Slobodanovi Raspodioci

Ovo što možete čuti pritiskom na "PLAY" nije moj autorski uradak:-) prisutnih
Hit Counter

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dobacivanja On/Off

Opis (o)bloga
Ovdje se radi o čitavoj pregršti međusobno kvazisukladnih a opet toliko različitih obnjušidbenih krilonataoca koji će poslužiti cijelom prenatalno-neodređenom pogledu na zajedničku, zanatsku, bravarsko-kovinotokarsku audijenciju u svrhu boljeg rasprostiranja krilopogodbenih matica upotrebljivih u teskoj L-industriji u procesima šarafljenja i mlakog polupjeskarenja feroaluminijskih feluga.

Linkovi
turnir naČiču - sama riječ kaže, a riječ je o odbojci na pijesku
blog.hr - ovo je iz Kurtoazije (to je ono pored MaleAzije)
VIP.MUSIC - glazbeni portal
accuradio - online radio
SKAC - j... predobra stranica

Guitar Player - magazin za prave muškarce i one koji to tek postaju
grozne kiseline - dekadencija i različitost u zalivene groznim kiselinama
Davorovi Poučci - tu dosta vremena ne provedem
Suvar - šta reći...

zbor svih zborova - ...stanoviti zbor

Virus of the week!
E, a ovdje još nema ničega, ali čim malo vremena uhvatim bit će pregršt toga za downloadanje...

12.03.2006., nedjelja

Kad vas pokradu lopovi, pokrast će vas i ZABA!

To vam je kao u onom vicu, kad se curica žali prolazniku kako im je zapaljena kuća, izginuli roditelji, braća mučena i pobijena, sestre otete... a prolaznik se osvrne i otkopčavajući hlače kaže: „mala, danas zbilja nemaš sreće...“



Dakle, mene (i još šestoricu) su prošli tjedan pokrali na treningu, lopovi su upali u svlačionu i pokupili što su našli. Nekom novčanik, nekom mobitel, nekom oboje. Ja sam taj dan kupio novi mobitel od frenda, i nosio novce da mu platim poslije treninga. I eto, k'o za inat, po prvi put ostavim novčanik u svlačioni jer mi ga se nije dalo tražiti u jakni ispod hrpe robe. Meni ga se nije dalo tražit, no lopovu se očito dalo. Srećom, novi mobitel nisam ponio, tako da su staru kramu samo pogledali i ostavili (nesvjesni kvaliteta tog mobitela:-). Zamislite koja bi tek katastrofa bila da sam ponio novi mobitel i da su mi ukrali novac (za mobitel), sam novi mobitel kojeg bih svejedno opet morao platiti?! Ipak je bilo sreće u nesreći pa sam izbjegao trostruki trošak.

I onda uslijedi prijava na policiji, proglašenje nevažećom osobne, BLOKIRANJE RAČUNA na Zagrebačkoj Banci... i tu počinje priča.


Ne mogu izvaditi novce na bilo kojoj poslovnici, nego u „matičnoj“- u Maksimirskoj koja je na drugom kraju grada i u koju zbog posla teško mogu stići za radnog vremena.

Ne mogu zadržati isti broj tekućeg računa, što znači da ću na posao i još 3 druga mjesta morati osobno odnijeti novi broj, da mi ne bi isplaćivali neke honorare na krivi račun (teško ukinuti jednu karticu i dodijeliti drugu za isti račun).
Trajni nalog sa ovog računa morat ću.. ne znam još točno što.

Da ne spominjem da ću i na vađenje ostalih dokumenata izgubiti hrpu vremena. Kad bolje pogledam, lakše mi je prebolit lovu nego dokumente. Puno lakše.

I onda stiže mjesečni izvještaj sa ZABE. Gledam,.. priljevi,.. odljevi,.. zatvoren račun,.. ovo ono,... i na kraju:

NAKNADA USLIJED GUBITKA ILI KRAĐE DOKUMENATA..............50kn


Rekoh super, banka ti pomaže u slučaju da si pokraden, baš lijepo, simbolično.
No, čekaj, pa tih 50kn je u rubrici „Odljev“?!?


Pročitajte još jednom što piše u toj stavci?! Kome i zašto ja trebam plaćat naknadu ako me pokradu? Uz sve neugodnosti još i svoj porezčić mora uzet velika ZABA. Nevjerojatno. Nije zbog 50kn, no hvala Bogu da mi se još nešto teže nije dogodilo, koliko bi mi tek tada uzeli. Neću dalje.


Zaključak, poruka, sukus ovog svjedočanstva: NE BUDITE POKRADENI, ili NE BUDITE U ZAGREBAČKOJ BANCI.

<< Arhiva >>