Slogica

Kako napraviti avione od papira

avioni od papiraSoba, toplo je, papir, tata i klinci... Velikim očima prate svaki vaš pokret. Od papira nastaje avion. I leeetiiii.... Prekrasan način za provesti kvalitetno vrijeme sa svojom djecom.



Kao tata, uvijek moram imati koji par asova u rukavu kako bi zabavio svoje klince. Jednom sam počeo raditi avion, naravno od papira. Tišina koja je nastala u sobi rekla mi je da sam na dobrom putu.

Pažljivo sam presavinuo papir. Uskoro je avion bio spreman. "Tatice, što je to"?? Pitala je moja princeza. "Pa, avion"! "Huraaa, letiti će"! Naravno, pomislih ja, što bi drugo avioni radili.

Još par detalja, dignuo sam ruku. Fijuuu... I avion je u kratkom roku, pao pred naše noge. Srećom, princeza se nije previše razočarala i dobro sam se zabavio.

No čvrsto sam odlučio da za slijedeći put moram upotpuniti znanje o umjetnosti izrade aviona o papira.

PaperAirplaneinstructions795I mogu vam reći, da sam sljedeći put bio sjajan. Malo je reći da sam briljirao. Ma tata za pohvaliti se. Sjajno smo se zabavili. A avioni su letjeli kao da imaju motore. Dobro, ne baš tako ali nisu ni padali na nožne prste.


Prva stranica koju mogu preporučitije How stuff works. Sjajne instrukcije kako napraviti cool avion. Preporučam njihovog Thunderhawka i Moonridera.


Nemojte se zaigrati kao ja jednom i dozvolite svojim potomcima da vam pomognu, unakaze avion ili da naprave svoju inačicu aviona koja možda i nije najljepša no vama mora biti najljepša, najaerodinamičnija i najletnija. Ipak su to vaši geni napravili :-)


Evo još par linkova:


10 papirantih aviona


najbolji papirnati avioni


Nauči savijati pair i napravi avion


Napravi papirnati avion koji leti kao pravi


Papirnati rekorderi (pdf)




11.03.2010. u 21:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (7)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (12)
Veljača 2010 (10)
Siječanj 2010 (8)
Prosinac 2009 (6)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Roditeljstvo... Savjeti za preživjeti i biti sretan roditelj. A time imati i sretno dijete...


Podržavamo...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Slogica



Free Counters




Linkovi

www.slogica.com.hr
Slogica - stolica za vaše sretno dijete