Riječ za tebe
Kakvo je jelo možeš saznati samo ako ga kušaš. Uzmi moju riječ i kušaj je. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj snaga. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj sila, sila koja mijenja, sila koja obnavlja, sila koja uzdiže. Uzmi moju riječ. Probaj je! Kušaj je!

Kreni i budi glas koji viče u pustinji. Ti budi onaj koji opominje u ime Božje. Ti budi onaj koji dovodi svijet meni.









Zajednica Emanuel - Hercegovina

29.09.2008., ponedjeljak

„A što ti kažeš o njemu? Otvorio ti je oči!" (Iv 9,17)

Evanđelist Ivan u poglavlju 9, 1-37 opisuje kako je Isus ozdravio slijepca od rođenja.

„A što ti kažeš o njemu? Otvorio ti je oči!" - pitali su susjedi i oni koji su ga prije viđali kao prosjaka. Upravo ove riječi su izazvale u meni želju da dublje uđem u ovu priču i na primjeru ovog slijepca kojeg je Isus ozdravio pokušam dati odgovor na pitanja: A što ja kažem o Njemu? Da li uopće i kome govorim o Njemu? Govorim li o silnim i čudesnim djelima koje Isus učini u mome životu? Imam li hrabrosti za to?
Ovaj čovjek, slijep od rođenja stajao je negdje na ulici, možda nekom trgu i prosio. To je bila njegova svakodnevnica. Sve do jednoga dana, dana kada je Isus ušao u njegov život i u potpunosti ga promijenio. To je bilo njegovo novo rođenje, silan preokret, koji nije mogao prešutjeti. Hrabro je posvjedočio: „Čovjek koji se zove Isus načini kal, premaza mi oči i reče mi: 'Idi u Siloam i operi se.' Odoh dakle, oprah se i progledah" (Iv 9,11). Tako jednostavno i snažno svjedočanstvo. Ali mu mnogi ne povjerovaše. O kako je ljudima često teško povjerovati u čudesna djela Božja pa i onda kada ih vide svojim vlastitim očima. A mnogi nisu ni htjeli povjerovati. Imali su svoju istinu o Bogu i to im je bilo dosta. Imali su svoje običaje, svoje formalne zakone, svoja mjesta u sinagogi i to nisu htjeli mijenjati pa dogodilo se ne znam kakvo čudo. I to se uvijek i iznova događa. Ljudi smo tvrde šije. A onaj izliječeni slijepac je imao nešto što ruši svu tu ustaljenost, što mijenja, pogađa i prožima do srži - on je sreo Isusa, Sina Božjega, Mesiju. I nije mogao šutjeti! Govorio je usprkos izrugivanju, preziru, izopćenju.
I ovdje zastajem i postavljam sebi pitanje, ali i vama dragi prijatelji koji čitate ovo. Što smo spremni učiniti za Isusa? Svjedočimo li djela Božja u našim životima javno bez straha, odbacujući sve obzire o tome što će reći oni koji žive s nama i oko nas, bez obzira na ustaljene norme ponašanja u društvu? Svjedočimo li Živog Isusa u našim obiteljima, na radnim mjestima i svugdje gdje dolazimo? Svjedočimo li s osmijehom na svom licu, sjajem u očima, slaveći i hvaleći Ga zbog svega što nam je učinio, djelima milosrđa u Njegovo Ime...? I onda kada izgleda teško i nemoguće..... Odgovore na ova pitanja svatko će najbolje pronaći u svom vlastitom životu.

Isus mi svakoga dana iznova otvara oči i pokazuje svoja čudesna dijela i očekuje od mene da to pokažem i drugim ljudima čije su oči još uvijek zatvorene i zaslijepljene sjajem ovoga svijeta. Isus i mene pita: „Ti vjeruješ u Sina Čovječijega?" (Iv 9,35). Mogu li se, poput onog izliječenog slijepca baciti ničice pred Isusa i reći: „Vjerujem Gospodine." Ako sam ja istinski upoznala Isusa ništa me zaustaviti neće da to pokažem cijelom svijetu. I to je moja vjera....i tada zaista mogu reći VJERUJEM GOSPODINE!!!!

Neka nas Gospodin blagoslovi i dadne nam snage i hrabrosti da svojim djelima i govorom budemo neustrašivi svjedoci Božje ljubavi i milosrđa u našem životu.

Ljiljana

- 13:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #

OBNOVLJENI I OSVJEŽENI

Za nama je još jedna duhovna obnova. Treći put s Kristoforima i gosp. Josipom Lončarom. Očekivanja su bila velika. Kristofori - oni koji nose Krista, sinonim su za kvalitetnu glazbu kojom osvajaju svako srce, a brat Josip, duhovan i iskusan učitelj koji nas svaki put uvede u jedno novo područje kršćanskog nauka i duhovnosti. Tema obnove bila je Euharistija. Pomislila sam, sigurno mu je ponestalo kvalitetnih tema.

Zar se nama kršćanima i katolicima od rođenja, koji smo svakodnevno u crkvi, može još nešto reći o Misi? Kad je gosp. Lončar rekao da je o istoj temi govorio voditeljima karizmatskih zajednica, znala sam da će nas pokušati zaroniti ispod razine naših praktičnih i površnih znanja o Misi, a kad je spomenuo riječ mistika, vjerujem da su i svi ostali sudionici obnove poželjeli razumjeti o čemu govori.

Prvi dan, petak, radni dan. Crkva je puna, Kristofori dobro raspoloženi. Frama i Zajednica Emanuel, zajedno s ostalim gostima radosno slave Gospodina. Gospodin Lončar uvodi nas u temu, kratkim i zanimljivim predavanjem o Misi. Postavlja nam i nekoliko jednostavnih pitanja za razmišljanje. Razgolićuje, u našim mislima, pogrešne i nesigurne stavove o Euharistiji. Ozračje učenja, praćenog Božjim blagoslovom.

Subota, tiho slavljenje, Misa, predavanje. Otkrivaju nam se nove činjenice i mijenjaju stari pristupi. Ne želimo izginuti u neznanju. Zahvaljujemo Gospodinu na ovom milosnom trenutku kad nam po riječima dragog gosta otvara oči. Želimo učiti i znati.

Nakon predavanja, molitva za iscjeljenje. Na žalost, nije se našao nitko hrabar tko bi posvjedočio Božju ljubav, javno. Rastali smo se, kao i obično, radosni i puni Duha Svetoga, slaveći Gospodina.

Nedjelja! Isus je Gospodin! Aleluja! U punu crkvu Ivana Krstitelja stižu hodočasnici iz Splita. Kristofori, Kristova ruža - mali zbor, Frama i Emanuel zajedno s nazočnima slave Isusa. Što reći? Duh Sveti na djelu. Jedan stariji gospodin šapnuo mi je: Ako postoji raj na zemlji, ovdje je. Radost se prelijevala crkvom. Ruke su bile visoko podignute. Slavili smo živoga Boga, a on je na nas obilato izlijevao svoje darove. Puk koji kroz život korača umoran i opterećen, digao je ruke svome Stvoritelju i primio milosti ozdravljenja, pokajanja, oslobađanja, opraštanja, radosti i ljubavi koja suvremenom čovjeku najviše nedostaje. Ušli smo u slavu Gospodara svojega.

U predavanju smo zaključili da o Misi moramo naučiti mnogo, da bismo mogli biti sudionici, a ne promatrači, koji umjesto Gospodina, gledaju sebe. Molitva za iscjeljenje trajala je dugo. Gospodin je dao mnoge milosti. Poslije nje je slijedio i veliki broj svjedočenja. Neobično, za naše prilike. Dok su jedni govorili o čudesnim Gospodinovim zahvatima u svom životu, drugi su brisali suze milosrđa, dotaknuti Božjom ljubavlju. Kruna svemu, djevojka zahvaćena duhom radosti koja uzima mikrofon i pita: Kršćani, gdje vam je osmjeh? Doista, neka osmjeh govori o Ljubavi koja nas ljubi i uvodi u vječnost.

Hvala gosp. Lončaru i Kristoforima koji nam pomažu doći bliže Gospodinu. Aleluja!

Bog vas blagoslovio!

Jasna

- 10:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

21.09.2008., nedjelja

LJUBAV

Najljepši dan? DANAS


Najljepši dan? DANAS

Najlakše učiniti? POGRIJEŠITI

Najveća prepreka? STRAH

Najveća pogreška? ODUSTATI

Najveći poraz? OBESHRABRITI SE

Najbolji učitelji? DJECA I SVECI

Prva potreba? KOMUNICIRATI

Ono što te mora usrećiti? BITI KORISTAN DRUGIMA

Najgora mana? ZLOVOLJA

Najopasnija osoba? LAŽAC (Sotona je otac laži)

Najgori osjećaj? SRDŽBA

Najbolji dar? OPROŠTENJE

Najpotrebnije dobro? KUĆA

Najbrži put? NAJSIGURNIJI PUT

Najdraži osjećaj? UNUTARNJI MIR

Najučinkovitije oružje? OSMIJEH

Najbolji lijek? OPTIMIZAM

Najjača snaga svijeta? VJERA

Nezamjenjive osobe? RODITELJI I SVEĆENICI

Najljepša stvar? LJUBAV

Nastavi!

Mijenjaj!

Razmišljaj!


Administrator

- 12:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Psalam 23

Psalam 23 Novi pristup

Gospodine Ti si pastir moj - to je POVEZANOST

Ni u čem ja ne oskudijevam - to je ISPUNJENOST

Na poljanama zelenim ti mi daješ odmora - to je POČINAK

Na vrutke me tihane vodiš - to je OSVJEŽENJE

I krijepiš dušu moju - to je OZDRAVLJENJE

Stazama pravim ti me upravljaš - to je VODSTVO

Radi imena svojega - to je SVRHA

Pa da mi je i dolinom smrti poći - to je KUŠNJA

Zla se ja ne boljim - to je ZAŠTITA

Jer ti si sa mnom Bože - to je VJERNOST

Tvoj štap i palica tvoja utjeha su meni - to je ODGOJ

Trpezu preda mnom prostireš pred oči ljudima svim - to je NADA

Uljem mi glavu mažeš - to je POSVEĆENJE

Čaša se moja prelijeva - to je IZOBILJE

Dobrota i milost pratit će mene sve dane života moga - to je BLAGOSLOV

U Gospodnjem ću domu prebivati - to je SIGURNOST

Kroz dane mnoge - to je VJEČNOST

AMEN!

Administrator

- 12:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

14.09.2008., nedjelja

GORUĆI GRM

U gornjoj sobi, u kasnu noć,
umorni, sneni, bdijemo mi.
Očima tražimo Gorući Grm,
strpljivo čekamo da dođeš Ti.

A kada dođe taj sveti čas,
milost se Tvoja razlije,
plameni jezici obuzmu nas
s usana krenu molitve.

U svetoj vatri Duha svog
obnovi, pomiri, ozdravi,
sjedini Crkvu kršćansku,
križ sveti nek` se proslavi.

Pozovi radnike u žetvu svoju,
dodirni naše obitelji,
neka po nama cijeli svijet
postane oaza ljubavi.

Jasna

- 18:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ez 33, 7-9

„TEBE SAM SINE ČOVJEČJI POSTAVIO ZA STRAŽARA DOMU IZRAELOVU" (EZ 33, 7-9)

U Starom Zavjetu Gospodin je preko proroka Ezekijela govorio svom narodu i opominjao ga. U današnje vrijeme Gospodin govori meni i tebi i opominje nas, a preko nas naš narod i svijet u kojem mi danas živimo.

U odlomku iz proroka Ezekijela (33, 7-9) Bog progovara: „Tebe sam sine čovječji postavio za stražara domu Izraelovu. Kad čuješ riječ iz mojih usta opomeni ih u moje ime. Reknem li bezbožniku umrijet ćeš, a ti ne progovoriš i ne opomeneš bezbožnika da se vrati od svog zlog puta, bezbožnik će umrijeti zbog svojega grijeha, ali krv njegovu tražit ću iz tvoje ruke."...

Gospodin je mene i tebe postavio za stražare u ovom vremenu i ovom svijetu i Njemu ćemo odgovarati. Stražar čuva ono što mu je povjereno, a nama je povjerena ova Crkva i ovaj narod. Bog traži od nas da budemo dobri stražari, a da bi Mu mogli odgovoriti moramo najprije biti dobri stražari svoga srca i svoga života. A jesmo li uistinu dobri stražari sebe samih? Iz našeg srca izvire i dobro i zlo - i život i smrt. Bog nam je povjerio naš život. Znamo li ga ispravno čuvati? Dobri smo stražari onoliko koliko puštamo dobre stvari u naše srce. Prva i najbolja stvar jest Bog - Isus Krist. Ako smo Njega pustili da uđe u naše srce i zatražili da tu ostane ne trebamo se bojati za naš život. Ako je Krist gospodar našeg srca onda će i Njegovo Kraljevstvo doći u naše živote, a po nama u ovaj svijet. Ako pustimo da svjetovne i loše stvari uđu u naše srce, one će zagospodariti našim životom i udaljit ćemo se od Krista. Ako smo loši stražari u naše srce će ući srdžba, nepraštanje, nemoral i grijeh druge vrste. Onda će oni i izlaziti iz našeg srca i sijati smrt. Ako pustimo da u naše srce ulaze samo dobre stvari: ljubav, praštanje, molitva, radost, Božja prisutnost i mir, onda smo dobri stražari i iz našeg srca će izvirati život, i to život u punini. U svakodnevnom životu nude nam se sve same loše stvari, posijane preko tv- programa, interneta, lošeg štiva, novih trendova života, takozvane „slobode življenja". Sve to je otrov za naše srce i život. Neprestano moramo biti budni kako Zli koji je strašno lukav i stalno vreba na nas ne bi iskoristio naše loše stražarenje i ubacio klicu zla u naše srce. Te klice zla će rasti i razvijati se i tako otrovati naše srce. Tada ćemo izgubiti radost života i sijat ćemo grijeh i zlo oko sebe. Zato moramo biti odgovorni stražari svoga srca.

Bog isto tako traži od nas da budemo stražari svoje obitelji, crkve i naroda. Zato moramo neprestano bdjeti i opominjati oko sebe. Nismo li, kad vidimo da je netko pošao zlim putem puno puta rekli: "Ma što se to mene tiče, dosta meni mojih problema." Ne traži li Bog od nas da onom brigom i ljubavlju kojom On nas ljubi brinemo nad bratom svojim i opominjemo ga. Moramo mu ukazati na loše stvari u njegovu životu i ponašanju. Moramo biti spremni biti izrugani i ispljuvani ako treba, ali ne smijemo pustiti da ta osoba propadne, jer Bog nam kaže: „Ako ga ne opomeneš, on će zbog svoga grijeha propasti a krv njegovu tražit ću iz tvoje ruke."

Bog nam daje duha mira, zajedništva i ljubavi, a Zli nam podmeće zloga duha. Bog će tražiti odgovornost od mene i tebe. Uvijek moramo ispravno razlučivati: što je od Boga - dobro je, a što je zlo - od Zloga je. U takvim situacijama uvijek tražimo svijetlo Duha Svetoga i Božje vodstvo. Ako vidimo da naš prijatelj, susjed ili radni kolega griješi, ne smijemo šutjeti i čekati njegovu propast. Bog je njega meni povjerio da bdijem nad njim i da ga dovedem u Kraljevstvo Božje. Jesam li spreman poniziti sebe radi njega. Ako nisam kako bih život dao za brata svoga. Zato priđi i opomeni ga. Ako je i sagriješio protiv tebe, oprosti mu ti najprije u svom srcu, kako bi kod Boga izmolio oproštenje za njega.

Ako si dobar stražar svoga srca i života onda ćeš lakše stražariti nad onima koje ti je Bog povjerio. Tebi i meni danas Bog govori preko Ezekijela. Dopustimo da Njegove riječi uđu u naše srce, tu se oplode kako bi te plodove vidjeli u bratu svome, u svojoj crkvi i svom narodu. Bog je mene i tebe postavio za stražare i tražit će krv naše braće iz naših ruku. Zato budimo odgovorni stražari nad samim sobom i nad drugima.

Kad god pročitam ovaj odlomak proroka Ezekijela osjećam strah i odgovornost.

Neka nam je Bog na pomoći!

Branka

- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.09.2008., srijeda

Bog me vratio iz mrtvih

Ja se zovem Dajana Boras i želim posvjedočiti kako me je Bog preko fra Nikole i ostalih koji su tad molili za mene, ozdravio. Malo je reći ozdravio - vratio iz mrtvih! Unazad godinu i pol dobila sam temperaturu 40 C. Nisam odmah otišla kod doktora. Kad više nisam mogla hodati, otišla sam i spremili su me u bolnicu u Mostar
Prepala sam se jer sam morala operirati ciste na bubrezima. Imala sam kući dvije curice, jedna od dvije i pol godine, a druga osam mjeseci. Operacija je prošla dobro. Deseti dan kad sam trebala ići kući, ujutro u osam sati pala sam u komu. Ostatak mi je ispričao muž i moji ukućani. Sedam puta su me oživljavali doktori i tad kako se nisam budila, rekli su mužu da nema nade, da me samo aparati održavaju na životu i da se pripremi za najgore. Moja jedna zaova je čula za fra Nikolu i otišla do njega. On je tad rekao da narukvicu koja je bila na ruci moje zaove, a bila je blagoslovljena, odu i stave meni pod glavu, a on će i drugi koje je on zamolio, moliti dragog Boga za moje ozdravljenje. I rekao je da sva rodbina moli taj dan, tko želi na tu nakanu. Kaže muž, kad je došao u bolnicu i stavio narukvicu pod glavu u roku pola sata ja sam se probudila i hvala Bogu bez posljedica. Doktori koji su bili prisutni su mi rekli da su još jutros odustali i da je to pravo čudo nakon toliko pokušaja oživljavanja, jer ja sam bila skroz prisebna. Jedan od tih doktora je rekao mom mužu da svrati u Međugorje i plati misu jer me je Bog vratio, nitko drugi, što je on i učinio. Treći dan sam izišla kući i hvala i slava Bogu do danas sam dobro i od srca hvala fra Nikoli i svima koji su taj dan molili za mene.

Dajana Boras

- 20:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

09.09.2008., utorak

Artritis

ODLUČIH SE POSVJEDOČITI O SVOJIM OSJEĆAJIMA NA MOM PRVOM PRISUSTVU U MOLITVENOJ ZAJEDNICI U CRKVI SV. NIKOLE TAVELIĆA NA ŠK. NJIVI. TO JE BILO 21. 09. 2005. NA DAN SV. MATEJA, A TREĆI PUT MOLITVE U ŽUPI RUŽIĆI.

NAIME, NA SAMOM POČETKU SLAVLJENJA GOSPODINA BOGA NAŠEGA JA SAM OSJETILA STRUJANJE, VRUĆINU I TUPI BOL KROZ DESNU KLJUČNU KOST I LOPATICU. PRIMIH SE ZA KOST I OPAŽAM ŠTO MI SE DOGAĐA S NEVJERICOM DA IMAM ČUDO, A NITI SAM ZA SEBE POSEBNO MOLILA, NITI TRAŽILA TJELESNO OZDRAVLJENJE. U BITI NISAM NI TRAŽILA TJELESNO OZDRAVLJENJE VEĆ SAM PREPORUČILA SVOJU OBITELJ DA IMAM MIR, SLOGU I RADOST U BOGU, PRIBLIŽNO KAO I NA SVAKOM MISNOM SLAVLJU. MOLIM ZA DIJECU, MUŽA I DOBROČINITELJE, A JA DOŽIVIM MIR.

REDOVITO SAM IŠLA U CRKVU I NAKON DVA MJESECA ISTO OSJETIH. (21. 11. 2005. - DAN GOSPE OD ZDRAVLJA). NAIME, IMAM REUMATOIDNI ARTRITIS I DESNA KLJUČNA KOST MI SE DEFORMIRALA, A TIM STRUJANJIMA MI SE POVRATILA DOBRIM DIJELOM. OPĆENITO OSJEĆAM VEĆI MIR. OPET NA PROŠLOM MOLITVENOM SUSRETU OSJETIH ISTO - UZ SEMINAR O MOLITVI. VIDIM DA JOŠ VIŠE MORAM MOLITI I ZAHVALJIVATI. NE MOGU SAMA, ZATO HVALA DRAGOM BOGU NA SVEMU I FRA NIKOLI SPUŽEVIĆU NA USRDNIM MOLITVAMA.

AMEN. ALELUJA! SLAVA BOGU!

- 08:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Isus me izliječio

Zovem se Marija Magdalena. Imam 3 godine. Ovo piše moja mama.
Moj tata je poginuo u prometu. Ja sam toliko mala da to ne razumijem. Tatu sam jako voljela i toliko mi je nedostajao da sam stalno plakala. Mama je odvela mene, sestru i brata kod fra Nikole. On je molio nad nama i dao nam blagoslov. Nakon molitve ja sam bila bolje i nisam plakala i bila prestrašena, jer me čuvaju anđeli.
Opet sam počela stalno plakati jer sam bila bolesna. Mama me odvela kod doktora, izvadili su mi nalaze i imala sam povišen šećer u krvi. Išla sam u bolnicu. Tamo su mi radili testove na dijabetes - šećer. Moja mama se puno molila i stalno plakala. To jutro pošle smo u bolnicu da saznamo rezultate testova. Mama je uzela mene u naručje, pomolila se i uzela mobitel sa stola. Na mobitelu je bila poruka od fra Nikole „kako je?" Mama je napisala poruku da sam ja bolesna i da se moli za mene. Kad smo došle u bolnicu nalazi su bili dobri i ja nemam šećer. Mama je plakala i govorila: „Hvala Ti Isuse". Doktori su rekli da je to čudo Božje da sam ozdravila. Hvala Isusu i fra Nikoli, ja sam sada zdrava, više ne plačem. Idem sa mamom, sestrom i bratom na misu i svi se molimo za našeg tatu koji je u Kraljevstvu nebeskom s Isusom, a nas čuva jer je on naš anđeo čuvar.
Hvala Ti Isuse za sve što si učinio i činiš u našim životima. ALELUJA!

Marija Magdalena Šimić

- 08:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Molitva

Gospodine Isuse, ti si naš Spasitelj, naš pomazanik. Ti nam Isuse donosiš dobrotu i oslobođenje, ti nas ozdravljaš. Hvala ti što nas ozdravljaš.

Molim te, pomozi nam da sve što doživljavamo promatramo u svjetlu tvog Evanđelja, a kako bismo u svemu vidjeli tvoju ljubav i po njoj djelovali.

Isuse, koji si došao na ovaj svijet kako bi bio naš SPASITELJ zauvijek, molimo te da nas oslobodiš od svih bolesti koje nas sprječavaju da se predamo tebi, tebi Isuse našem liječniku koji nas ozdravljaš zauvijek.

Ti koji živiš vječno, učini da naša samoća bude zajedništvo s tobom. Amen.

Draža

- 08:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

RODITELJI

U ljubavi mi život dali,

znakom me križa znamenovali,

Na rukama me nježno nosili,

Blagoslov na me zazivali.


Prva me slova naučili,

u školu brižno slali,

nad mojim zadaćama strepili,

svakom se uspjehu radovali.


Vrijednim me rukama podigli

molitvom od zla branili,

Božju kuću pohodili,

Isusovim Tijelom hranili.


Za sve koji se nisu štedjeli,

poput majke moje i oca mog,

kad bude tren da pođu k tebi,

otvori kapije Kraljevstva svog.

Jasna

- 08:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Slijedim te Kriste

U trag sam Tvoj

Stopu svoju položila

I korak Tvoj

Svojim korakom pratim.



Tvoj put - moja je istina

Usud moj u Tvojim je rukama

S Tobom koračajuć

Drugima tragove ostavljam

I Tebe im za suputnika dajem!

Branka

- 08:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SVJEDOČANSTVO JEDNOG PREOBRAŽENJA

BILA SAM TRN U TVOJOJ SVETOJ KRUNI,

A TI MI DADE DA TRN PROCVJETA NAJLJEPŠOM RUŽOM!

BILA SAM ČAVAO U TVOJOJ PROBODENOJ RUCI,

A TI ME SAKRI U RANU SRCA SVOGA!

BILA SAM NIJEMI PROMATRAČ KOD TVOJE SVETE MUKE,

A TI MI DADE MILOST DA OSJEĆAM TVOJU BOL!

BILA SAM SVJEDOK TVOGA UMIRANJA,

A TI ME OBASJA SVJETLOM SVOGA USKRSNUĆA!

BILA SAM SUHA I ŽEDNA PUSTINJA,

A TI DADE DA IZVOR ŽIVE VODE PUSTINJOM POTEČE!

BILA SAM HLADNA STIJENA TVOGA GROBA,

A SADA TI ŽIVI KRISTE - ŽIVIŠ U MENI

KOJE LI LJEPOTE!

Branka

- 08:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.09.2008., četvrtak

Ljubiš li Boga?

1. Na što je Isus sveo sav svoj nauk? Koja je prva i najvažnija zapovijed? Koja je druga zapovijed? Činjenica da je druga zapovijed slična prvoj, znači li to možda da ona može postati prva?
2. Koja je najvažnija stvar kršćanskog života? Kako se mora ljubiti Bog? Koje Mu mjesto moramo dati u životu?

3. Je li korisno ispitati sami sebe? Tražiti što u nama priječi Božje djelovanje? Je li moguće služiti dvojici gospodara?

4. Koji su motivi koji ti pomažu donositi odluke? Kako provodiš slobodno vrijeme? Kako trošiš svoj novac? Kakve misli okupiraju tvoj um? Kako koristiš svoju stvaralačku snagu?

5. Što znači "Ljubiti Boga svim srcem"? Da bi našli Boga je li Ga potrebno tražiti? Ili nam On dolazi dok se bavimo našim poslovima?

6. Što znači "Ljubiti Boga svim umom"? Na koji se praktičan način možemo suobličiti Isusovom umu? Što se događa u nama kada se predamo Bogu?

7. Za istinski kršćanski rast što trebamo činiti s mentalitetom i navikama primljenim od "svijeta"?

8. Što znači "Ljubiti Boga svom snagom"? Može li nam Bog govoriti preko braće i sestara? Kada nam oni upute riječ, zauzimamo li obrambeni stav?

9. U ljubavi prema Bogu koje mjesto zauzima odreknuće samih sebe?

10. Ljubiti Boga svim srcem, umom i snagama dolazi u jednom trenu? Kako susresti ovu čudesnu zadaću?

11. Kako pobijediti strahove i stvari koje nas blokiraju? Sami, našim snagama?

12. Kako Bog želi da Ga tražimo? Koje su praktične metode koje možemo početi koristiti od danas da Mu odgovorimo? Na koju vrstu sjedinjenja sa samim sobom Bog poziva svako ljudsko stvorenje?

Antonija

- 08:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

MOLITVA U IME ISUSOVO

U IME ISUSOVO UZIMAM VLAST I VEŽEM SVE SILE I SNAGE U ZRAKU, NA ZEMLJI, U VODI, U PODZEMLJU, NA ONOM SVIJETU, U PRIRODI I U VATRI.

TI SI GOSPODIN NAD SVIM SVEMIROM, DAJEM TI SLAVU U IME TVOGA STVORENJA. U TVOJE IME VEŽEM SVE DEMONSKE SILE KOJE SU DOŠLE PROTIV NAS I NAŠIH OBITELJI I STAVLJAM SVE NAS POD ZAŠTITU TVOJE DRAGOCJENE KRVI KOJA JE PROLIVENA ZA NAS NA KRIŽU.

MARIJO, NAŠA MAJKO, TRAŽIMO TVOJU ZAŠTITU I ZAGOVOR S PRESVETIM SRCEM ISUSOVIM ZA SVE NAŠE OBITELJI. ZAOGRNI NAS SVOJIM PLAŠTEM LJUBAVI DA SE PRESTRAŠI NEPRIJATELJ.

SVETI MIHOVILE, I NAŠ ANĐELE ČUVARU, DOĐITE I BRANITE NAS I NAŠE OBITELJI U BORBI PROTIV SVEGA ZLA ŠTO OBILAZI SVIJETOM.

U IME ISUSOVO, ZAPOVIJEDAM SVIM SILAMA I SNAGAMA ZLA DA ODSTUPE ISTOGA ČASA OD NAS, OD NAŠIH DOMOVA I NAŠE ZELJE.

A MI TI ZAHVALJUJEMO, GOSPODINE ISUSE, JER SI VJERAN BOG I OSJEĆAŠ S NAMA. AMEN


- 08:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Novi život (2)

"Bog je ljubav"1 Iv 4, 8

Razmišljali smo i molili za spoznaju Božje ljubavi prema nama. Bog je naš Otac i On nas ljubi. Zašto? Jer je Bog ljubav. Čista i sama ljubav i ne može drugo nego ljubiti. Razmislimo još malo o Božjoj ljubavi.

Bog te ljubi osobno jer je On tvoj Otac

"Sada ovako govori Jahve, koji te stvorio, Jakove, koji te sazdao, Izraele: "Ne boj se, jer ja sam te otkupio, imenom sam te zazvao, ti si moj!" (Iz 43, 1)

"Ljubavlju vječnom ljubim te." (Jer 31, 3)

Bog nas ne ljubi radi onoga što činimo, nego zbog toga što je On naš Otac.

"Kako se otac smiluje dječici, tako se Jahve smiluje onima što ga se boje" (Ps 103, 13)

Bog te ljubi bezuvjetno jer je On ljubav

"Bog je ljubav" (1 Iv 4, 8)

"Može li žena zaboravit svoje dojenče, ne imati sućuti za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću. "(Iz 49, 15)

Bog ti ne postavlja nijedan uvjet da bi te ljubio. Bog te ljubi onakvog kakav jesi u ovome trenutku.

Nije važno kakav si bio ili kakav si sada: grijesi, poroci, mane. Bog te ljubi bezuvjetno, jer se Njegovu ljubav ne mijenja. Štoviše, svi neuspjesi, problemi i grijesi tvog života predstavljaju sada zgodnu priliku da iskusiš Njegovu ljubav, ljubav Boga koji je uvijek vjeran.

"Nek se pokrenu planine i potresu brijezi, al' se ljubav moja neće odmać' od tebe" (Iz 54, 10)

Nemaš potrebe praviti se drugačijim nego što jesi, jer te Bog ljubi. On te ljubi onakvog kakav jesi. Štoviše, On te je stvorio takvim. Ne samo da nas prihvaća onakve kakvi jesmo, nego mu se sviđamo onakvi kakvi jesmo

Bog ti želi najbolje, jer si ti Njegov sin

Bog te uistinu ljubi onakvog kakav jesi, ljubi te toliko da te ne želi ostaviti u takvim uvjetima. On želi za tebe mnogo više.

Upravo zato jer te Bog ljubi, On želi najbolje za tebe i ima plan za tebe, koji je napravio svojom mudrošću i ljubavlju.

"Onomu pak koji snagom u nama djelatnom može učiniti mnogo izobilnije nego li mi moliti ili zamisliti ..." (Ef 3, 20)

Bog je preuzeo inicijativu da te ljubi

Bog te ljubi i jedina stvar koju traži od tebe je da vjeruješ u Njegovu ljubav, da vjeruješ u Njega i da se pouzdaješ u Njegove putove više nego u svoje.

Prva stvar koju Bog traži od nas nije da mi ljubimo Njega, već da dopustimo da On ljubi nas. Pokaži Mu da želiš iskusiti Njegovu ljubav prema tebi.

Razmisli i moli o ovim istinama Božje ljubavi.

Bog te blagoslovio!

Zajednica Emanuel

- 08:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.09.2008., utorak

VELIČANSTVENO!

Mislim da je upravo to prava riječ za opisati molitveni susret koji se održao 31. kolovoza u crkvi svetog Ivana Krstitelja u Ružićima.

Po nadahnuću Duha Svetoga, molili smo devetnicu za milost, točnije da se po riječima svjedoka Božje ljubavi, milost Božja razlije na sve sudionike susreta. Na poseban način prepustili smo se vodstvu Duha, koji nam je napokon otvorio oči i uši da kroz ovu pripremu dobijemo sve što nam je potrebno za ostvarenje ovog čudesnog Božjeg plana. Kao i svaki put veselili smo se susretu i strepili hoćemo li svojim skromnim talentima uspjeti prenijeti Isusovo svjetlo i radost na one koji Ga traže.

Pod utjecajem, u tišini i sabranosti proslavljene sedme godišnjice zajednice kroz koju smo mnogo primili, shvatili smo da Gospodin u svojoj ljubavi šalje veliki broj onih kojima trebamo nešto dati. Upravo tako je i rekao: Imaš dvije ruke. Jednom se drži za mene, a drugu pruži bratu u potrebi. Taj čvrsti lanac od Stvoritelja, preko zajednice, do onih koji lutaju, bit će kanal kojim će se izlijevati Očeva beskrajna ljubav, a milost je stanje u kojem se nalazi onaj preko koga će Gospodin mijenjati svijet.

Neposredne pripreme za susret tekle su uobičajeno. Svatko od nas je nastojao dati sve od sebe kako bi susret bio zaista susret s Bogom. Očekivali smo i hodočasnike iz Splita koji su se najavili u prilično velikom broju.

Dok je Zajednica u svom molitvenom prostoru zazivala Božji blagoslov, stigli su Splićani, ali i veliki broj ljudi koje do tada nismo viđali na ovakvim slavljima. Susret je započeo krunicom Duhu Svetom, možemo reći uobičajeno, a potom smo pjesmom zazvali silu Duha svetog. I stigao je s vatrom!

Božja se milost spustila na sve nas. Sve su se naše prošnje i zahvale slile u pjesmu slavljenja. Božja je ljubav dodirnula svako srce. Oslobođeni sebe, svojih tereta i obzira, ljudi su podigli ruke i slavili svoga Stvoritelja. I svako je srce u tom trenutku spoznalo kako neizmjerna radost zahvaća one koje Bog pohodi.

Nakon slavljenja, kratko nadahnuto predavanje održala je naša sestra Branka Banožić. Bila je je svjedok Božje ljubavi i milosti u svom životu, ali je svojim iskrenim svjedočenjem potakla i nas ostale da razmislimo o svemu što smo od Gospodina primili, ali i o načinima na koji primljeno koristimo. Na kraju se pomolila za izljev Božje milosti na sve nas i udijelila nam Božji blagoslov.

Potom je uslijedila Sveta Misa koju je govorio naš voditelj i župnik fra Nikola. Misna čitanja i propovijed potkrijepila su naš doživljaj da je Isus vječni s nama i da je samo naše DA potrebno da potpuno preobrazi naš život.

Svaki naš susret završava klanjanjem Presvetom Oltarskom Sakramentu. To su trenutci koje svaki vjernik doživljava na neki svoj način. Jedni u tišini osluškuju što im Gospodin govori, drugi u vizijama traže rasplete svojih životnih situacija, ostali zahvaljuju ili mrmljaju, ali svi koji imaju iskustvo klanjanja znaju da su to trenutci posebne milosti kad Bog dolazi među svoj narod, tješi, ozdravlja, oslobađa, mijenja...

Nekoliko svjedočenja (usmenih i pismenih) o čudesnim Božjim zahvatima u ljudskom životu izazvalo je oduševljenje okupljenih praćeno gromoglasnim pljeskom. A nakon slavljenja: Laku noć Isuse, prekrasna pjesma za rastanak i želja da svi koji su po milosti Božjoj ušli u svjetlo, postanu odvažni svjedoci njegove nesebične ljubavi. Zato brate i sestro ŽIVOG ISUSA SLAVIM! ALELUJA!

Bog vas blagoslovio!

Jasna

- 22:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.09.2008., ponedjeljak

Novi život (1)

"Ja dođoh da život imaju u izobilju da ga imaju" Iv 10, 10

Isus je došao da imamo život u izobilju. Što je izobilan život? Kada sebi postavimo to pitanje i razmislimo o tome, možemo odmah pomisliti da je to život bez bolesti, bez tuge, bez suza, bez problema, život u sreći, zdravlju, radosti ... Da, to je uistinu život koji svatko zamišlja, koji sanja i koji želi. To je zaista dobro. Uvijek je dobro nadati se boljem sutra.

No često je stvarnost drukčija. Živimo život koji nije lišen boli i patnje, bolesti i briga. Često živimo jučer i sutra, a preskačemo živjeti danas, sada. Mislimo o jučerašnjim stvarima i bojimo se sutrašnjeg dana. Često zbog svega toga ne možemo spavati, probudimo se umorniji nego što smo legli. A kada malo bolje razmislimo jučer i sutra zapravo ne postoje. Jučer je prošlo a sutra nije došlo.

Bog, naš Otac, poslao je svoga Sina da nam donese Radosnu Vijest, vijest da nismo sami, da nas Bog ljubi i da nam želi darovati sve, štoviše i samog sebe, a s time i izobilan život, život, pun smisla i nade, radosti i sreće. Isus je zbog nas uzeo naše ljudsko tijelo da nam kaže da je On Bog s nama, da suosjeća s nama, da nas ljubi.

Kako imati izobilan život? Kroz razmišljanja slijedećih dana želimo posvijestiti neke istine kojih moramo biti svjesni.

Prvo što trebamo uvijek imati na pameti jest da smo Božja djeca i da nas Bog ljubi i da se brine za nas. Po proroku Izaiji Bog nam govori: "Sada ovako govori Jahve, koji te stvorio, Jakove, koji te sazdao, Izraele: "Ne boj se, jer ja sam te otkupio; imenom sam te zazvao: ti si moj! Kad preko vode prelaziš, s tobom sam; ili preko rijeke, neće te preplaviti. Pođeš li kroz vatru, nećeš izgorjeti, plamen te opaliti neće. Jer ja sam Jahve, Bog tvoj, Svetac Izraelov, tvoj spasitelj. Za otkupninu tvoju dajem Egipat, mjesto tebe dajem Kuš i Šebu. Jer dragocjen si u mojim očima, vrijedan si i ja te ljubim. Stog i dajem ljude za tebe i narode za život tvoj."

Razmisli o ovim riječima. Pronađi u Svetom Pismu rečenice koje govore o Božjoj ljubavi i Božjem očinstvu. Ti si Božje dijete. Ne boj se! Bog zaista tako misli. Razmisli i moli da ova istina prodre duboko u tvoje srce.

Bog te blagoslovio!

Zajednica Emanuel

- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (16)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (13)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (15)
Lipanj 2009 (10)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cool Graphics
ZAJEDNICA EMANUEL
"Evo, Djevica će začeti i roditi sina i nadjenut će mu se ime Emanuel – što znači: S nama Bog" Lk 1,23

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zajednica Emanuel nastala je 21. kolovoza 2001. nakon nekoliko seminara duhovne obnove na području Hercegovine, koje su imali članovi zajednice Dobri Pastir i o. James Manjackal. Nekoliko se članova zajednice okupilo u želji da nakon ovih seminara duhovno raste, jer su smatrali kako se ne smije stati i ostati samo na tom prvom koraku. Željeli su produbiti svoje iskustvo Boga kroz molitvu, sakramente, Sveto Pismo i zajedničko druženje. Zajednica je rasla i duhovno i u ljubavi i želi to još više. Stalno su se priključivali novi članovi, te se osjetila potreba sa svima podijeliti ono što smo i sami doživjeli: susret sa živim Bogom. Počeli smo organizirati Seminare života u Duhu unutar zajednice i kroz taj stupnjeviti rast još smo više upoznali Boga, Božju snagu, Božju ljubav – ljubav koja liječi. Upoznali smo više Sveto Pismo, ušli dublje u spoznaju sakramenata, posebno svete Euharistije.

Znamo da ovdje ne smijemo stati. Želimo još više rasti. Poznato nam je kako je cijeli život od rođenja do smrti proces neprestanog obraćenja, znamo da još više trebamo rasti u ljubavi i radosti i zato želimo biti u Isusovoj školi, biti Njegovi učenici, ali i svjedoci Njegove prevelike ljubavi koju nam je iskazao predavši se za nas. Svjesni toga želimo mu uzvratiti svojom ljubavlju. U budućnosti imamo velike planove, karizmatske sastanke povezati s misnim slavljem i uz Božju pomoć nadamo se još većem rastu.

Svjesni smo i svoje snage i svojih slabosti. Snagu tražimo u Isusu Kristu, a za svoje slabosti molimo se da nas On sam usavrši i posveti i da se kroz naše ljudske slabosti očituje Njegova snaga i moć. Svjesni smo da bez Njega ne možemo učiniti ništa, stoga naše ime i govori sve: EMANUEL – BOG S NAMA. On je s nama i za nas i u Njemu možemo sve.

Emanuel je prije svega otajstvo utjelovljenja – Bog dolazi u susret svom narodu, u pomoć svojoj izgubljenoj djeci i da ih spasi postaje jedan od njih, Isus Krist, vječni Bog uzeo je naše ljudsko tijelo da nam bude blizu, da bude s nama, da uzme naše slabosti, bolesti, grijehe, da nas oslobodi.

Ono što smo iskusili na sebi ne želimo zadržati za sebe, želimo to dati i drugima da osjete Kristovu ljubav i nazočnost u svom životu i zato molimo stalno za Božji blagoslov i za trajni izljev Duha Svetoga da dođe i obnovi lice zemlje.

Članovi Zajednice su iz mnogih mjesta Hercegovine. Svima smo otvoreni i svi su dobrodošli. Za sve imamo otvoreno srce i na sve zazivamo Božji blagoslov.

Zajednica Emanuel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get your myspace counter


Visitor locations