SaTan WoRsHiPiN...mader fakers

utorak, 31.01.2006.

gdje to ide ovaj svijet...?

Joj šta me "razveseli" kad vidim curu od glave do pete u rozom, sa sjajilom na usnama, izblajhanom i ispeglanom kosom, sa trapericama marke "koštam tisuću kuna" i sl. i onda na noge nabaci starke!!!!

Pa mislim, stvarno! Ne znam, zna li itko, ali starke nose grungeri, ako ne i punkeri, pa prvi među njima moji idoli Kurt Cobain, članovi grupe Sonic Youth (da ne nabrajam) i drugi (opet, da ne nabrajam),a zatim i mi smrtnici pa prva među njima, meni najbliža ja, zatim ostatak dugokosih ljudi, iliti ljudi s irokezom, iliti nekim znakom da su jedni od punkera odnosno grungera... tipa majica na neku grupu i sl. da ne nabrajam!

I šta mi onda neka tipica šta se fura na "Britni Spirs" ima nosit starke???Ja to ne kužim....

I zašto, za boga miloga (boga malim slovom namjerno, nemojte mislit da sam nepismena, ovo je moj blog, a u mom svijetu bog se piše malim slovom jer mu to nije ime, njegovo ime je Jahve, a u drugim vjerama bogtepitakoje) dakle,i zašto za boga miloga, neki ljudi crtaju okolo znak anarhije, a da pojma nemaju šta to "a" predstavlja, a kamoli šta je anarhija?!Ja znam takve ljude, i majke mi, ne kužim ih.

Ali, pazi, ja nisam zatucana i netolerantna, mene čisto zaboli šta tamo neki sluša, ali neka ne kaljaju svojom užasno zbunjenom i neodređenom pojavom grunge i punk. Jer to su dva vrlo definirana pojma. I ja sam za to da se i punk i grunge mogu različito nositi, ali to definitivno ne ide uz "Britni Spirs" stil....

Pa dobro šta sad....tko zna tko će ovo u biti i pročitati.

Image Hosted by ImageShack.us
- 19:20 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>