Don't worry...be happy... :)

12.09.2006., utorak

bb

Kako smo mi ljudi stvarno čudna bića....ustvari, govoriti ću za sebe, a možda se netko i pronađe..........Smatram da je gledanje sapunica glupo i da su dosadne, od 1 do 200 epizode dogodi se ljubav na prvi pogled, romansa, ulet konkurencije, rat za tu ljubav, gine se, krvari, neprijatelji samo nadolaze i na kraju uvijek happy end. Ali, priznajem da, kada sam bila na bolovanju, napeto sam pratila svaku epizodu....grozno.......
zašto to pišem? to je uvod u gledanje BB-a...prije 3 godine je počeo taj šou, smatrala sam tada, a i sada, kako je bezveze gledati što netko radi, da ima pametnijih emisija, ali kako prve godine, pa tako sljedeće, a i eto i ove, uvijek nađem nešto zbog čega ću pratiti što se događa. Ne stignem gledati TV, prođu dani da ništa ne pogledam, ali kada sam doma i u prilici, prebacim i na BB. Moj muž to kritizira više od mene, ali i on (kao nas dvoje to gledamo jer dijete gleda) se uključi u komentiranje osoba i sl. Nije da to mogu gledati stalno, ali ako je nešto pikantno (svađa, ljubavi i sl.) gledam da vidim kako će završiti. Znatiželja? Ne znam, jednostavno u glas govorim kako je to glupo, a onda ipak pogledam.

Ove godine sam bila sigurna da više neću gledati, a onda čujem da je tamo prijateljica jedne drage djevojke koju sam upoznala preko bloga....postoji i jedna priča koju neću pričati, jer nije moje da to pričam, ali ta priča je još više izazvala moju znatiželju....obzirom da je blogerica stvarno posebna i draga, i prijatelji joj moraju biti takvi, pa sam spontano počela navijati za tu djevojku.....
Čak sam malo i nervozna dok gledam, jer se bojim da ne napravi neku glupost, voljela bih da što duže ostane, a ako zasluži, neka i pobjedi (uostalom, bilo bi vrijeme da pobjedi i neka cura). Prošle godine su cure iz normalne ženske zavisti, izbacile same sebe, prvo konkurenciju, a onda su preostale dečki izbacili...neka, zaslužile su, bile su kokice svoje vrste....šizila sam što su to predstavnice ženskog roda, pa nismo sve opsjednute svojim izgledom i muškarcima, dobre smo i u mnogim drugim stvarima, i nije me sram reći da sam "domačica", da znam kuhati od svoje 16 godine, da volim pospremljenu kuću i da mi je sve uredno, i sl., a ne da muški tu dobivaju bodove..............

I tako, naravno, ja eto pratim BB, ne toliko na TV, jer kako sam rekla ne stignem, ali odem na inernet da vidim što ima.......I opet moram komentirati da je ženski rod slab........plavuša sa silikonima za koje tvrdi da se rodila s njima, glumi da je nevinašce a svojim izgledom pokazuje da želi biti mnogo više......ajde, ima njih 3 koje su OK (među njima i naravno ona za koju navijam). Bilo mi je drago, eto, da pročitam kako je pospremala i pomagala (baš sam zaostala).....a ona silikonska samo gunđa..... Dečki?....ima ih od preserantskih macsho muškaraca, do dobrica, koliko dobrica, to se vidi nakon nekog vremena....
Voljela bih da jedne godine budu sve cure ful dobre, pametne, a ne da takvih stave malo, i što se desi, ove loše će ih odmah izbaciti, prošle godine sam pošizila kada su ostale dvije, pa onda na kraju jedna sama, a po mome niti jedna nije zaslužila doći tako daleko....muški će se, kao i svake godine držati skupa, a cure će "popušiti"............Vidite o čemu pričam???????????kao ja to ne pratim, a mogla bi o tome pisati!!!!!!!!!!!!!!!!!! Baš se dam navuči.........priznajem.........ma sigurna sam da bilo koga pitate (mislim na nas "starije", a ne klince) da li to gledaju, svi bi rekli NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ali ako dođe u priliku, svako će se ufurati u kritiziranje, ali kroz to ipak se prati što se zbiva....na kraju se i ponekad pogleda, kao ono, da znamo o čemu se govori......da, da..........

Ali bez obzira, mislim da na TV-u ima sve više toga kako tko živi, svi sve više vire u tuđe živote, neki to dobrovoljno rade, a neki bježe, svejedno, jedne i druge se gleda......najbolesnija mi je emisija "Mjenjam ženu", to je po meni vrhunac gluposti i grozote....ovi mladi ljudi u BB bar su došli da zarade, dobro se provedu, jest da ih stalno netko maltertira što da rade (naravno moraju zaraditi, nisu na godišnjem) i što je najgore, niti na WC-u nemaju privatnost što me zgražava, i u principu, treba čestitati onome tko je izoliran 100 dana, uz sve "nepogode" stanara i maltertiranja velikog brata, da izađe koliko toliko normalan (vjerojatno samo prema van, vjerujem da se još dugo oporavljaju). Pritom skrenu pažnju na sebe nebi li dobili posao na TV-u, evo npr. Antonija ima stvarno koristi što se je natjecala i naravno kao najvažnije joj je pomoglo to što je ok osoba ..........

Vidi se da oni slože ekipu koja je toliko različita, kako bi bilo što više šanse za pikanterije, kada se bolje pogleda, već nakon nekoliko dana kužiš zbog čega su izabrani.......

Ali to su mediji, oni trenutno "drmaju" katkad na dobar, ali više na loš način, sve se vrti oko tehnike, ako djeca ne gledaju tv onda su na kompjuteru i razvijaju se kao asocijalci........mi smo kao mali imali crtić u 7,15 i ako je bio još koji, to je bio praznik, dječje emisije su bile rijetke, kao i filmovi, ali oni koji su bili, bili su super, to sada vidim......ali zato smo mi malo bili pred tv-om, više vremena smo provodili vani igrajući se kauboja-indijanaca ili rata. Mi cure smo bile medicinske sestre, a dečki ratnici. Koje sreće ako je ranjena tvoja simpatija pa da ti dođe pod ruke. Sjedili smo satima na klupici u parku i pričali i na taj način se posebno zbližavali, zato su naša prijateljstva i opstala godinama.....danas djeca često nemaju mašte za nešto normalno, dosta su destruktivni u igrama i zabavi, a onda iz dosade dođu i do onog najgoreg.....

naravno da roditelji u svemu imaju važnu riječ, ali gdje su danas roditelji??? U TRCI ZA NOVCEM i borbi za opstanak, što znači da ih nema cijeli dan i desi se da ne vide djecu danima...od koga će djeca učiti??? Opet dolazimo na TV, ili cesta.................

Mi smo zato upisali djete na sport....ali u današnje vrijeme je to žrtva za roditelja i za dijete. Da bi se dijete bavilo sportom mora trenirati puno više, nema više rekreacijskih klubova, svi se bore za rezultate nebi li došli do novaca za klub, a roditelji moraju odvojiti dobar dio svog slobodnog vremena da ih razvozi, jer naravno nismo svi sreće da živimo u bilizini bazena (u ZG ih ima 3 zatvorena), ili nogometnih igrališta, klizališta (u ZG 2 zatvorena), a naravno sve se plaća, nema besplatnih dvorana, a ni trener ne živi od zraka. Naravno, da za polovicu roditelja mi nismo normalni, jer što će to djetetu i tko ima vremena za razvoziti dijete???Halo?????....................ali oni neznaju da je to dobro i za djete, a i za nas roditelje, jer te prisili odvojiti vrijeme za dijete, pogotovo kada su takmičenja. Evo, ekipa roditelja djece koja treniraju s našom kćerkicom je full otkačena i super smo se skompali, tako da fakat svi uživamo.

I na kraju se zapitamo kamo to sve vodi....kakva je budućnost naše djece i kakav će biti njihov svijet????? Naše bake se zgražavaju nad našom mladošću, a kako ćemo se mi kao bake ili dede zgražavati nad mladošću naših unuka.........vjerojatno ćemo se viđati preko ekrana, kako mi međusobno, tako i oni sa svojom djecom, SF filmovi nisu više naučna fantastika, već bi se moglo reći da su oni pokazatelji kako će stvarno biti u budućnosti, vjerojatno će moja kćer pričati čudne priče o tome kako je njoj mama kuhala, a njenim klincima će to biti turbo čudno, jer u njihovo doba neće biti štednjaka, lonaca, piti će tablete i dobiti sve što ti treba, a onda na rad..............Žao mi je samo što vjerojetno neću doživjeti teleportiranje, tako bi voljela da se mogu teleportirati s posla na pauzu u Opatiju, pa preskočiti gužve u tramvaju....ma ne, možda ipak nebi to bilo dobro sebe razbijati više puta na dan na atome.........uh

No, za danas dosta (čak i previše)...baš ga zabrijem..........(idem vidjeti ima li što novo!!!!!!!!!!!!!!)...fakat nisam normalna.........
- 12:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi