SaTan WoRsHiPiN...mader fakers

utorak, 10.01.2006.

HM....

Evo još jedan dan je prošao a ja nisam ni pogledala knjigu...ništa čudno,kažu oni koji me poznaju.a jebi ga,tak je valjd i ostalima.moram popravit ocjene.ak ne neću ić na moreeee!!!!a sve sam si smislila šta ću radit...ma znate već!

eh ovako,ovih dana punooo sam posjećivala blogove švaba iliti tokio hotelovaca...pederi...i još meni idu te klinke srat o kurtu,kao,mi bar slušamo žive...daj zabijte ih si u anus...kurt iako je mrtav svi ga vole ko i kad je bio živ...tu ti nema razlike,ak te netko voli,volit će te uvijek...ha još sam crkla kad je neka mala napisala da su ušli u legendu...samo sanjaj...jesu li izdali bar 3 albuma da bi se tako zvali,da li je o njima tko napisao knjigu?a kada im svi albumi budu 1. onda se javite, dragi fanovi nafiksanih švaba!!!!
i kad im onda netko nešt prigovori,brišu komentare...čini se da im je jako stalo što će drugi mislit o njima...

a dobro neću se jebat danas...frendici se razbolio mačor,a jadan,upoznala sam ga...pravi roker...matek sveži mu maramu oko vrata da izgleda ko frajer...a bulaznim gluposti...

jučer sam riješavala neke dobre testove prek neta...koja si gitara,men je ispo fender jag-stang...a ja navaljujem starog da mi kupi neku gitaru,makar polovnu za početak,akustičnu...jebi ga oću se nešt naučit radit...nisam za ništaaaaaa...i matea i josipa navaljuju svoje...
nadam se da ću ić u petak van...ak ne bude zima,idemo...ja i moji vandali...jednom smo išli bacat grude ljudima u prozore pa nas je neki djed ganjo po ulici..a utekle smo mu...idemo u karlo pa onda na grijanje u zgradu i zajebavanje po igralištu...malo je zima za to al ne da mi se sjedit cijelo vrijeme na jednom mjestu...
aj pozdravljam vas do neki drugi put!!!!
- 20:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>