DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> POSLJEDNJA PJESMA - krilo je slomljeno - Blog.hr

četvrtak, 16.05.2013.

POSLJEDNJA PJESMA


Image and video hosting by TinyPic

Pruži mi ruku
da se uvjerim
kako nije bio san,
da su postojale
sve ove godine.

Pruži mi ruku
i stisni me nježno
da sjetim se
drugih nježnosti
tako dalekih.

Uvjeri me,
da postojao si
drugačiji,
da nisi bio san.

Pruži mi ruku
zadnji put
da se uvjerimo
kako smo bili zajedno.

Ti nisi više moj.
Proljeće ovo
nećeš meni dati
i prvo cvijeće
nećeš sa mnom brati.

Poljupce više nećeš
davati meni,
već drugoj nekoj,
što ni svjesna ih nije.

I snove svoje i maštanja,
što samo ja sam znala,
s njom ćeš dijeliti,
a shvatiti te neće.

I Charlie Brown-a i Snoopya,
sve ćeš joj dati,
i nježnosti lude
i ono što ne bi smio
što samo meni si dao.

Ljubav tvoju više nemam,
i ništa više nemam.
Zato, molit ću Boga
da ne poželim te
voljeti često,
jer drugoj nekoj sve si dao.




07:58 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.