slobodnakreativnazona

srijeda, 13.12.2006.

deja vu

danas je ljep dan za umiranje
zagrizi čvrsto u kost
bol je tu samo na tren i sve brzo nestaje
sva laž sva istina crno i bijelo
zamjenili smo strane u posljednji tren
ti si dobio ljubav a ja brojim ožiljke
i gdje su dani kad smo bili mladi
neka nova lica na našim ulicama
danas je lijep dan za bježanje
brodovi rado grle slijepe putnike
nikad nisam zaboravio ona svijetla grada
tako stvaran osjećaj slobode
sve se oko nas mijenja tako brzo
kao krugovi u moru kada baciš kamen
a onda kamen potone na dno u trenu
i više nikad nevidiš svijetlo dana
i daj mi minut
da se dovedem u red
a sve ovo
kao da sam već vidio prije
kao da sam bio tu
nešto kao
deja vu

sve su uloge već davno podijeljene
za nas nije ostalo puno od tog
nismo bili tu u vrijeme proslave
nude nam mrvice i otpatke s nihovog stola
vratili smo se iz rata onda kad je bio gotov
rekli su nam nema posla ali budite sretni da ste živi
ali naši problemi su puno dublji
ovisnost o drogi i alkoholu
a san ne dolazi na oči
jednom sam čitao nešto o ponosu
probao sam živjeti tako bilo je jako bolno
sada bježim od ljudi u neki svoj svijet
sada ljudi biježe od mene i kažu da sam čudan
danas je lijep dan za umiranje
sjećam se svih šljakera iz tvornica koje su zatvorene
u njihovo ime obećajem čekat ću vas u Armagedonu
zabit ću vam kolac ravno kroz srce
i daj mi minut
da se dovedem u red
a sve ovo
kao da sam već vidio prije
kao da sam bio tu
nešto kao
deja vu

Pogledao sam datum kraj pjesme-13.12.1995., a evo i danas je isti dan.I sad nek mi neko kaže da je sve slučajno. Sve ima svoje zašto i svoje zato samo to treba prepoznati. To je sigurno onaj teži dio. Evo ni ja neznam zažto me je nešto nagnalo da baš danas pišem a ne jučer ili možda sutra ali znam, svemir je umiješao prste.
A pjesma, pa neznam... Prolaznost, tjeskoba, bijes, strah, strah, strah... Treba hrabrosti za suočiti se sa samim sobom, pogledati sebi u lici i priznati si neke stvari. A jednako je teško to reći naglas, nekome. I ako progovorimo o tome obično je lakše pred potpunim strancem. Što bolje pozajemo tu osobu teže nam je povjeriti se. A ako tu osobu možda i volimo, e tek onda nastaje blokada i povlačenje. Ponekad sam sretan što imam svoje pjesme pa se tako mogu liječiti. A ponekad se osjećam tako jadno zbog toga. Osjećam da bi o stvarim trebao razgovarati sa voljenima. A ima ih. I mislim da imam sreće radi toga. Trebao bi ali nemogu. Nisam dovoljno jak...

- 15:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv