Don't worry...be happy... :)

27.11.2006., ponedjeljak

za moju sanelu....

Starka, nekaj mi šteka kompjuter, ne mogu ostavljati komentare, zvala sam njihovu administraciju ali s njihove strane je sve ok, ali ja moram neki drugi program staviti....neznam, nisam baš u tome.....htjela sam ti napisati da mi kažeš kako je tvoja Anči, da joj kažeš za navijače, kako je sve to preživjela i gdje će sada...dali je zadovoljna sa svime....onda sam htjela čuti od tebe dali još stigneš svirati, ili samo puno učiš.....imaš li kakvih lijepih posjeta iz zg?????hi hi hi hi.....znaš na što mislim!!!!!!

I taman ti pokušavam to poslati ujutro.....i ne ide......ljuta, kako da ti se javim....bojiim se da misliš kako sam te zaboravila.....i pomirim se time.....kad ono eto tebe do mene.....to se zove telepatija......samo neznam tko tu pati a tko je tele, no drago mi je da si se javila......molim te izvještavaj me!!!!!!!!

I svima drugima puno pozdrava i nemojte misliti da ne čitam vaše blogove, ali dok mi se ne sredi komp. ne mogu ostaviti traga......To se posebno odnosi na Binu, malububicu, majstora svjetla (o koliko sam ti puta htjela ostaviti komentar) i naravno na sanelu, ima ih još koje čitam, ali ovi su mi dragi.
- 13:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

..................

Evo za početak da stavim jedan vic koji mi je uljepšao jutro:

I žene su ljudi...

Stigla nova grupa žena na nebo, svi stali u vrstu pred Bogom i Svetim Petrom i ovaj drugi zapovijedi:
"Sve žene koje su prevarile muža, neka istupe korak naprijed."

Sve tako uradiše osim jedne koja ostade na mjestu.

Tada Bog reče Sv.Petru: "Idi, provjeri, da ova nije možda gluha !?!"


mislim da, a čak mogu reći i da sam sigurna, je ovo smislio neki muški, pa neka se vesele........

Nisam pisala cijeli tjedan, pa evo da vas izvjestim kako je prošao......znam, znam da vas to možda i ne zanima, ali ja ću ipak ispričati!!!! .....hi hi hi hi


U principu tjedan je prošao uobičajeno, posao, kuhanje, ples - eh to su mi dva najdraža dana, dobro se preznojimo, svaki put sam uvjerena da sve gore plešem, ali uz veliku nadu da će biti bolje.....najdraže mi je poslije kada odemo na cugu, imamo svoj kafić gdje nam ostave rezervitano 3 stola za cijeli ekipu...mislim da konobar već zna šta tko pije: neki crni čaj, neki od mente, a pravi od hmelja.

Najbolja prijateljica je operirala koljeno, odnosno svoje pohabano zamjenila novim i sada je sretna jer više ne šepusa. Inače, njen artritis koji ima već 19 godina je učinio svoje na zglobovima, a eto na sreću, da to tako kažem, neki se mogu zamjeniti. Bila je hrabra i optimistična, čak je rekla da će staro tražiti da joj daju za pesa....luda je i zato je jako volim.....inače je čovjek na stotu!!!!!!

Onda je bio koncert radija 101....ne, ne, nisam ja išla.....ne, već sam predložila kćeri, obzirom da je štrajk i ne moraju ujutro u školu, da ode i neka se malo pozabavi, bile su dobre grupe a inače stalno slušam 101 pa je meni osobno taj koncert drag. I tak ona se dogovori s frendicom i dogovor je da je mi čekamo oko 11 na stanici da ne ide sama doma.....i mene je malo zažveglalo kada sam pomislila na gužvu koja će biti, ali opet si milim, ma neka ide, neće se ništa dogoditi. Ali kada sam rekla mužu da Tara ide na koncert, on je dodao ulja na tinjalu vatricu u mom želucu: Joj, pa neznam, danas sam baš puno čitao o tom manijaku, pa ima ih i više u zg, crna kronika puna nekih luđaka......Jebate, crnjak se već pri prvoj riječi počeo vrtiti u mojoj glavi.......manijaci, luđaci, očeš one koji piju, drogiraju se, prebrzo voze tatine velike aute, pedofili.......onda sam rekla sebi i mužu DOSTA. Pa kada bi čovjek tako razmišljao, nebi nikada pustio dijete niti u školu, a kamoli nekamo van. Ne treba tako crno razmišljati.....I na kraju je sve dobro završilo, ona se izvrsno provela, bila je gužva ali nisu ni oni tako mali da se neznaju čuvati i bila je presretna što sam joj to predložila, jer nije znala za to.....eto, čak sam bila i mali heroj.....

Onda su nam djeca u četvrtak navečer otputovala na svjetski kup u Švicarsku u mjesto bla, bla, nisam sigurna kako se piše pa se neću niti brukati, no znam da je to na izvoru rijeke Rajne. Što da vam kažem, jučer kada je stigla pričala je, pričala, pričala......i to mi je uljepšalo tjedan, mjesec.....jer kada vidim da mi je dijete sretno i zadovoljno, to je kao da sam ja osobno samo puta 5.

Drago mi je da su uspijeli nešto i vidjeti od grada, jer obično dođu na knap pa se svede na shoping na brzaka u nekom shoping centru, hotel i drugi dan turnir, a sada su došli ranije, smjestili se po hotelima i cijelo poslije podne proveli u šetnji. A i dok su putovali kroz Alpe, pejzaži su ih oduševili....što im vjerujemo...Taru je gradić posebno oduševio.....lijepe građevine, sve čisto, a kultura ljudi (iznenadilo ih je kako vozači stanu čim stojiš uz zebru!!!!!! toliko o tome kako naši vozači paze na to da puste pješake na zebri, kada već klinci primjete takvu razliku). Hotel im je bio mrak (osim kreveta, ali to je druga priča) samo su bili malo nezadovoljni djelatnicima, malo su im se zamjerili.
Jedino kaj su se požalili kako je Švica skupa, bili su šokirani koliko su potrošili le na klopu.

Drugi dan su išli na turnir koji je bio isto super, jedino im je bio bad plesati na pozornici koja je relativno mala, pa su se bojali da ne padnu ili da nekoga ne lupe, jer ih je po 5 parova odjednom plesalo, a svi "mašu" nogama sve u šesnaest. Naši su bili svi super, a tarić i matija 18. Ja im kažem samo BRAVO! a još mi je draže kada mi tara kaže kako je plesala s guštom i kako joj je drago da su postigli dobar rezultat. Parova je bilo cca 70, pa stvarno se ne može reći da je rezultat loš. Uostalom, njih dvoje pleše malo više od godinu dana!!!!!
Ali još je bolje druženje na tim turnirima......muče se malo s konverzacijom, no ipak se na kraju sporazumiju......ma divota.....

Uglavnom, sretno su se vratili, s puno slika, doživljaja, priča.......

A za to vijeme dok su oni bili tamo, mi starci smo ružili po Zagrebu, odmarali, i ipak malo patili te jedva čekali da se klinci vrate. Našoj dragoj ¨Kantici¨, kako ju zovemo od milja, je bio imendan i ročkas pa smo to naravno proslavili i prefino se napapali....svaka pohvala kuharici!!!!! a i onoj kuharici koja je pekla kolače!!!!!!

Nama je jedino malo pokvarilo raspoloženje što nam je krepao naš metalni ljubimac na 4 kotača, pa se čovjek tak osjeća ¨nepokretno¨. Grozno kako se naviknemo na to čudo....još više ljuti što moraš pljunuti hrpu love za servis!






- 09:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.11.2006., utorak

prekrasne...............

PREKRASNA

Djevojke su poput jabuka na stablima.

Najbolje se nalaze na vrhu stabla.

Ljudi ne žele doći do najboljih, jer
se boje da će pasti i ozlijediti se.

Umjesto toga, uzimaju trule jabuke koje su pale na zemlju, i koje, iako nisu
tako dobre, do njih lakše dođu.

Zato jabuke koje se nalaze na vrhu stabla, misle da s njima nešto nije u
redu, dok su zapravo one veličanstvene. Jednostavno moraju biti strpljive i
čekati da pravi čovjek dođe, onaj koji je tako hrabar da se popne do vrha
stabla zbog njih.

Ne smijemo pasti da nas dohvate, tko nas treba i voli napravit će SVE da
dođe do nas.

Žena je izašla iz rebra muškarca, a ne iz nogu da bude gažena, niti iz glave
da bude nadmoćna.
Nego sa boka da bude jednaka, ispod ruke da bude zaštićena, i blizu srca da
bude voljena.


"Zemlja ima glazbe za one koje slušaju"

William Shakespeare

- 11:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

hello......

Evo, prošao je vikend......i ponedjeljak.......sutra je već srijeda.....Bože, kako brzo ide vrijeme......nuteeknut

Vikend mi je bio baš lijep....posebno lijepo mi je bilo na večer na ročkasu od kćerkinog plesnog partnera, "dobar desko" (kako bi rekla yameisy). Baš nam je bilo ok, prvo da pohvalim kuharicu, a i mi smo se baš naigrali, mislim naravno na nas starce. "Klinci" su bili u sobi i zabavljali se na svoj način, a mi na svoj. Najbolje je bilo kada su djeca izašla iz sobe i našla starce kako igraju pantomimu!!!! baš smo se dobro nasmijali.....znate kaj je bad??? nemožeš se sjetiti naslova filma (dobro, malo se i cugnulopartyparty), zato sam si ja sada pri zdravoj pameti napisala na papirić neke, kako bi bila spremna za nove izazove. Nikada se nezna kada će to biti, no, ja sam spremna.thumbup

Sada će me kćer ubiti, ali moram se nečim pohvaliti.....meni kao majci je to bilo jako lijepo.....i jako se ponosim svojim djetetom a i na neki način i na nas roditelje, jer očito je da smo dio "posla" dobro obavili...

Dakle, dijete je dobilo od nas kreditnu junior karticu jer dosta putuje, a nikada se nezna što ti se vani može dogoditi......tako je ona išla "krstiti" svoju karticu i kupiti frendici poklon za ročkas....naravno da je kupovala u svom omiljenom dućanu, kupila joj je maramu, a onda je i sebi ubola jednu i tako ide ona doma, već na tramvajskoj stanici, kada joj neka žena priđe i kaže da joj se vuče neka marama za njom, tu ona rikne od straha da nije jedna od novih koje je kupila i da se nisu podrapale....ne, bila je to marama koja se slučajno zakačila za cif njenog ruksaka (to mi je jasno obzirom da znam kako je u tom dućanu sve stisnuto)......kako mi je tara prepričavala: "mama, nisam niti sekunde razmišljala već sam odmah se išla vratiti u dućan da vratim maramu. Kada sam ženskoj rekla što želim, ona me je časak čudno gledala ne vjerujuću svojim očima, a onda mi rekla da bi to malo tko napravio. Meni ti je bilo tak neugodno i brzo sam se pozdravila i izašla iz dućana, nešto je žena još govorila ali ja sam se žurila da izađem.....čula sam kako su drugi komentirali: kako je dobra, malo ima takve djece!"......zlato mamino...........to mi je opisivala s toliko ponosa na sebe i što se osjećala kako je napravila dobro djelo, što i je......winkkisskiss.

drago mi je što je tako postupila, mogla je prešutiti i odnjeti ju doma, ali ju je više veselilo vratiti ju....nije zato što je moje dijete, ali moram reći da mi je drago da ima dobro i pošteno srce, ima ona i mana, pa nitko nije savršen, ali u globalu gledano, vjerujem da će biti dobar čovjek........kiss

eto, malo sam vam dosađivala........što ćete, to je blog........

Možda sam još više ponosna na svoje dijete kada gledam BB......pa to je nešto strašno.....Tanja, nakon svog predavanja, dakle ipak je to pročitala više puta, na pitanje što je brusnica odgovori: to sprečava upalu urina!!!!! pa onda da je to povrće!!!!!! a dan prije da nezna što je PDV, pa nezna gdje je Vukovar, pa da trajekt vozi po Zagrebu.......bangbangbangheadbangbangheadbangjojjjjjjjjjjjjj, ljudi moji.....neznam dali da ju više žalim ili što????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ovaj BB može izdati knjigu gluposti, jer nije ona jedina koja baca "bisere"!!!!!!!!!!!!!! bang
- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.11.2006., srijeda

helllooooooooo

Nešto mi šteka moj osobni komp pa ne mogu komentirati, nemam nikakvih zabrana, provjerila, nego bi vjerojatno trebala promjeniti web preglednik...što ja znam.....sada moram pikirati muževu mašinu, a na na nju pikira i kćer, pa ću se načekati na red. Ako će biti para dobiti će kćer svoju pa će biti lakše.

Inače, nekako se ovih dana nakupilo svakakvih poslića pa nisam baš ni pisala.

Nemam niti neke inspiracije.................

No, danas eto nešto me ponukalo.................idem ja tako lijepo u banku i uletim u tramvaj, gužva za popi...... Zbog toga mi je ona reklama s vanzemaljcem koji uzme žvaku "da dođe sebi" jako simpač. Ona njegova faca u metrou, e pa tako je i u našim tramvajima kada se ide na posao i s posla, zajedno sa školarcima.....držiš se za zrak, kojeg naravno i nema u toj gužvi, izbezumljenog pogleda......i ostalo je u toj reklami ok, ali eto to mi je trenutno poslužilo da vam barem približno opišem vožnju........galama, neki školarci se dovikuju, dobacuju, bili smo i mi mladi, ali katkad me to zna malo nervirati.........
Ali nije me to potaklo, već "frajer" svojih 50 godina, u trenirci s nekim "bjesnim" crnim naočalama, drži se kao da je mister svijeta, a šećer na kraju je bio kada je počeo vježbati na štangi......valjda smo trebale sve žene pasti u trans od tolike snage i ljepote......bljak, tako mi se gade ti samodopadni i prepotentni tipovi i neznam kaj bi me natjeralo da budem s takvim tipom.....i tu se zamislim nad time kakve su žene koje pate na takve......neka mi oprosti svaka koja se nađe povrjeđenom, ali stvarno osobno mislim da mora biti bolesna u glavu kao i on.......takav slinavac pikira neke mlađe pice, a zašto? pa naravno zato što na taj način liječi jedan od svojih hrpu kompleksa, a biti u vezi s kompleksašem je jednako ubojstvu.........takvi su arogantni, bahati, grubi, skloni vrijeđanju (nemojte sada reći da to i ja trenutno radim!!??) i imaju potrebu omalovažavati druge kako bi oni izgledali još veći. Iskreno, žao mi je svake djevojke koja će biti s takvima. Neznam da li ju više žalim zbog toga što i ona ima neki jebeni kompleks zbog kojeg si popravlja dojam pojavljivanjem s tzv. frajerom ili što će proći u odnosu s istim. Stvarno mi je grozno vidjeti neku mladu djevojku kada slini s takviim tipovima iznad 50, jer neznam koga bi više šupila, nju ili njega. Ali tko sam ja da im sudim..........takve na kraju znaju zašto to rade............samo za to treba imati i želudac.........rađe ja kuburim s parama i vodim jedan uobičajeni, ali prekrasan život, nego da po meni plazi neki takav.....


I tako taj tip izađe iz tramvaja i krene hodom preko ceste ala Travolta iz Briljantina.....nauhanih gornjh mišića (koje je razgibao u tramvaju) s mišlju kako je ostavio "vlažne" žene suznih očiju koje ga prate s divljenjem i maštaju: da je barem moj! Siroček, mislim ipak da je bilo više nas koje su ga gledale, ali sa nekim ljigavim sažaljenjem i zahvalnošću što nešto takvo ne poznajemo osobno.....još jednom bljak.....

Opet ja, ali kao što znate imam kćer koja ima isto tako predobre prijateljice, pa ovim putem im kažem....NEMOJTE BITI PRAZNOGLAVE KOKICE!!!!!!!!!!!!!!!!

Eto, to bi bilo to............Kako bi rekla moja curica "ovo je bilo bolesno, jebi ga, a sada brijem da moram ići doma. Vidjamo se!"



- 15:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.11.2006., ponedjeljak

čestitke

Neću danas ništa pisati osim ČESTITATI ANGELSICAMA KOJE SU NA SVJETSKOM PRVENSTVU U ŠVICARSKOJ OSVOJILE SREBRNU MEDALJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!winkwinkwinkwinkpartypartypartykiss

Svaka čast cure, zaslužile ste!

Poseban pozdrav Bini i Matei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavekisskisswavewave
- 08:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

09.11.2006., četvrtak

priča??!!!! pismo??!!

Pismo





Žena piše svom mužu:

Dragi,

Pišem ti ovo pismo da ti kažem da te ostavljam zauvijek. Za sedam godina braka bila sam ti dobra žena. A nemam niti jedan dokaz koji to potvrđuje. Zadnja dva tjedna bili su za mene pravi pakao. Tvoj me je šef danas nazvao da mi kaže da si dao otkaz i to je za mene bila kap koja je prelila čašu. Prošli si tjedan došao kući i nisi ni primijetio da sam uredila nokte i da sam bila kod frizera. Skuhala sam ti omiljeno jelo, svinjsko pečenje i za tu sam priliku odjenula novo seksi donje rublje.

Ti si došao kući, progutao večeru za dvije minute i legao si pred televizora, te odmah nakon utakmice zaspao. Više mi nikad ne govoriš da me voliš, ne grliš me i ne ljubiš nikad više. Ili sam ti odbojna ili me više zaista ne voliš.

No koji god to razlog bio - ja odlazim!

P.S.: Ako me misliš tražiti, zaboravi!

Tvoj BRAT i ja odlazimo zajedno u Španjolsku živjeti!

Želim ti sve najbolje!

Potpis:Tvoja bivša žena!



Dok je čekala check-in u zračnoj luci čula je preko razglasa svoje ime. Na šalteru gdje se trebala javiti čekalo ju je pismo koje je specijalno za nju dostavio kurir.



U pismu je pisalo:

Draga bivša ženo,

Ništa me nije tako razveselilo kao tvoje pismo.
Istina je da smo sedam godina bili u braku ali "dobra žena" je sve ono što ti nikad nisi bila. Ja stalno gledam televiziju zato jer ne mogu više podnositi tvoje vječno zanovijetanje. Ali ni to nije pomoglo. Primijetio sam prošli tjedan da si bila kod frizera, ali nisam ništa rekao jer s novom frizurom izgledaš kao strašilo. Moja me je majka naučila da je bolje ništa ne reći ako nemaš što pozitivno za reći. Kad si napravila moje omiljeno jelo vjerojatno si me zamijenila sa MOJIM BRATOM jer si zaboravila da sam već odavno prestao jesti svinjetinu.

Istina je da sam otišao ranije u krevet te večeri nakon utakmice jer sam opazio da si na novom néglige-u imala još etiketu sa cijenom. Nadam se da je čista slučajnost to što je moj brat jučer od mene posudio 800 kuna i činjenica da je na etiketi tvog
néglige-a stajala cijena od 799kn.

Usprkos svemu, ja te zaista još uvijek volim i nadao sam se da će se stvari između nas popraviti.
Nakon što sam ujutro otkrio da sam na lotu dobio 2 milijuna eura, dao sam otkaz na poslu i otišao sam kupiti 2 avionske karte za Bahame. No, nakon što sam došao kući vidio sam
da te nema i pronašao sam tvoje pismo u kojem je pisalo da me zauvijek ostavljaš.

No, za sve valjda postoji neki razlog u životu! Nadam se da ćeš imati život kakav si oduvijek priželjkivala. Moj mi je advokat rekao, nakon što je pročitao tvoje pismo, da ti nisam dužan
dati niti kune.

P.S.: Ne znam da li sam ti ikad rekao da se moj brat Ivan zapravo rodio kao Ivana. Valjda ti to neće
stvarati probleme.

Potpis: BOGAT I SINGLE!!!




Pa neka se i muški malo vesele!





- 12:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.11.2006., srijeda

DROGA I SILOVANJE!!!!!!!!!

Imam kćer i već više puta smo razgovarale o toj temi, a sada ću kopirati i cijeli članak u kojem je sve fino objašnjeno. Nažalost, takvih stvari je sve više i bilo bi glupo žmiriti pred istinom. Koliko god pričali i upozoravali, mislim da je još uvijek nedovoljno. Također, mislim da niti dečki više nisu "sigurni".
Moram priznati da se ljutim kada dođem u dafić i kada mi konobar donese otvoreni sok, dakle i sama "kultura" naših ugostitelja nije na nekom nivu, za što smo na neki način i sami krivi, jer da se pobunimo svaki put, takvih primjera bi bilo sve manje. Niti ne razmišljamo o tome sve dok nam se djeca ne krenu izlaziti van i kada postaješ svjestan da je u tim izlascima prepušten sam sebi, da vas nema da ga pazite i štitite, a za vas je još uvijek veliko dijete koje nije svjesno što se sve može desiti. To nema veze s povjerenjem u vlastito dijete, već u nepovjerenje svih oko njih. namcor


Prepoznajte droge za silovanje i zaštitite se

Čin silovanja jedan je od najgorih načina fizičkog i psihičkog napada, a posljednjih godina pojavio se novi oblik ovog kaznenog djela za koji nasilnici najčešće biraju klubove, kafiće i slična mjesta - silovanje pod utjecajem droge. Engleski naziv 'date rape drugs' upućuje na to da se silovanje pomoću ovih supstanca ne mora dogoditi samo ako ih žrtvi neki stranac stavi u piće - to može biti i osoba s kojom je izašla na spoj.


Svaka supstanca koja čovjeka čini nemoćnim da kaže 'ne' i čiji učinak mu onemogućava da se brani može se iskoristiti za silovanje. Dakle, alkohol, marihuana, amfetamini, kokain... također mogu poslužiti nasilniku da oslabi potencijalnu žrtvu. Poznato je da ova sredstva slabe prosudbu te povećavaju izlaganje rizicima, odnosno upuštanje u odnose seksualne prirode u kojima osoba nije u stanju upravljati svojim ponašanjem.

U užem smislu drogama za silovanje najčešće se smatraju flunitrazepam, gamahidroksibutrička kiselina (GHB) i ketamin. Zbog čega su upravo ove droge popularne među seksualnim napasnicima? Kao prvo, vrlo ih je teško otkriti jer su bez okusa, mirisa i boje. Svi tragovi droge nestaju iz tijela 72 sata od konzumacije i ne mogu se naći uobičajenim toksikološkim testom ili nalazom krvi. Liječnici i policija moraju tražiti baš te supstance, a pretraga mora biti vrlo brza.


Prvo pravilo: svoje piće ni u jednom trenutku ne gubite iz vida
Nadalje, droge za silovanje se lako stavljaju u piće ili hranu te vrlo brzo djeluju. Žrtva ostaje bez svijesti i s pomućenim ili bez ikakvog sjećanja na to što se događalo za vrijeme toksikacije. Zbog toga je često slučaj da žrtva uopće ne zna da je silovana, što otežava otkrivanje zločina i počinitelja.

KAKO DJELUJU OVE DROGE?

Flunitrazepam
se u nekim zemljama koristi kao lijek za nesanicu. Moguće komplikacije koje se mogu javiti nakon konzumacije su nemogućnost prisjećanja na jedan vremenski period (obično nekoliko sati), snižen krvni tlak, pospanost, opuštenost mišića ili gubitak nadzora nad mišićima, osjećaj opijenosti, mučnina, poteškoće pri govoru, poteškoće u kretanju, gubitak svijesti, konfuzno stanje i želučane smetnje.

Gamahidroksibutrička kiselina (GHB) je promovirana kao sredstvo za porast mišićne mase, no taj efekt nije dokazan. Intoksikacija može dovesti do opuštenosti, mučnine, vrtoglavice, smetnji vida, gubitka pamćenja, epileptičkih napada, poteškoća u disanju, preznojavanja, povraćanja, usporenog rada srca, stanja sličnom snu, do kome, pa i do smrti.


Žrtvi napada često sve izgleda kao noćna mora, a dan poslije može je preplaviti osjećaj krivnje i nemoći. No bez obzira na to što je svojevoljno uzela piće ili dva, to ne opravdava napadača.





Ovo sredstvo je izrazito jako, tako da u kombinaciji s alkoholom može biti dovoljno i nekoliko kapi da se javi pospanost uz gubitke pamćenja. Tekućina je bez boje i mirisa, no ponekad se može prepoznati po slankastom okusu.

Ketamin je anestetik koji se koristi uglavnom u veterinarstvu za uspavljivanje životinja prilikom kirurških zahvata. Kod ljudi može izazvati halucinacije, gubitak osjećaja za vrijeme i gubitak identiteta, poremećenost percepcija vida i sluha, osjećaj gubitka samokontrole, otežanost motoričkih funkcija, poteškoće s disanjem, epileptičke napade, povraćanje, agresivno i napadno ponašanje te usporen govor.


TJELESNE OZLJEDE - PRVI ČVRST DOKAZ
Žrtvi napada često sve izgleda kao noćna mora, a dan poslije može je preplaviti osjećaj krivnje i nemoći. No bez obzira na to što je svojevoljno uzela piće ili dva, to ne opravdava napadača. Također se mogu javljati povremena kratkotrajna i iznenadna sjećanja koja su u biti elementi posttraumatske reakcije na stresni događaj, što može zahtijevati, kao i kod svakog oblika silovanja, dugotrajnu psihoterapijsku pomoć.


Bitno je javiti se liječniku 72 sata od konzumacije droge jer nakon tog vremena svi njeni tragovi nestaju iz tijela (+ Kliknite na sliku za uvećanje )

Iako je ponekad i samoj žrtvi teško otkriti je li bila silovana, postoje neki očiti znakovi kojima se to može otkriti. Kao prvo, tjelesne ozljede: bol ili masnice u genitalnom i analnom području, masnice na bedrima, zglobovima, podlaktici te obrambene masnice i ogrebotine koje mogu nastati ako je žrtva donekle bila sposobna braniti se.

Također mogu postojati i neki fizički dokazi koji će pomoći policiji u istrazi: upotrijebljeni kondomi u blizini žrtve, tragovi sperme na tijelu, odjeći ili namještaju, a velika pomoć mogu biti i svjedoci – ukoliko je žrtva bila na nekom javnom mjestu, klubu, kafiću i slično, postoji mogućnost da je netko vidio u kakvom je stanju bila i da o tome može svjedočiti.

KAKO IZBJEĆI OPASNOST

Bila žrtva okružena prijateljima ili nepoznatim osobama, kad joj pozli, zlostavljač može iskoristiti priliku upotrijebivši izgovor da je želi izvesti na svjež zrak i tada izvršiti svoj naum.


Pića koja imaju čudan okus (GHB je ponekad slankastog okusa) kao i ona koja netko nudi u otvorenim posudama treba izbjegavati. Osjećaj da ste opijeni više nego što je to uobičajeno nakon jednog, dva pića može biti znak koji upućuje da se radi o nečemu gorem.

U tome slučaju najbolje je učiniti sljedeće:

- nađite sigurno mjesto (izađite iz kluba, kafića);
- zamolite prijatelja kojem možete vjerovati da ostane uz vas i pomogne vam;
- pozovite policiju te odmah zatražite medicinsku pomoć;
- u bolnici zamolite da vam uzmu uzorak urina što je moguće ranije da bi se moglo utvrditi o kojem se sredstvu radi (pojedina sredstva mogu se detektirati od 12 do najviše 72 sata).

Ukoliko sumnjate da ste silovani, što prije otiđite u zdravstvenu ustanovu i obavite testiranje na droge za silovanje. Nemojte se tuširati, jesti, piti te prati ruke ili zube prije liječničkog pregleda. Sačuvajte odjeću koju ste u to vrijeme nosili, a mjesto mogućeg zločina koliko je god moguće ostavite nedirnutim. Ako možete, sačuvajte sve predmete iz kojih ste i ne znajući mogli konzumirati drogu, primjerice čaše iz kojih ste pili.




- 10:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

07.11.2006., utorak

komentiranje????

Neznam zašto, ali ne mogu nikome ostaviti komentar, javlja mi grešku???!!!! ako netko zna u čemu je problem, molim da mi pomogne!!!!!!!!!!!! a onima s kojima se redovno ¨čitam¨ na ovaj način im želim reći da ih nisam zaboravila, već eto ne mogu!!!!!rolleyesbangblabla

Moram samo komentirati BB:

ne gledam niti TV svaki dan, a kamoli BB, ali kada okrenem da vidim što ima, uvijek naletim na neku glupost, a i već se pitam dali je to svakodnevno. Jučer na kraju, čekala sam seriju Zakon braće, naletim kako Viktorija objašnjava Danijelu što je vegetiranje!!!!!!!!headbangbangbang Prvo on za to nikad nije čuo bang, a onda njeno objašnje: „Ti kad boluješ od glave, razumiješ, kad ti s glavom nije nešto u redu, ostali vitalni organi su ti u redu: srce, krvne žile, tebi je to sve u redu. Ali ako ti u glavi nije u redu, oni će tebe održavat aparaturu na glavi, tijelo će ti funkcionirati, samo će ti još mozak držat na aparatima. E, to se zove vegetiranje. Živiš ko biljka.“

Aparati na glavi???????bang

To je naravno ista koja je učila Yameisi (sirota ona) padeže u našem jeziku: ima ih 7 i to su ja, ti, on, ona, ono, mi, vi, oni!!!!!headbang

A onda i šećer na kraju:

Violeta objašnjava Nikši - I u seksu ste slični - rekla je Violeta i počela dizati noge kako bi mu pokazala kako ona i dečko mijenjaju poze, a onda ju je tema malo ponijela.
- Jednom sam ga sterala u... Prvo jedna, pa sa strane, pa se okreni ovako, pa se okreni onako. Neki put mi je došlo da mu kažem da prestane više, nisam više mogla trpiti... po dva sata - jadala se Violeta Nikši, te ga još jednom usporedila sa svojim dečkom.



Svi mi kažemo glupost, ali ako znaš da te gledaju na TV, govori ono u što si 100 % siguran, be bubaj, a i neke stvari zadrži za sebe....bar ja tako mislim.

Eto, toliko od mene.........do skorog čitanja wavekiss
- 10:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

06.11.2006., ponedjeljak

....berba maslina..........

Eto, vratili se mi s Brača.............

Kao što sam već pisala, postoji jedna vesela ekipa roditelja koje su spojila djeca akrobatskog R'N'R-a. Ekipa je luda 100%, svi smo jako različiti, ali se zato jako dobro družimo. Jedan iz te ekipe je s Brača i pao je dogovor da svi idemo u berbu maslina kod njega i njegovih, koji imaju oko stotinjak stabala maslina.

Dio ekipe je krenula u srijedu u ranim jutarnjim satima, napunjenih gepeka do balčaka, bez obzira što se radi o 5 dana. Obzirom na prognozu svi smo ponjeli puno tople odjeće, deke, isl. Skoro je došlo i do ¨rastava¨ braka, jer naravno da je velika razlika između mišljenja žene što sve treba ponjeti i muškarca koji smatra da je 80% posto toga nepotrebno. Na autoputu nije bilo gužve, sve je išlo glatko. Stali smo u Skradinu (odmorištu) na jutarnju kavicu, te laganini ponovno prema Splitu. U Split smo stigli u 12.05, a trajekt je išao u 12.00. Ne trebam reći da smo pop....., ali eto prilike za ponovnu kavicu. Na Braču u mjestu Postire, dočekali su nas od frenda roditelji s ručkom: bakalar na suho, manistra dinstana na vodi od bakalara, friške srdele na roštilju, te za nas teške kontinentalce pečeni picek s krumpirom, a na kraju prefina torta od čokolade i malina.
Potom smo se otišli smjestiti u kuću, počelo je istovarivanje ogromnih količina stvari. Jedan frend posebno voli Velebitsko tamno pivo, pa je naravno ponio 20-tak komada. Moj neozbiljni najdraži ga obožava zezati, pa je i tako i sada. Obzirom da je bio mrak i svi smo se muvali, kako je zlatko unosio pive, tako ih je moj iznosio i to je dugo trajalo, dok se već nismo svi previše kidali od smijeha i pokušali objasniti zlatku da prestane jer je odnio već 50 piva!!! Njabolje je što je on to skužio, ali nije bio siguran jer su poslije ručka dobro zalili crnim domaćim vinom, pa brojanje i nije bilo baš pozudano.
Djeca su se smjestila u jednoj sobi kao sardinice i odmah se ušuškali pod poplone i pregledavali filmove. Mi smo bili dovoljno pospani i rano smo išli leć, jer se trebalo ujutro rano dići i primiti posla.

Jutro.........vani puše bura za poluditi........neda nam se dić, no moramo............kuća hladna........dolazi snježana br. 1 i daje upute za oblačenje uz demonstraciju: gaće, štrample, čarape, tajce, trenirka-potkošulja, dolčevita, majca kratkih rukava, košulja, vesta, prsluk, kapa, tople cipele. Čovječe, trebalo je to sve obuči, ali poslije se to pokazalo kao jako dobro, jerbo smo se smrzli i ovako ko' p........nut

Kada smo došli u maslinik primili smo se posla kao ludi, što od želje da što više pobereš, što da se zgriješ krečući.....i čekali ostatak ekipe koja je stizala taj dan trajektom oko 12.00. Prigrijao se grah kuhan u Zagrebu (2 dana smo mi hranili roditelje s kontinetalnom hranom: grah, kobasice, sarma, kolači s orasima, jabukama isl.) koji je tak pasao, ma već je topli tanjur činio da se bolje osječaš. Obzirom da je bura prestrašno puhala (ja sam si stavila čepiće od papirnatih maramica u uha jer sam mislila da mi hladan zrak ulazi na rupe i kola cijelim tijelom, grozota) nonopa smo već dobro promrznuti odlučili otići doma....ja sam se primila peći palačinke, to je djeci ipak najdraže, a dečki su pekli vani roštilj. Neznam dali je bila potreba dobro se zagrijati, ali dečki su se fino ponapili party(naravno, ne svi) tako da su drugi dan bili u komi. Ujutro su shvatili da su sve žene dočekale svoje dražesne u krevetu s : budalo pijana, laku noć!burninmadburninmad Jedan se požalio da mu je žena rekla neka se pogleda u ogledalo kako izgleda, a on, kada je pogledao u ogledalo, umro od straha jer nije vidio niti svoj odraz, a vjerojatno niti ogledalo.
Ujutro, jovo na novo, oblačenje, branje, ručak, branje i mi završili sve!!!!!!!!!!! Negdje preko 800 kg maslina je bilo ubrano i prebačeno za prešanje.....starci su riknuli, nisu se nadali da ćemo sve to tako brzo pobrati, a i u zezanciji je vrijeme brzo prolazilo, tako da nitko nije osjetio koliko se zapravo radilo....čak su i djeca uživala. Moja kćer se oduševila branjem, jer je mogla cijelo vrijeme biti na stablu....mi smo čistili dolje, a ona gore....i na kraju je rekla da smo smi starci ludi ko' puške, da se je super zabavila s nama.....yes

tako je došlo i drugo veče....naravno opet roštilj, ali ovaj put s ribicama.........vino..........
party
treći dan smo proveli u šetnji po Braču.....otišli smo na Vidovu goru, šetali se po uvali prema Lovrečini gdje smo bili u jednoj od 3 nastarije bazilike u Hrvatskoj, a onda na večer u jednu konobu!!!!!!!!!!!!!
To je bilo mrak..........konoba nešto fantastično.........gazda nas je smjestio u prostoriju gdje su se i pekli janjci, a bili smo sami (pa bilo nas je dvadesetak).....toplo...........mrak.........prvo smo dobili specijalitet kuće ¨vitlac¨. Svi smo navalili, a kada je gazda vidio da svi fino papamo objasnio da su to iznutrice od janjca, zamotane crijevom i maramicom. To se složi oko štapa i peče ko' janjac, a kada se skine dobijete finu roladu s jetricama, a gore kožica hrska kao kod odojka.......krumpir sa žara, ah, da prije toga pršut, kozji sir, ukiseljeni luk........a janjac je bio za prste polizati......svi smo se opustili i stvarno zaključili da smo na najbolji način završili posao.

A onda je došlo vrijeme i za povratak......svi smo bili smrznuti, umorni, prehlađeni ali jako zadaovoljni i sretni.......doma se bacili u tople kade i priljepili se (kao na reklami za maxTV) za radijatore i legli u tople krevete, spremni za novi tjedan.............................thumbupwavekiss


- 13:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi