena, sjednemo za naš stol, i nismo se niti snašli, krene zabava......Inače taj bal se održava tradicionalno već 100 godina kojega su "donjeli" Njemci i on je samo za oženjene, to je bal koji se radi subotu prije čiste srijede, očito da se svi dobro zabave i provedu a onda korizma......

Dakle, igrica je bilo na pretek, pogotovo za one koju su prvi put....to smo naravno i mi......bilo je plesa sa bocama, skidanja hlača, škopljenje jaja, natjecanje u plesu.......a između svirka i ples......jedino što imam prigovor je taj da su trebali više svirati zabavne glazbe, ali dobro, naplesali se mi ovak i onak......moj mužek, od kada ima malo dužu kosu u bradicu, svi ga mjenjaju za Gibonija, pa je tako i tamo doživio "uspjeh".......prvo došle dve mlade koke: "Oprostite, nikada Giboni nije bio u Velikoj Pisanici, pa dali bi se htjeli slikati s nama..?" .....i tako one sjednu njemu u krilo da se slikaju.....mislim ono, sada imam čak i sliku s kojom ga držim u šaci.....poslije ode on na WC i nema ga, nema, kada kaže moja Jase: Lidija, opet slikaju tvog mužeka, cijela ekipa, najviše muških se htjelo slikati s Gibonijem......a onda šećer na kraju je bilo kada se igrala jedna igrica gdje je mlada snaha trebala po potkoljenicama prepoznati svog muža... ne trebam reći da je najviše gladila mog muža... sve sam to stojički i ponosno podnosila...hihihihihihihi......što sve neću doživjeti!!!!!!!

i tako se mi poslije 3 uputismo prema Zagrebu, legli u 5 i ja navinula budilicu u 9 da se probudimo te da napravim sendviče za dijete i spremim joj stvari za turnir i odnesemo na bus gdje nas je ona čekala......kada ujutro zvoni mobitel od dragog i dijete svo u panici da gdje smo mi......jabate, pogledam na sat a ono 10.20, zaspali ko krmaci...brzinom svjetlosti ja napravim sendviče, složim torbu, a dragi već pali auto i ajde, zbog nas je nekih 8 minuta kasnio bus u polasku......nije ništa strašno, znalo se kasniti i više, ali ne volim kada se kasni zbog nas....nekako mi je neugodno.......

onda dođem doma i pokušam ubiti oko na još koji sat, ali već smo trebali krenuti u Ivanić Grad na turnir da podržimo naše plesače......a tako......moja šizi, plače, živčani slom što drugo, pa shodno tome tako i otpleše, a to je bilo loše.......sada se ona još više plače, plakala bi i ja jer mi ju je žao, jebeš rezultat, biti će drugi put, pa Bože moj i na Olimpijadi griješe, ali ona je bila u bedu...ali ne samo u bedu, nego i živčana, eh tu su moje suze presušile i na onaj njen živčani pogled (kojim se brani da joj se ne obratiš jer bi opet mogla plakati), počnem i ja živčaniti....pa tako ja odlučim njenu bahatost kazniti i morala je samnom doma, i nije mogla ostati s frendovima do kraja, što je izazvalo još veći bijes....rekoh joj: čuj zlato, dali misliš da si zaslužila nagradu nakon svega?, naravno dijete ipak pametno zaključi da je bolje da ide doma......i tako se mi vozimo sa suznim očima, ne razgovarajućii bjesneći jedna na drugu.....sva sreća što su nas vozili frendovi zbog kojih sam šutila.....

tako mi dođemo doma, nagovorim svoje drage prijatelje da uđu na kavicu, ona odmah u sobu.....moj dragi vidi da je neko sranje i tu prvo ja krenem, pa se razvije priča, udavim svoje frendove, muž već naviko.......mislim da je kraj svijeta, ali Bogu hvala na ljudima koji me okružuju, shvatim da i nije tako, smirim se i ipak na kraju mirno se završi dan......dijete se ispriča, jer je i sama svjesna da nije bila u redu ali da se jako loše osjećala...........na neki način mi ju je jako žao jer znam da je njoj najteže, prošla je u osnovnoj školi neku vrstu buyllinga ili po naški prijateljsko zlostavljanje, i dok nisam zaprijetila policijom i socijalnim radnikom onda je tek malo prestalo, hvala Bogu otišla je u srednju školu, novu sredinu, ali posljedice su ostale, onda pubertet i novi način učenja u srednoj školi, jedinica, pa borba da se to ispravi, a kao "šećer na kraju" doživjela je tu traumu s provalnikom, što ju je fakat dotuklo.....nebi ni mi odrasli to lako zaboravili, a kamoli dijete......ona se cijelo vrijeme pokušava ponašati i živjeti kao da ništa nije bilo, ostaje sama doma (jer nažalost mi moramo raditi), ali negdje to mora izaći......loše spava, ružno sanja, nastoji se zaokupiti sa hrpom stvari, ali to ju jako iscrpljuje......bilo je tih problema i prije, ali sada su puno izraženiji nakon ovog sranja.......išla je par puta na prepoznavanje, ali ga nisu još ulovili......zna nas cijela policijska postaja Maksimir, a dijete je tamo turbo "popularno " tj. to je dijete koje je preživjelo lopova u kuću, oči u oči s njim......taman i da zaboravi, zovu ovi s policije i opet podsjete........

ali radimo na tome da se to sve riješi, ima divne prijatelje, takve prijatelje da ih samo možeš poželjeti.....sve će biti ok, nije sama......i to će proći..........kako se kaže: što te ne slomi, to te ojača!.....


i tako, toliko i mome vikendu..........i još jednom moram reći: hvala dragim prijateljima koji su nas saslušali, pomogli i koji su nam podrška, koje beskrajno volim i poštujem......a još k' tome se jako dobro zabavljamo.......svi zajedno, koliko god različiti, ali nikada nije dosadno...........
- 08:49 - Komentari (9) - Isprintaj - #

16.02.2007., petak

umorna sam

kako idu riječi one stavrosove pjesme "umoran sam prijatelju, umoran...." tako se nekako i ja osjećam, ali ne fizički već psihički..dali ste ikada osjetili tu vrstu umora?....kod mene to ide ovako: radim i na poslu i kod kuće, sve je super, sve čisto i skuhano, idemo na ples, planinarimo, organiziram sve što moram i sve ide kao podmazano....razgovaram s djetetom, pomažem joj koliko me traži, saslušam muža, sestru, mamu.....sve sa smješkom i veseljem......a onda dođe trenutak kada počnem osjećati da sam potrošena.....shvatila sam da mogu puno toga dati, ali da istovremeno ne punim sebe, uopće ne razmišljam o sebi, ja sam samo osoba koja služi da dvori, da udovoljava...nije da me druge ne maze i paze, ne, ali ja sam toliko okupirana da napravim sve najbolje za nekoga, da ne vidim te osobe.....eh, kada shvatim što radim, onda postanem ljuta na sebe.....kada sam ljuta na sebe, naravno da izgledam namrgođeno, a to se izvana shvati da sam ljuta na druge, što dovodi do nesporazuma, a iz nesporazuma dolazi i svađa, a poslije svađe se nitko dobro ne osjeća, itd......i tako u krug........katkad se osjećam kao djete koje treba još odrasti, možda želim biti djete?možda se podsvjesno želim vratiti u to doba? zašto? o Bože dragi, što bi gospodin dr. Froid imao posla........

i kada se osjećam tako "šuplje" nazove me draga prijateljica koja kao da zna da mi treba nešto reći, kao da me čita kao knjigu.....dođe moj mužek, zagli me i kaže kako me voli.......dođe moje dijete i pokloni mi onaj veseli smješak.......i sve nestane kao rukom odnešeno.....problem je u tome što nisam opuštena već veči dio provedem u nekom grču, bespotrebnom glupom grču......zašto smo mi ljudi tak komplicirani....bljak......

no, sretna sam što ipak vidim te lijepe stvari oko sebe, ima toliko divnih ljudi, toliko ljubavi, toliko sreće i ipak znam da sam sretna osoba, ne samo zbog toga što imam, već najviše zbog toga što se sjetim da uživam u tome........žao mi je ljudi koji to ne primjete od svih briga što ih imaju i cijeli život provedu tražeći sreću, a ona se nalazi svuda oko nas....riječ, osmjeh, dodir.....sve je to sreća, sreća što imamo tu čast to primiti......i onda, bez obzira na tmurno vrijeme vani, ja osjetim takvu toplinu da imam osjećaj da je vani sunce, sve mi je ljepše i veselije.....znam da će doći oblaci, da ću opet biti u nekom svom filmu, ali isto tako znam da sam okružena divnim ljudima koji će me podsjetiti, kada ja zaboravim, da svi mi zajedno činimo sreću....

svima želim ugodan vikend, da se dobro odmorite i zabavite........meni se smješi vikend pun druženja sa dragim ljudima, turnir i sve što ide uz njega (sendviči, držanje figa isl), ali i peglanja, spremanja, pranja, kuhanja......no, sve to je znak da živim normalnim životom i Bogu hvala na tome.....
- 09:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #

15.02.2007., četvrtak

helllooooooooo

Hvala na doljnjim komentarima i savjetima.......znala sam da će biti nekih reakcija, što je sasvim normalno.....

Htjela bih reći da znam da nisu svi muškarci svinje, pa kao prvo imam dobrog muža i puno dobrih muških prijatelja, s nekima sam od prvog osnovne i stvarno ih dobro poznajem.......naravno da jako ovisi kakav si ti prema mužu, takav će on biti i prema tebi.......najčešće ih mi sami razmazimo jer to na neki način želimo........

ali, kada muški pričaju općenito o ženama, nebudu rekli da su žene anđeli i sl., pa tako nisam i ja......istina je da su muški često razmaženiji od majki a mi to samo nastavljamo, a ima toga i obratno......puno puta sam se znala našaliti i pitati što mu radi kada ju sluša i sve radi??!!!! I svekrve nisu sve iste, ali priznajmo da većinom su posesivne, te vrlo kritične i ako dobiju neko plaho stvorenje, jako će htjeti pokazati tko je gazda........opet kažem ne sve.........


uostalom, svi znamo da smo itekako svi različiti, da nas ima svakakvih....loših i dobrih......te da JAKO ovisi o tome koliko se sami poštujemo......ustvari to jest najbitnije........uvijek govorim svojoj kćerki: koliko poštuješ sebe, toliko će te i drugi, ako sebe ne voliš, neće te niti drugi....

zato sam pokušala kćerki dati savjet na ovakav način, da se barem malo osjeti nadmoćno pa će joj možda i nastup biti drugačiji, a ljubav će napraviti svoje..........uostalom, kao da će onda ovo i pročitati, hihihihihihihi..........


isto tako, djeca kopiraju nas, mi smo njihov obrazac ponašanja, samo kaj oni naprave neke korekcije, ali u osnovi preslikavaju naše ponašanje.....


- 07:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

14.02.2007., srijeda

SRETNO VALENTINOVO!!!!!!!!!!

Kao prvo svima sretno Valentinovo, puno, puno, puno....ljubavi!!!!!!!!!!!!!

Kao drugo, od kada je objavljeno, internetom kruži tekst tate svome sinu o tome što bi sve trebao znati...cijelo vrijeme razmišljam dali da napišem neki dodatak tome, ali namjenjeno za kćeri, hmmm....droga, alkohol, sport, to je isto, ali....što trebaju kćeri znati.......ja ću probati, ali bi svakako voljela sve mame, koje imaju kćeri, da još dodaju što misle pa da to kompletiramo...svaka pomoć je dobro došla.....

unaprijed bih zamolila muške da se ne nađu uvrijeđenima.....razlike nažalost postoje, ali to ne znači da se ne možemo voljeti!!!



Draga moja kćeri, čim si se rodila, neki su rekli kako bi bilo bolje da si muško i samim time te stavili kao manje vrijednu od muškog svijeta, ali ne brini , to ti je zato što se muški toliko plaše žena pa se vesele kada dobiju sina, jer im je onda jedan neprijatelj manje....nikada se nemoj truditi shvatiti zbog čega je to tako, jednostavno uživaj u svojoj nadmoći.
Već u vrtiću ćete se igrati mame i tate, a on će glumiti muškarca koji mora biti gazda, pusti ga da uživa barem tada, jer ako već tada dožive razočaranje, nikada neće odrasti, a takvih je već i sada previše......Ali nemoj brinuti, ima i dobrih, mada i oni nerjetko imaju samo jednu malu manu a to je njihova mama......
inače, muškarci su ti kao kućni ljubimci, a kada se odlučiš jednoga udomiti prvo što ga moraš naučiti je riječ NE, teško shvaćaju ali bitno je biti uporan...inače, kao i svi tako i oni vole da jedu u usto vrijeme i da im je servirano, naravno da ne pospremaju za sobom. Vole da se igraš s njima, da ih maziš i paziš, ali moraš pokazati tko je gazda. Za razliku od životinja oni stalno jure za ženkama i imaju potrebu parenja, znaju čak i predaleko otići za ženskim mirisom, ali se uvijek vrate doma. Njihove omiljene igrice su obično vezane uz loptu, a jedino ti je različito što ljubimac pije vodu, a muški pivu...rijetki su oni kojima voda gasi žeđ, neznam, to ti je neki čudan organizam.....
Nikada nemoj "skakati" po muškima, skretati pozornost na sebe pričajući gluposti, vulgarno se ponašati, truditi se privući ih samo izgledom.....možda ti izgleda da takve imaju muške pažnje i previše, ali ne, to ti je samo privid, za takvima muški trče iz jednostavnog razloga što od takvih dobiju ono što žele bez imalo truda, sve što je lako dostupno brzo i dosadi i vjeruj, takvu sigurno neće htjeti imati doma......
Toliko o muškima, ti si pametna pa češ i sama vrlo brzo uočiti razlike, a kada upoznaš jednoga upoznala si sve......


eh, svekrva, to je usko vezano uz muškarce i ona je biće koje će ti zadati puno briga, ali samo onda ako to dozvoliš. Dakle, taj muškić je njezino dijete, inače ti majke imaju poseban odnos prema sinovima, valjda zato što je to muškarac kojim ona koliko toliko može vladati......da, da, sada te zbunjujem....rekla sam prije da se muški boje žena i da su one dominantnije, jesu zlato, ali muški se cijeli život opiru da ih netko zauzda, a žene često misle da im je to životna misija....neke, ne sve....ako ti je svekrva jedna od ovih drugih, zapali svijeću na Kamenitim vratima! Dakle, majke su posebno posesivne prema svojim sinovima i misle da niti jedna nije dovoljno vrijedna za njega. Jedino što moraš napraviti ti je da joj odamh "pokažeš zube", tj. da pokažeš da se nečeš dati zajebavati, tada će sve biti ok. Od njega ćeš stalno slušati kako to njegova mama radi bolje, a da ti nisi mogla tako nešto naučiti kada ti je majka takva kakva je. Punice, odnosno tvoja majka, za muške su ti uvijek nužno zlo. Ti naravno ne smiješ dozvoliti da te uspoređuje sa svojom mamom, ako želi da si ko' njegova mama, pusti ga odmah da ide doma...znači da nije dovoljno odrastao....

Budi uredna i čista, nemoj si nikako dozvoliti da izađeš van ili odeš spavati da ne opereš zube, da se ne umiješ, istuširaš.....tako češ biti zdravija a i poželjnija. Grozim se djevojaka i žena koje ne drže do sebe, koje hodaju s masnim lasima, a našminkane kao iz modnog časopisa, a kada otvore usta koja su namazana žarkim ružom, izađe takav smrad kao da se trula i rodila. A da ne govorim o tome da nose npr. sandalice a da im nokti nisu rezani mjesecima ili je lak star još od proslave novog milenija, koje imaju prekrasne topiće kako bi se vidjeli njezini atributi a kada digne ruku, pazuh je obrastao s toliko sljepljenih dlaka, što od znoja, što od naslaga dezodorana......
Ne želim opet da si opsjednuta ljepotom i da provodiš vrijeme pred ogledalom, Bože sačuvaj......te koje stalno provode vrijeme pred ogledalom, bilo bi bolje da se od njega i ne miču, te stvarno ruše mišljenje o ženama......jedna takva izgovori toliko gluposti da zasjeni narednih par tisuća pametnih žena......dakle, primi se škole, postigni nešto i svijet je tvoj.....


i nezaobilazan savjet: "prijateljice"......vidiš tu stavku ne trebaju imati muškarci jer se oni međusobno dobro slažu, odu i popiju si i sve sređeno i ne kompliciraju si život, tu im zavidim na njihovoj jednostavnosti, ali žene ne, one su ti puno kompliciranije, malo me sram priznati, ali smo čak i zločestije. One mogu piti i pričati, davati si međusobno komplimente, kunuti se na vječno prijateljstvo, davati svoju krv za tebe i bubreg, ali nečeš se niti okrenuti a nožina će ti biti zapiknuta do balčaka....odmah nauči da, ako imaš jednog pravog prijatelja u životu, da si već bogata osoba....zato te molim, nemoj mi biti od onih kokica koje se grle, ljube i vrište kada se vide kao da se nisu vidjeli od doba dinosaurusa, to nisu prijateljice, to je neprijatelj na tajnom zadatku.....ženske imaju stalnu potrebu nekakvog natjecanja, ne sve, ima stvano divnih osoba prepunih iskrenosti i ljudskosti samo ih moraš znati vidjeti, one ti obično nisu jako istaknute, ali upoznati ćeš ih, one se vrlo dobro zabavljaju, one ne čitaju samo nove modne trendove i ne maštaju o novoj modnoj liniji.......i kada si lijepa, pametna i dobra, te kokice će napraviti sve da ti od života naprave pakao.....za njih nema poštene borbe.....od zavisti i ljubomore njihovi mozgovi ne daju više nikakav drugi signal osim onog "uništi"......takvih se kloni........nažalost, koliko god te ja upozoravala morati ćeš na svojoj koži osjetiti tu žensku zavist, žene su savršene glumice (taj dar imamo stvarno sve i često ga moramo koristiti i u dobrotvorne svrhe, hmmm, hmmmm, znat ćeš za kojih 10 godina i sama o čemu pričam)......zato se čuvaj, pazi što pričaš, ne vjeruj, ne daj se iskorištavati.....pravo prijateljstvo se stvara godinama.......i to ne po ružu koji djeliš, već po sreći i brigama......

uči, znam da je to dosadno ali je vrlo važno. Koliko god da si mlada dok se školuješ, već u tim mladim danim si stvaraš temelje za budučnost.......grozno je dosadno učiti, slušati nabrijane profesore koji svoju frustraciju malih plaća lome na vašim već slabim kičmicama od preteške torbe, ali to je obaveza koju moraš prihvatiti ozbiljno....kada prihvatiš to kao sastavni dio svog djetinjstva, primjetiti ćeš ostale lijepe stvari.......ako ne završiš školu, nemaš neki izbor za posao, oni koji imaju školu se jako vole iživljavati na neobrazovanim ljudima i omalovažavati ih, s čime se nikako ne slažem, ali eto, to je naša vrsta.....osobno mislim da treba poštivati svakoga tko radi, jer tko pošteno radi i zarađuje, taj zavređuje i poštovanje......nagledati češ se bogatih skorojevića, ili onih koji će zarađivati kao "na lakši" način, ali vjeruj, nebi te to usrećilo.......želim da uvijek budeš "čista" pred sobom i pred Bogom, te da mirno spavaš........Zato srećo,primi se knjige, dobro si organiziraj vrijeme i jednog dana završi faklultet koji želiš, da radiš posao koji voliš, jer ćeš ga tada i najbolje raditi...a tada češ biti zadovoljna sobom......ne mislim da trebaš biti karjerista i zanemariti privatni život, ne, to će naravno biti tvoj izbor, ali lijepo bi bilo da imaš vremena se posvetiti svojoj obitelji, obitelj je najvrednija stvar na svijetu.......ah, znam da si vjerojatno odmah preskočila gnojenje o škole, ali moram biti dosadna.....

a jednog dana, kada postaneš majka, tada ćeš shvatiti koliko si sretna što si žensko....nama ženama je Bog dao dar da rodimo...naravno da mi rađamo, muški se teško nose i sa prehladom... a onda to biće će ti promjeniti život...........tada češ se osjećati kao princeza, kao kraljica i nitko ti neće biti ravan...........


ukratko, budi dostojanstvena, uredna, vrijedna, hrabra, poštuj sebe i vjeruj u sebe, poštuj i druge, svatko ima mana, kao i ti, ali na ovom planetu nas ima jako puno, tako da stvarno imaš priliku da biraš s kime češ podjeliti svoj mali život, voli i budi voljena..........postigni nešto........a što se tiče alkohola, droge, sporta i sl., to pročitaj od onog stričeka, sve je lijepo opisao.










eto, trenutno nemam više inspiracije.....a i moram ići nešto raditi...hihihihihi........molim da svatko doda što misli i neka se nitko ne uvrijedi......


- 11:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

12.02.2007., ponedjeljak

sretan početak tjedna....

Kao prvo svima želim sretan početak tjedna, da vam bude uspješan i ugodan i da ne dobijete gripu....još malo pa neće biti nikoga u školi, raspad sistema u firmama.....da triput pljunem, kod nas je još ok ali kako se vozim često tramvajem, mislim da bi mogla nešto i zaraditi (mislim na virus).....a eto nešto da vas nasmije......neka se nitko ne uvrijedi, ali stvarno amerikanci ga stvarno znaju bubnut, mislim da taj narod i nije toliko obrazovan, neznam......možda griješim......ma dobro ima svega svugdje.............pa tako i kod nas, što smo imali prilike vidjeti!!!!

TKO TO ŽELI BITI MILIJUNAŠ?

Amerikanka Kathy Evans je doživjela opće poniženje pred prijateljima i obitelji nakon što je u njujorškom popularnom TV showu 'Tko želi biti milijunaš' oborila rekord u ljudskoj gluposti.

Kako? Majka dvoje djece, 32-godišnja Kathy, zapela je već na prvom pitanju, za 100 dolara, koje je glasilo:

Što je od sljedećeg najveće?
A. kikiriki
B. slon
C. Mjesec
D. Hej, koga ti to zoveš velikim?

Kathy je ubrzo šokirala publiku kad je priznala da je ovo prilično teško pitanje na koje ne zna odgovor! Hmm... Ops, ovo je teško, priznala je: Mislim, sigurna sam da sam već čula za neke od ovih stvari, no nemam pojma koliko su velike.

Zatim je iskoristila prvog džokera 'pola-pola' i maknuti su joj odgovori A i D, pa su joj na raspolaganju ostali slon i Mjesec. Suočena s krajnje lakim pitanjem, Kathy je i dalje ostala bez rješenja! Oh, maknuli su mi dva odgovora između kojih sam se dvoumila, izjadala se, bilo bi najbolje da iskoristim džokera 'zovi' i nazovem svoju prijateljicu za pomoć.

Nakon što su je spojili s prijateljicom, službenicom Betsy, Kathy joj je uzbuđeno rekla: Bok Betsy! Kako si? Ovdje Kathy! Ja sam na telki!, a zatim: OK, imam jedno važno pitanje: Što je od ovoga veće – slon ili Mjesec? Požuri, imamo još 15 sekundi!

Betsy joj je odmah rekla da je točan odgovor C, Mjesec, no Kathy se preostalih nekoliko sekundi s njom raspravljala oko toga u nevjerici. Nakon razgovora je izjavila da nije sigurna može li vjerovati Betsy, jer ona i nije baš najpametnija, pa će biti najbolje da iskoristi trećeg džokera – 'pitaj publiku'.

Iznenađena publika izglasala je 98 posto odgovora C (Mjesec), na što je Kathy zaključila: Vau, čini se da su svi protiv mog mišljenja. No, ponekad se jednostavno moramo voditi svojim instinktima. Zato ću reći kao konačan odgovor B, slon.

Kad su joj rekli da je točan odgovor C, Mjesec, ostala je u čudu!

ludludludludludheadbangheadbangnowinkwinkwave


a opet ja i o seksu:

Iscrpljen od seksa



Učiteljica upozorava đake da će sutra biti pismeni zadatak iz matematike i da nitko ne smije izostati i da nikakva liječnička i druga opravdanja neće pomoći. Perica pažljivo sasluša i pita:

"A što ako budem iscrpljen od seksa?"
"Ništa, Perice, pisat ćeš drugom rukom", odgovori učiteljica.


- 08:59 - Komentari (13) - Isprintaj - #

09.02.2007., petak

hvala ti dragi Bogeg kaj je danas petek!!!!!

Eto, što volim ovaj kraj tjedna, mada, što sam starija, nekako mi prebrzo prođe taj tjedan...što sam napravila? ništa posebno, a dani idu u nepovrat.........no, nema veze, vikend je i to su dani kada se guštaš malo ljenčariti, družiti bez opterećenja kada ćeš se ujutro ustati......

Sada, kada sam ulazila na svoj blog, vidim na blogeru naslov milijunaš i podsjeti me na jučerašnji Milijunaš......znam da te vjerojatno tamo trema drma do boli, snimaju te i tak, ali ako znaš da će ti to smetati, nemoj se javljati na to i brukati se.....jučer npr. je bio policajac i obzirom da je htio jockera pozvati već na drugom pitanju, ne trebam vama reći koje jednostavne stvari nije znao, tj nije bio siguran....i sada će se opet čuditi zašto je toliko viceva o policajcima....meni je odmah pao jedan na pamet:

Murjak rješava križaljku.
Osnovna škola (dva slova)...NE


Dobro, toliko o policajcu.....a izgledao je nekako ok čovjek s petoro djece i sigurno bi mu dobro došla lova, ali ni prijatelji mu nisu neki kada mu jocker nije znao za Doručak kod Tiffanija (ili kako se već piše), ali film pogledala barem 3 puta.....i svaki put plače, ah, baba.......


onda dođem na posao, i naslovna stranica novina: PORUKA KAPTOLA UOČI VALENTINOVA: OBUZDAJTE SEBIČNI NAGON ZA SEKSOM......hej, halloooooo, u kojem smo stoljeću??!!!!

a onda i tko je napisao ovo????????

Šest mana mladenačke ljubavi
1. gubitak vremena potrebnog za studij
2. službene dužnosti nužno trpe
3. mladenačko ljubakanje sprečava odgoj karaktera
4. ljubakanje u toj dobi redovito je znak slabosti
5. postoji prava opasnost da njima ovlada seksualnost i da se sve prebrzo sroza
6. takvo rano međusobno povezivanje ne ostaje samo puko voljenje koje bi se iskazivalo tek u nekoj suzdržanoj nježnosti, već snažan mladenački impuls da se sve manifestira u vanjskim gestama i ponašanju

ja vjerujem i idem u crkvu, ali s oviime se ne slažem....ok, treba mladima objasniti da nije u redu spavati sa svakim i to od svoje 13 godine, te cure se nisu niti razvile a već se štrumfaju, nije u redu, ali ne treba to na ovakav način.....pa vođenje ljubavi nije nešto prljavo, ako se dvoje voli i ako su dovoljno sazreli, teško je spriječiti daljnji tijek događaja.......imam kćer i imam strahove, ali ovo mi nekako izgleda grozno..........

neznam, možda griješim, što vi kažete??????? jebate, sex mi je stalno po postovima, dali je to znak da mi nešto fali????!!!!!!! hihihihihi, danas je petak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!opet juuuuupppiiiiiiiiiiwavewavewinkwinkkisskisskisskiss


sorry dragi Bogek, ovo je samo šala.....



Dok je vozio auto, svecenik kraj puta ugleda casnu sestru.

Zaustavi se i ponudi joj prijevoz, što ona i prihvati.

Casna uđe u auto i prekriži noge, razgrnuvši tako svoju haljinu i

otkrivši divnu nogu. Svecenik baci pogled i umalo napravi nesrecu.

Nakon što je ponovo preuzeo kontrolu

nad autom, on potajno spusti svoju ruku na nogu casne sestre.

Casna ga pogleda i rece:

-Oce, zar se ne sjecate 129. Psalma?

Svecenik se zagrcnu i duboko isprica, pa se prisili da skloni ruku.

Promjenivši brzinu, on, medutim, opet stavi ruku na njenu nogu.

Casna mu opet rece:

-Oce, zar se ne sjecate 129. Psalma?

I jos jednom joj se svecenik isprica, rekavši:

-Oprostite, sestro, ali tijelo je grešno.

Stigavši u ženski samostan, casna izađe uputivši mu znacajan

pogled, i ode. A svecenik, stigavši u crkvu, požuri uzeti Bibliju

i pogleda 129. Psalam.

U njemu je pisalo: Idi naprijed i traži, produži dalje, i spoznat ceš vrhunac slave.



Što smo naučili: Ako nisi dobro informiran o poslu koji radiš, možeš propustiti sjajnu priliku.



- 13:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

08.02.2007., četvrtak

bljak...

ja neznam kako vi, ali mene će ovo vrijeme ubiti....od jutra me boli glava, povraća mi se, pijem tablete, jedem pa mi je muka, ne mogu zapaliti, sve mi smeta a iznutra treperim kao da ću ekplodirati.....nadam se da neće stradati netko nedoužan (kako to obično biva).....jedino što sam na trenutak to zaboravila čitajući viceve kod eurosmijeha, i kada mi stigne neki dobar mail, ili "prošećem" do drugih blogova, ali uvijek se vratim na glavobolju......

ako je to osveta prirode, mislim da joj dobro ide......a vani trenutno se tjeraju mačke i tak zavijaju.....a mene i to nervira........sama sebi idem na k***c.........

no, jučer sam morala biti doma pa sam si odmah i bavila neke stvari koje ne možemo dok radimo, i tak odem ja predati za novu putovnicu....dio smo već sredili prošli tjedan, a sada završnica......samo da vam kažem, kada vam ukradu putovnicu dobijete nagradu i 3 puta više platite novu putovnicu i isto toliko puta morate doći u MUP.......samo na biljege smo dali 540 kn (zajedno), čak sam išla provjeriti na digitron da ne prevarim, jer i meni zvuči grozno..........i onda, naravno, žensko kao žensko, ljuta koliko sam para ostavila, odem još malo pogledati što ima po dućanima i eto ti vraga......da mi i nije muka, sada bi mi sigurno bila kada sam se toga sjetila......ali nisam na sebe, nego nešto za kuću i naravno za moju kćer.....o Bože, koliko sam slaba na nju.......ali kada vidim njezin veseo pogled i tu sreću, ne trebam za sebe ništa......i ne razmišljam, sram me je ali tada stvarno ne razmišljam.......znam da ću sutra nešto smisliti.....budem, mi žene smo sposobne za izvlačenje iz govna......

i tak, toliko od mene, ne mogu niti gledati u taj monitor, imam osjećaj da smi slova trebere a od toga mi je još više zlo.......ali, evo, staviti ću vam nešto što sam pročitala na t-portalu.......dali to izmišljaju, ali mislim da je to čak i istina jer nas stvarno ima svakakvih.........neznam, nekako nisam sklona preljubima......nije da nisam pogledala nekog drugog, nije da mi se nije netko i sviđao, ali znam što mi je najvažnije u životu, dođem doma i presretna sam što imam svoju prekrasnu kćer i muža.....svi oni koji misle da je netko drugi bolji, varaju se, nakon nekog vremena sve to dođe na isto....pa čemu si onda komplicirati život.....kaj ja znam, ja tak razmišljam.........možda sam staromodna......ježi ga, takva sam, možda bedasta ali ponosna jer sam vjerna osobi koju volim i poštujem.............a i voljela bi da mi je i kćer takva.......bila bi jako ponosna na nju....




ovo je taj tekst: pitanja i odgovori.......



Nimfomanka sam i tim se dičim!

Dragi moj Simo!

U velikom sam problemu! Naime, ja sam u braku tek dvije godine, a varam muža od prvog dana našeg braka, i to s njegovim vjenčanim kumom! Počelo je tri dana nakon svatova, kada je muž zbog obiteljskih problema morao otputovati u svoje rodno mjesto. Čim je muž otputovao, iskoristila sam priliku i pozvala kuma. Naravno, bili su to divni dani i noći ludog seksa kakav dotad nikad nisam ni sanjala. Drugi muškarac s kojim sam prevarila svog muža bio je moj šef, a zatim i kolega s posla... I još nekoliko njih.

Iskreno, ja ne biram, kad god se ukaže kakva prilika, poševim se! Pokušala sam se promijeniti, ali bezuspješno! Molim te, pomozi mi, volim svog muža i ne bih mogla zamisliti život bez njega, ali to kao da je jednostavno jače od mene.

Osjećam se kao prljava nimfomanka! Ne mogu kontrolirati svoje seksualne nagone. Razmišljala sam i o tome da potražim stručnu pomoć, ali bojim se da bi to tada sve izišlo na vidjelo jer živimo u maloj sredini.

Lijep pozdrav, očekujem savjet, unaprijed zahvalna!
Mici

Joj, draga moja Mici, hebiga. Ti kanda dolje imaš samoposluživanje, a ne dlakavu mačkicu. Čuj, jes' da nije dobro kad to dolje služi samo za ukras, ali nije loše da ponekad služi i za ukras. Jes' da to nije sapun da se može potrošiti, ali ne moraš dobiti baš svaku spolnu bolest koja je trenutno u điru. Ajd' još da imaš nekog ljubavnika, pa da se s njim tu i tamo taslačiš i bečiš od jada koliko ti je slatko, ali ti podmiruješ pola općine, a druga polovica drka na tebe.

Misliš da ovi šute? Kad se naroljaju k'o svinje, onda se spore s kim si se bolje ševila, kako si s kim stenjala i što si pričala. A onom tvom jadniku se smiju iza leđa. I što sad? Da poševiš i drugu polovicu općine ili da metneš lokot na nju? Odgovor znamo, poševit ćeš drugu polovicu općine jer drugačije ne znaš. Naprosto ne znaš reći ne, jer kad te frajer priupita ili te privuče u neki mračni budžak, ti si već vlažna do koljena, a pete su ti visoko u zraku. I sad ti mene pitaš za pomoć.

Vjerojatno bi mi bilo lakše da te bubnem na brzaka neko da ti dam odgovor. No, dobro. Jesi li ikada čula za naftnu krizu? To ti je kada zbog nekog rata malo nestane nafte, a cijena joj skoči u nebo.

E, tako ti lijepo kupi sebi onaj umjetni pimpek vibrator. On tako fino dirka da si gotova za minutu i pol. Odmah ujutro svrši jedno šest puta, popodne jedno četiri puta i navečer jedno pet puta i tako tri mjeseca. I ne ševi se više sa svima, bolje ti je imati samo muža i ljubavnika, kad ga već moraš varati.

Ali znaj, voljeti nekog znači ponešto i žrtvovati za nekog, jer kad ga izgubiš, bit će kasno. Budi oprezna i dobra, probaj malo razgovarati sa svojom picom. Možda je malo urazumiš. Pusa!



- 13:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

06.02.2007., utorak

vjenčanje...

Neznam kako vi, ali ja sam osobno protiv velikih vjenčanja. Oduvijek mi se činilo da na tim vjenčanjima najmanje uživaju mladenci, a mislim da bi oni trebali biti glavni.....moj mužek i ja smo to izbjegli, moram priznati da mi je bilo drago kada sam čula da i on ne voli svadbe, jedino u svemu tome su žalili naši roditelji.....ali eto, i oni su to preživjeli......
Prva pomisao da idemo raditi svadbu raspršila se već pri samom planiranju koga bi sve pozvali, jedno je što bi mi, a jedno što bi roditelji pa ide ono: moramo ove, moramo ove zbog ovoga, mi smo bili kod njih, oni su nas i na kraju se skupi hrpa ljudi koje niti ne poznam......onda to treba platiti, da se posuđuju novci za takvo nešto nije nam padalo pamet, je opet roditeljima ali im mi to nismo dozvoljavali.......i tak......ja jednako poštujem one koji to vole i na neki način ih razumijem, u nekom malom dijelu mozgića uvijek je ostala ona želja da obučem prekrasnu dugu bjelu haljinu i da budem princeza jedan dan, to je san svake djevojke.....možda da smo bili bogatiji i da se nije spremao rat, tko zna, možda.......no, to je samo uvod koji je spontano izašao iz mene, možda zbog pomisli da su ovi pajceki imali više zvanika na svojoj svadbi nego todorići.......zgodan način prikupljanja para, ali to se toga sjeti?????? pajceki??????? još ako su nudili za klopu svinjske kobasice....kužiš ono, ne???? halo?????? nadam se da je bila piletina, ako se već nešto moralo zaklati........ali eto i članka, pa vi vidite i sami..........ja inače baš ne volim čitati politiku, a niti crnu kroniku, što onda ostane??? ovakvi "edukativni" članci!!!!!!!!!!!!!!!!





U malom tajvanskom selu dvije svinje zavjetovale su se jedna drugoj na vječnu ljubav. Par je blagoslovio lokalni katolički svećenik, sreću im je poželjelo više od četiri stotine uzvanika.


Dvije svinje, u odjeći šivanoj samo za ovu posebnu priliku, "zavjetovale su se jedna drugoj na vječnu ljubav'', pred brojnim znatiželjnicima, na svadbenoj svečanosti održanoj u malome mjestu na sjeveroistoku Tajvana.

"Mladoženja", mužjak od 18 kilograma, i njegova "mlada", krmača od 11 kilograma, izgovorili su sudbonosno "da" za vrijeme otmjene svečanosti, koju je predvodio lokalni katolički svećenik Lu Kuo-hva.

"Živjet će sretno sve do svoje smrti", kaže Hsu Ven-čuan, vlasnik farme u Ilanu, gdje se mladoženja oprasio u prosincu 2005. i gdje živi.

Par je blagoslov dobio od svećenika iz obližnje katoličke crkve, a mladencima je sreću došlo poželjeti više od četiri stotine ljudi. Svi prisutni morali su za svoje mjesto na svadbi izdvojiti stotinu tajvanskih dolara, što je otprilike 17 kuna, a od prikupljenog novca kupit će se novi kamionet za hendikepiranu djecu.

Ta dobrotvorna akcija privukla je pozornost ljudi na Tajvanu koji se pripremaju za godinu svinje, koja počinje 18. veljače.



a sada koja šala:

Nećemo te nikad zaboraviti!



Izašle dvije žene bez muževa van i kako su se kasno vraćale kući pripite, pripiškilo im se i one vide groblje, preskoče ogradu i prva počne po grobu pišati i kako se nije imala čime obrisati skine gaćice, obriše se i ostavi ih pokraj groba. Druga otkine komad lente s vijenca i obriše se njime.

Ujutro jedan muž zove drugoga: "Mora da su nam se žene sinoć jako dobro provele, moja je došla kući bez gaćica".
A drugi će: "Ti si sretan čovjek. Moja je došla s komadom cedulje zataknutim u
guzicu na kojem piše: "Nećemo te nikada zaboraviti!"

------------------------------------------------------------------------------------------

I žene su ljudi...



Stigla nova grupa žena na nebo, svi stali u vrstu pred Bogom i Svetim Petrom i ovaj drugi zapovijedi:
"Sve žene koje su prevarile muža, neka istupe korak naprijed."
Sve tako uradiše osim jedne koja ostade na mjestu. Tada Bog reče Sv.Petru: "Idi, provjeri, da ova nije možda gluha !?!"


znate, mislim da viceve smišljaju muškarci.....pa naravno, žene nemaju vremena!!!!!!!!!!!!!!......hihhihihihi









- 13:45 - Komentari (10) - Isprintaj - #

05.02.2007., ponedjeljak

šale

Danas mi se narode neda ništa, pa tako niti pisati.....napraviti ću jedino copy-paste i to je to.....nadam se da mi nitko neće zamjeriti......



Studentske brige


Javlja se student svom ocu na selo:
"Dragi oče, ja sam ti vrlo dobro. Doduše upisao sam po drugi put prvu godinu, no sada mi jako dobro ide. Kod mene sve štima, osim zapravo jedne stvari: jedini ja od studenata na predavanje idem mercedesom, dok svi ostali idu tramvajem, zbog čega mi već postaje malo neugodno. Ta mi stvar nikako ne izlazi iz glave."
Nedugo zatim stiže od kuće odgovor; "Sine moj dragi. Ti samo vrijedno uči, polaži ispite i ništa ne brini, a tvoj stari će tebi za nagradu kupiti tramvaj!"
-----------------------------------------------------------



Stručnjaci za marketing


Ispred mjesne crkve sjede dva neugledna prosjaka. Pred jednim stoji ploča "katolik" i hrpa novca u kapi, dok pred drugim stoji ploča "nevjernik", a u kapi niti lipe. Neki čovjek to vidje, pa reče onom nevjerniku:" Što i ti nestaviš natpis "katolik" ; vidiš koliko je tvoj kolega skupio novca, a ti ništa?
I čovjek produži dalje, a "katolik" reče nevjerniku."Vidje li ti ovoga Bahrudine? On će nas učiti marketingu!"
-----------------------------------------------------------



O punici, pouka iz Biblije


Pita mali Ivica tatu, nakon što je na vjeronauku prvi put čuo za Adama i Evu:"Tata, je li Adam imao punicu?" A tata sjetno uzdahne i reče. "Ne sine, on je živio u raju."
-----------------------------------------------------------

rolleyeswinkwavekisswinkyeswinkrolleyeskiss
- 11:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.02.2007., petak

nastavak na prošli post....

Kad je velezgoditnjak postao snom prosječnog građanina, limunika novo voće u ponudi kumica na tržnici, osobnica identifikacijski dokument, a event dosegao veću popularnost no happening, običan je razgovor poprimio obilježja full dobre zafrkancije, a među hrvatskim su jezikoslovcima pokrenute žučne rasprave

Dok devedesete pamtimo po iznimnoj proizvodnji novih hrvatskih riječi, kada se iz hrvatskog pošto-poto izbacivalo svaku riječ koja podsjeća na srpski jezik, današnjica donosi novog neprijatelja – engleski jezik.

RAČUNALO BRŽE OD JEZIKA

Ivo Pranjković
'Termini se dnevno rađaju i to se teško može pratiti i nuditi adekvatna rješenja i zamjene u vrlo kratkom roku, posebno kad je riječ o kompjutorima i glazbi', kaže Pranjković i dodaje:' To je prirodna stvar a daje i šarm tom tipu komunikacije. Potrebno je više individualnosti u jeziku koja se ubija tako da se sve prepravlja. To guši jezik. U nekim slučajevima ima pojava previše rigoroznog tipa gdje se sve ispravlja.' Kao primjer nepotrebne intervencije navodi 'predočnik' kojim je nazvan pojam ekran.


NAGRADNJAČA

Umjesto da u iščekivanju velezgoditnjaka (pojam koji je među 270 drugih na natječaju časopisa Jezik proglašen najboljim prijedlogom za zamjenu anglizma jack-pot) gubi vrijeme, iz časopisa Jezik ponudili su 2.000 kuna onome koji predloži ili sam smisli najbolju novu hrvatsku riječ, a jedini je uvjet da dosad nije zabilježena ni u jednom hrvatskom rječniku. Druga je nagrada tisuću i petsto, treća tisuću kuna, a natječaj je otvoren do 17. ožujka.


'Zatražite li na tržnici limuniku, pitanje je hoće li prodavač doista znati da želite grejpfrut'.

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

- 13:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.02.2007., četvrtak

pravopis...


današnji članak na portalu:

Na prijedlog Vijeća za normu hrvatskog standardnog jezika, ministar Dragan Primorac će krajem veljače raspisati javni natječaj za izradu novog pravopisa hrvatskog jezika!


Novi bi pravopis trebao biti potpuno usklađen s jezičnim rješenjima koja je u protekle dvije godine izglasalo Vijeće kojim predsjeda akademik Radoslav Katičić. Točnije, očekuje se da će donošenjem novog pravopisa s rješenjima ne ću, grješka, zadatci iz hrvatskog jezika biti istisnuti neću, greška i zadaci. Ministar Dragan Primorac rekao je Jutarnjem da, zbog konsenzusa postignutog oko niza jezičnih pitanja, jezikoslovci okupljeni u Vijeću očekuju da bi se novi pravopis mogao izraditi u vrlo kratkom roku.

Službeno rješenje za korištenje u školama trenutačno ima Babić-Finka-Mogušev Pravopis iz 1994. Uz njega je Ministarstvo 2005. za korištenje u školama preporučilo i Hrvatski školski pravopis koji je dokinuo dvojnosti i prema kojem je jedino ispravno pisati ne ću, grješka, strjelica, napitci, zadatci, gubitci, otpadci, grjehota...

Vijeće je, podsjeća Jutarnji, u prosincu 2005. preporučilo da se "neću" piše isključivo odvojeno. Odluka je donesena većinom glasova na prijedlog akademika Radoslava Katičića.

Za rastavljeno pisanje "ne ću" glasalo je sedam članova Vijeća, dvojica su bila protiv (prof. dr. Ivo Pranjković i prof. dr. Josip Božanić), a dvojica suzdržana (akademik Mislav Ježić i prof. dr. Mile Mamić).

Obrazlažući zašto bi "ne ću" trebalo pisati odvojeno Katičić je izjavio da je to hrvatska tradicija, odnosno da je sastavljeno pisanje "neću" propisao tek Novosadski pravopis 1960. godine.

Nekoliko dana nakon toga premijer Ivo Sanader javno se izjasnio da on neće pisati "ne ću". Međutim, rješenje koje je donijelo Vijeće ostalo je na snazi i ono bi trebalo biti ugrađeno u novi pravopis, jednako kao što bi u budućnosti jedino ispravno bilo pisati sudci, predci, istrjebljenje, grješka i sl.

Na pitanje što će biti s Pravopisom Matice hrvatske, koji se upravo završava, Primorac je rekao da će za upotrebu u školama biti odobren svaki pravopis koji slijedi jezična rješenja koja je odobrilo Vijeće.

"Jezik je živ i dinamičan i on se ne može mijenjati preko noći političkom odlukom. Samo je struka ta koja može donijeti odluku i zato je najveći iskorak i napravljen osnivanjem Vijeća koje je do sada riješilo većinu pravopisnih dilema, a mogu reći da se kroz raspravu pokazalo da je razlika među jezikoslovcima manja nego što se to u javnosti mislilo", rekao je ministar Primorac.




..............................neznam Više ka ko dapišem:!?......... istina j da mi gramatika nije nikada baš previše znaimala, ali smo ju morali koliko toliko naučiti. Ako ništa drugo naši đaci znaju da se početak rečenice piše velikim slovom (za razilku engleza prema nekom istraživanju).......Meni je jasno da su se neke riječi mjenjale nakon rata, ali za mislim da bi stvarno toga bilo dosta....ali ne, naši ga još uvijek mjenjaju...meni se po tome čini da neki stvarno nemaju korisnog posla, a i da se naši uđbenici ne mogu zadržati barem dvije godine....po meni, meni je to samo zgrtanje love nekima, mi to plaćamo i još to sve moramo i naučiti.........

Kada mi je dijete krenulo u školu, ja mislila kako me barem u tom razredu ne može iznenaditi, ali........

hvali se ona meni kako je naučila "otvornike" i "zatvornike"........moram priznati da sam blenula kao tele, jebate o čemu priča???????? kada je rekla da su otvornici "a e i o u "tada sam shvatila da su to samoglasnici.......onda ja ju ispitujem prirodu i društvo i kažem joj da mi nabroji zimzeleno drveće....gleda sada ona u mene kao tele.....ja joj objsnim da su to oni kojima ne pada lišće u jesen a ona meni da su to "vazdazelena" drveća...........i ne sjećam se više svega, ali bilo je toga puno......

priznajem da mi ije, je i č i ć najviše zadavalo briga, a kada sam pitala tarinu učiteljicu od 1. do 4. razreda kako da ja djetetu to na najlakši način objasnim, obzirom da oni nemaju u školi toliko vremena a već u prvom razredu dobivaju loše ocjene zbog gramatike, ona meni kaže da joj dam Hrvatski riječnik i neka uči riječi napamet kako tamo pišu...........hej, pa moje dijete s 20 kg u prvom razredu ne može niti držati taj riječnik......da joj objašnjavam za "ije i je" onako kako smo si mi olakšavali, da si izgovorimo riječ na ekavici????......odmah bi bili državni neprijatelji.....

eto, uglavnom, kada sam danas pročitala ovaj članak, sada sam definitivno uvjerena da i ovo malo što sam mislila da znam o gramatici, više ništa neznam i više stvarno nisam sigurna kako se što piše..........

možda sam u krivu, možda to treba tako, što vi mislite......slobodno se izjasnite.....


- 10:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi