< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Čitaj ako želiš znat o čemu se radi!!!

Moji prijatelji, glazba, zabava.....

Molim vas, pomozite Zeki!!!
>
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite
na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!


Probajte ovo, strava je:
Klikni tuuu
I tuuuu

>Napravio sam test da vidim koliko me poznajete....
klikni tuuuu

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje posjećujem:
Stella
Nela
Irina
Stipe
Josipa
Ivana, Martina, Josipa

O meni

Ime: Mario
Nadimak: Marca....
Imam: 15 godina, sestru, prijatelje....
Živim u: Rijeci, stanu
Slušam: Metal, pomalo punk
Volim: zajebavat se, svirat gitaru, prijatelje, sestru,u bendu sam......
Ne volim: umišljene, glupe ljude, luzere, folirante, lažljivce, školu, JAKOVA.....
Frendovi: Stella, Irina, Nela kathrin
, Mateo, Manuel, Antonio, Luka, Viktor, Denis,carolina,mlikota, (skoro svi iz mog razreda (4.a)),Stipe, Sabina, Andrea, Tea, Nina, Ema,.... p.s. oprostite ako sam nekoga izostavio....
Naj filmovi: Vrana, petak 13.-ti, Frankenstain i sve u vezi vampira
Naj serije: Buffy ubojica vampira, zabranjena ljubav, puna kuca, pod istim krovom....
Naj predmet: tjelesni


Free Music

Free Music



Free Music
molim vas da mi niko ne sere po blogu i ostavlja lance sreće jer će biti prijavjlen! nadam se da će te imati razumijevanje.hvala

nedjelja, 20.05.2007.

bok ljudi. oprostite što nisam pisao postove ali imao sam malih problema nadam se da se ne ljutite a više i neznam što da pišem.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.