SaTan WoRsHiPiN...mader fakers

srijeda, 18.01.2006.

EFO ME...

Užas ova tri dana...baš je bilo usrano ponovo vidit profače...svi su se udebljali...sigurno od pečenice koje su se najeli...najviše vlasta...jedva se još gega...bolje da ode u penziju dok još može hodat...a što se društva tiče...sve po starom...dogovaramo se jel idemo van u petak ili samo do vodovoda se napit...kupit pivo,vino i ta sranja...stara mi došla sa roditeljskog.raska je rekla da u petak pišemo matoš pa me sad tera da učim...ma daj,molim te...ništ ne kužim...a i profa je dosadna ko proljhev...u,danas sam se dofurala u školu u nekoj staroj tatinoj vesti...a face...one najveće šminkerice su bježale od mene što dalje...bar ja nisam morala od njih bježat:)
e da,što se ove dol slike tiče(britney)nisam mislila uvrijedit fanove...posebna isprika ifani..al ove šminkerice što su srale o kurtu...pa dajte,čovjek je mrtav i možete imat bar malo obzira...a tak i tak nirvana za neke nikad ni nije prestala postojat...
- 19:16 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>