Balkan.Boy - Extreme Underground

utorak, 07.08.2007.

Mamaaaaa upoznao sam Petra!

Bio sam shrvan kada su ga izbacili iz showa "Zvijezde Pjevaju" no, a onda sam se sjetio kako naš dragi Petar ozarena lica pjeva :

Ne boli me, ne boli me
Sta san bez srice, sta san bez nje
I nije sta zivot san ranija svoj
Nego san isto , bas isto ka moj
Ja satra cili zivot tvoj


Nakon toliko sati provedenih u onlajn fen kubovima, forumima posvećenim predivnom Petru, toliko neprospavanih noći i iščekivanja koncerata ispunila mi se želja da ga konačno upoznam... zujo

Pomno sam pripremao sačekušu sa svojim dragim prijateljima koji su u gotovo jednakoj mjeri opijeni PetroGrašoManijom. Znao sam da će mu ljetno odredište biti Hvar, njegova oaza mira daleko od kvazi-obožavatelja koji znaju samo refrene njegovih pjesama...rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us


Ou jeaaaaaaaaaaaaaa, Petreeeeeeee možemo li se slikati s tobom pliiiiiiiiiiiiiiiiz.... bilo je dovoljno. Jedina loša stvar je bila da od sam ga od tolikog uzbuđenja zaboravio pitat autogram... blabla

Ništa zato, srest ćemo se mi opet....znam... cerek

Na slici (from left tu rajt) -> Slobo * Petar Grašo thumbup * Kežić * daun ander -> Tonći

- 16:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #