Riječ za tebe
Kakvo je jelo možeš saznati samo ako ga kušaš. Uzmi moju riječ i kušaj je. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj snaga. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj sila, sila koja mijenja, sila koja obnavlja, sila koja uzdiže. Uzmi moju riječ. Probaj je! Kušaj je!

Kreni i budi glas koji viče u pustinji. Ti budi onaj koji opominje u ime Božje. Ti budi onaj koji dovodi svijet meni.









Zajednica Emanuel - Hercegovina

10.09.2009., četvrtak

Ljubite neprijatelje svoje (Lk 6, 27-38)

Svojim životom Isus je pokazao kako ljubav prema neprijateljima nije neko neispunjivo pravilo. Na križu je oprostio svojim neprijateljima koji su Ga poslali u smrt. Bog je dopustio da Njegov Sin, potpuno nedužan, ode u smrt da bi pomirio sa sobom ljude koji su u grijehu postali Božji neprijatelji (usp. Rim 5, 10). Moći oprostiti i ljubav prema neprijatelju međusobno se dopunjuju. Ne zaboravimo, nikada nam Isus ne bi dao zadaću koju je nemoguće izvršiti i za koju sam nije dao primjer.

Pogledajmo koju nam to zadaću daje Isus. On kaže: „Nego velim vama koji slušate: Ljubite svoje neprijatelje, dobro činite svojim mrziteljima, blagoslivljajte one koji vas proklinju, molite za one koji vas zlostavljaju“. Uistinu je potrebno na pravi način čuti i razumjeti Isusove riječi. Tko su to naši neprijatelji? Često smo skloni da i za najmanje sitnice ljude proglašavamo svojim neprijateljima. Ponekad je dovoljno i samo da netko ima drugačije mišljenje od našeg da ga proglasimo neprijateljem. Međutim, opisujući karakteristike neprijatelja, Isus upotrebljava „teške“ izraze kao što su mrzitelji, oni koji proklinju i zlostavljači. Posljedice koje proizlaze iz djela mržnje, proklinjanja i zlostavljanja su strašne. Mišljenja sam da Isus upotrebljava ovako „teške“ izraze upravo zbog toga da naglasi herojske čine koje samo ljubav i može učiniti. Oprostiti neprijatelju i ljubiti ga zahtjeva uistinu pravo herojstvo. Bez Božje milosti i pomoći nikada to ne bismo mogli učiniti.

Kad kažemo „ljubiti“ najčešće očekujemo pojavu nekog osjećaja. Međutim, osjećaj je potpuno nebitan. I ljubiti i oprostiti je odluka. Ali kako donijeti odluku koju naše biće odbija i ne želi? Odakle započeti?

Trebamo tražiti Gospodina da nam pomogne. Sami to ne možemo. „Uistinu bez mene ne možete učiniti ništa“ (Iv 15, 5), ohrabruje nas Isus da se u potpunosti oslonimo na Njega.

„Ako me tko ljubi, čuvat će moju riječ“ kaže Isus (Iv 14, 23). Znači bit će izvršitelj riječi. Dakle, ako mi je stalo do Isusa, ako Ga ljubim, onda ću ozbiljno shvatiti Njegove riječi i učiniti sve što kaže. A On traži da činim dobro svojim mrziteljima, da blagoslivljam one koji mene proklinju i da molim za one koji me zlostavljaju. Izgleda nemoguće, ali ako stvarno donesem iskrenu odluku za to i molim Gospodina da mi pomogne, to će biti … „ako ostanete u meni i riječi moje ostanu u vama, što god hoćete, ištite i bit će vam“ (Iv 15, 7).

Dio koji spada na mene moram učiniti ja. Dakle moliti Gospodina za pomoć i započeti blagoslivljati, moliti i činiti dobro. Čineći tako i sebe i tu osobu ili osobe dovodim pod zrake Božje ljubavi. Ozdravljujuće i iscjeljujuće zrake Božje ljubavi nas obavijaju a da uopće toga nismo ni svjesni. Što se više otvorimo Božjoj ljubavi i s pouzdanjem i povjerenjem pustimo Njemu da se za nas bori, to ćemo više postajati slobodniji i sposobniji oprostiti i primiti oproštenje, a samim time i ljubav.

U biti, istinski ljubiti nekoga znači dovesti ga u Božje okrilje. Dovesti ga k Bogu. Koliko god nekome željeli dobro, ipak naše želje su nesavršene. Jedino Bog zna što je za nekoga istinski dobro. I kada molimo i za prijatelje i neprijatelje i tražimo od Gospodina Njegove blagoslove za te ljude, vjerujem da Gospodinu prinosimo najljepšu žrtvu koju On s radošću prima. A to s toga jer nas On sve ljubi i hoće i želi da svi budemo jedno.

Gospodin naš Isus Krist neposredno prije nego će otići na križ zbog našeg spasenja, ljubeći nas i opraštajući nam, moli svoga Oca za to da svi budemo jedno: „Ne molim samo za ove nego i one koji će na njihovu riječ vjerovati u mene: da svi budu jedno kao što si ti, Oče, u meni i ja u tebi, neka i oni u nama budu da svijet uzvjeruje kako si me ti poslao“ (Iv 17, 20-21).

Kao što je Gospodin vama oprostio, tako i vi! A povrh svega-ljubav! To je sveza savršenstva!

Ljiljana

- 18:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (16)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (13)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (15)
Lipanj 2009 (10)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cool Graphics
ZAJEDNICA EMANUEL
"Evo, Djevica će začeti i roditi sina i nadjenut će mu se ime Emanuel – što znači: S nama Bog" Lk 1,23

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zajednica Emanuel nastala je 21. kolovoza 2001. nakon nekoliko seminara duhovne obnove na području Hercegovine, koje su imali članovi zajednice Dobri Pastir i o. James Manjackal. Nekoliko se članova zajednice okupilo u želji da nakon ovih seminara duhovno raste, jer su smatrali kako se ne smije stati i ostati samo na tom prvom koraku. Željeli su produbiti svoje iskustvo Boga kroz molitvu, sakramente, Sveto Pismo i zajedničko druženje. Zajednica je rasla i duhovno i u ljubavi i želi to još više. Stalno su se priključivali novi članovi, te se osjetila potreba sa svima podijeliti ono što smo i sami doživjeli: susret sa živim Bogom. Počeli smo organizirati Seminare života u Duhu unutar zajednice i kroz taj stupnjeviti rast još smo više upoznali Boga, Božju snagu, Božju ljubav – ljubav koja liječi. Upoznali smo više Sveto Pismo, ušli dublje u spoznaju sakramenata, posebno svete Euharistije.

Znamo da ovdje ne smijemo stati. Želimo još više rasti. Poznato nam je kako je cijeli život od rođenja do smrti proces neprestanog obraćenja, znamo da još više trebamo rasti u ljubavi i radosti i zato želimo biti u Isusovoj školi, biti Njegovi učenici, ali i svjedoci Njegove prevelike ljubavi koju nam je iskazao predavši se za nas. Svjesni toga želimo mu uzvratiti svojom ljubavlju. U budućnosti imamo velike planove, karizmatske sastanke povezati s misnim slavljem i uz Božju pomoć nadamo se još većem rastu.

Svjesni smo i svoje snage i svojih slabosti. Snagu tražimo u Isusu Kristu, a za svoje slabosti molimo se da nas On sam usavrši i posveti i da se kroz naše ljudske slabosti očituje Njegova snaga i moć. Svjesni smo da bez Njega ne možemo učiniti ništa, stoga naše ime i govori sve: EMANUEL – BOG S NAMA. On je s nama i za nas i u Njemu možemo sve.

Emanuel je prije svega otajstvo utjelovljenja – Bog dolazi u susret svom narodu, u pomoć svojoj izgubljenoj djeci i da ih spasi postaje jedan od njih, Isus Krist, vječni Bog uzeo je naše ljudsko tijelo da nam bude blizu, da bude s nama, da uzme naše slabosti, bolesti, grijehe, da nas oslobodi.

Ono što smo iskusili na sebi ne želimo zadržati za sebe, želimo to dati i drugima da osjete Kristovu ljubav i nazočnost u svom životu i zato molimo stalno za Božji blagoslov i za trajni izljev Duha Svetoga da dođe i obnovi lice zemlje.

Članovi Zajednice su iz mnogih mjesta Hercegovine. Svima smo otvoreni i svi su dobrodošli. Za sve imamo otvoreno srce i na sve zazivamo Božji blagoslov.

Zajednica Emanuel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get your myspace counter


Visitor locations