DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> SLOMLJENO KRILO - krilo je slomljeno - Blog.hr

utorak, 30.04.2013.

SLOMLJENO KRILO


Image and video hosting by TinyPic

Dajte mi sve suze svijeta
da plačem.
Da plačem
za tobom
ljubavi moja,
za golubom
slomljenog krila
zaboravljenog u
nekom kutu svijeta.
Da plačem za
Tobom, prijatelju,
što daješ ljubav
ne pitajući za
nas.
Da plačem
nad sobom
što prekasno
sam shvatila
da te ljubim
da te nemam.
Dajte mi sve suze svijeta
da ga vratim,
da isplačem prošlost.
Dajte mi sve suze,
jer ne mogu
više plakati.




13:08 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.