Don't worry...be happy... :)

27.12.2006., srijeda

Nova godina????????????

Evo ljudi, prošli su ovi blagdani, neznam kako vi, ali ja sam se osobno dobro naradila, dobro smo se svi najeli i cijelo vrijeme grickam te kolačiće.......

Na sam Badnjak smo išli na Sljeme malo protegnuti svoje nožice, koje me još i danas tak bole da vam nemrem reć......ne od penjanja već od spuštanja......gornji dio je bio zaleđen, pa je trebalo puno koncentracije da se ne strovališ.....onda smo stigli doma, dijete je pospremalo kuću, tako da sam ja odmah krenula u kuhanje ručka i pečenje kolača.....nešto sam ispekla par dana prije, ali se je to i pojelo, tako kao i da nisam.......onda smo okitili borić i na njega stavili, osim ukrasa, i naše kovertice (zaljepljene) u koje smo upisali što mislimo promjeniti i popraviti na sebi u novoj 2007., te ćemo te kovertice otvoriti sljedeće godine i vidjeti dali smo u nečemu uspijeli.....

nisam vam bila pisala da sam sa svojim dragim "curicama" bila u shopingu u Mariboru....mačke su si išle kupiti obleku za bal.......i na kraju smo si uspijele nešto i kupiti.......ja sam se osobno grdo namučila u isprobavanju i ajde, nekaj sam i uspijela kupiti....sada još jedino moram cipice na petice i to će biti to......bilo nam je inače super, tak je lijepo ponekad ovako otići s dragim osobama nekamo, a pogotovo je dobro kada babe idu u kupovinu......ipak nas djevojčice to najviše veseli.......dobro se ispričaš, popiš kavicu, i rasturiš dućan........mrak.....onda sam ja njih malo udavila da idemo u H&M da mogu svojoj princezi nešto kupiti....i kupila sam joj toliko snoopy-ća da me je par dana grlila od sreće.....nisam izdržala da joj to ostavim pod bor, ali sam joj napisala poruku na vrečici : " zatvori oči i zamisli da si se probudila, Božić je i sjediš ispred bora i tražiš svoj poklon......sada otvori oči i pogledaj što si dobila".......

I sada eto čekamo i Novu 2007...........neznam kako vi, ali ja uvijek pred novu godinu imam tremu, nekako me preplavi neki strah što me čeka, dali će biti sve ok, hoće li biti bolje?????? milion pitanja na koja nemam odgovor i to me muči.......neka tjeskoba mi se uvlači pod kožu......nelagoda, nezadovoljstvo, strah, bol........kraj 2006. godine i nije bio baš nešto dobar, ustvari bio je loš a i bilo je i lijepih stvari, ali kao prokleto, ja zbrajam samo loše.........ljuta sam na sebe zbog toga........Možda me je strah jer već sada znam koliko stvari trebam promjeniti da bi mi bilo bolje, pa me to možda čini nesretnom, jer kao i uvijek, najmanje vjerujem u sebe............

No, vjerovati ću da će sve biti dobro, da ćemo biti zdravi, da će mi kćer biti uspješna i sretna, da će moj najdraži uspijeti u svemu što radi, a moja sreća je nekako usko vezana uz njih, ja ću biti sretna ako su oni sretni..........kada su svi oko mene veseli, onda se i ja veselim i tada imam volje činiti nešto dobro i za sebe........bolesno, jel' da????????


idem..........mislim pozitivno..........mislim pozitivno............mislim pozitivno...................


- 11:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi