DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> B O L - krilo je slomljeno - Blog.hr

petak, 03.05.2013.

B O L


Image and video hosting by TinyPic

Ne dajte mi da kriknem.
Pomognite da
sačuvam u sebi
bol
što nakupila se
u kutovima
sjećanja.

Da ne čuje nitko
ljubav,
što neda se iz
utrobe očajničke.

Ne dajte mi da kriknem
da ne smije se
slučajni prolaznik
mojem životu.

Ne dajte mi da kriknem.
previše bola
razlilo bi se
po poljanama ovim,
a ipak,
ne bi se čulo.

Ne dajte mi da kriknem,
da kažem stvari
nedostojne mene,
da srušim ponos
ako ga još ima.
Ne!
Ne dajte mi da kriknem.




16:47 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.