Don't worry...be happy... :)

28.08.2006., ponedjeljak

muzika

Eto nekog slobodnog vremena...pa ja na blog......

Ovih dana sam malo razočarana jer smo trebali ići na Spancir fest i, tako je bilo u proljeće najavljeno, 3.9. je trebao doći i Bob Dylan, no nažalost neće (možda je to bilo dosta optimisično očekivati, ali ja sam nepopravljv optimist, što mogu). Moj muž ga obožava, s njegovim pjesmama na gitari me je i "zaveo", volim ga i ja, svi smo znali njegove najbolje stvari i to se pjevalo i sviralo na gitari na tulumima, a sada ga sluša i moja kćer, koju smo na sreću, zarazili s "starom" mjuzom. Jedna od fobija mi je bila "samo da ne sluša narodnjake", nemam ja ništa protiv osoba koje to slušaju, tko voli neka izvoli, ali mi je drago da to nije moje dijete. Neki dan ona na kompiću i prži si pjesme od Azre...baš sam se razveselila....to su pjesme moje mladosti.....tako mi doma nemamo problem kada se sluša mjuza, svi voliimo isto......kako bi rekla moja kćer, mi smo na neki način rokeri, doduše sve nam se vrti oko toga (tarin ples i sl.)

A što se Dylana tiče, ako niste znali Bob Dylan se vraća na scenu nakon pet godina diskografske stanke - ovih dana bit će objavljen njegov 44. album, Modern Times. Većinu instrumenata na albumu odsvirao je sam. Nadam se da će jednog dana doći u Hrvatsku (već je star pa neka se požuri) da održi jedan koncert....baš bi mogao......
Htjela bi doći do njegove zbirke pjesama i to mužu pokloniti za ročkas, još sam u traženju, možda i nađem......

Baš bi bilo zgodno, da nakon Dylana, napišem kako sam vikend provela kuhajući zimnicu. Bucmasta domačica srednjih godina, u pregači, kuha zimnicu i sluša rock....vau......baš zgodno.............

Svima pozdrav, tko god da je slučajno svratio......................a možda i namjerno??.................Bok.



- 11:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi