Don't worry...be happy... :)

15.02.2007., četvrtak

helllooooooooo

Hvala na doljnjim komentarima i savjetima.......znala sam da će biti nekih reakcija, što je sasvim normalno.....

Htjela bih reći da znam da nisu svi muškarci svinje, pa kao prvo imam dobrog muža i puno dobrih muških prijatelja, s nekima sam od prvog osnovne i stvarno ih dobro poznajem.......naravno da jako ovisi kakav si ti prema mužu, takav će on biti i prema tebi.......najčešće ih mi sami razmazimo jer to na neki način želimo........

ali, kada muški pričaju općenito o ženama, nebudu rekli da su žene anđeli i sl., pa tako nisam i ja......istina je da su muški često razmaženiji od majki a mi to samo nastavljamo, a ima toga i obratno......puno puta sam se znala našaliti i pitati što mu radi kada ju sluša i sve radi??!!!! I svekrve nisu sve iste, ali priznajmo da većinom su posesivne, te vrlo kritične i ako dobiju neko plaho stvorenje, jako će htjeti pokazati tko je gazda........opet kažem ne sve.........


uostalom, svi znamo da smo itekako svi različiti, da nas ima svakakvih....loših i dobrih......te da JAKO ovisi o tome koliko se sami poštujemo......ustvari to jest najbitnije........uvijek govorim svojoj kćerki: koliko poštuješ sebe, toliko će te i drugi, ako sebe ne voliš, neće te niti drugi....

zato sam pokušala kćerki dati savjet na ovakav način, da se barem malo osjeti nadmoćno pa će joj možda i nastup biti drugačiji, a ljubav će napraviti svoje..........uostalom, kao da će onda ovo i pročitati, hihihihihihihi..........


isto tako, djeca kopiraju nas, mi smo njihov obrazac ponašanja, samo kaj oni naprave neke korekcije, ali u osnovi preslikavaju naše ponašanje.....


- 07:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi