Riječ za tebe
Kakvo je jelo možeš saznati samo ako ga kušaš. Uzmi moju riječ i kušaj je. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj snaga. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj sila, sila koja mijenja, sila koja obnavlja, sila koja uzdiže. Uzmi moju riječ. Probaj je! Kušaj je!

Kreni i budi glas koji viče u pustinji. Ti budi onaj koji opominje u ime Božje. Ti budi onaj koji dovodi svijet meni.









Zajednica Emanuel - Hercegovina

29.08.2008., petak

U TEBE SE, ISUSE, UZDAM

U vrtlogu života, moru strahota
i radosti katkad, smesti se ne dam,
jer u Tebe se, Isuse, uzdam.

U vremenu kušnji i slabosti
što teško ih nosim,
u Tebe se, Isuse, uzdam.

U nemiru dok nadam se miru
s Tobom i ne mogu biti posve sam,
jer u Tebe se, Isuse, uzdam.

U hrpi slabosti što teško ih nosim
samo Tebi u oči, Gospodine, gledam,
jer u Tebe se, Isuse, uzdam.

U traženju puta uvijek moram stati,
jer bez Tebe ga pronaći ne znam,
jer samo u Tebe se, Isuse, uzdam.

A dok očima gledam i nogama hodam,
dok ušima čujem i usnama govorim
i dok god živim od sebe Te, Isuse, ne dam,
jer jedino se u Tebe, Isuse, uzdam!

Ivica

- 07:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

23.08.2008., subota

Isusa jako volim

«Ja sam malo dijete, Isusa jako volim»

Idem na molitvene susrete i skoro svakog četvrtka na misu i klanjanje, nedjeljne mise sa mamom, tatom i malom sekom. Ovo što ću Vam reći, pomaže mi moja mama i tata u pisanju kao i u svemu ostalom. Imala sam puno bradavica na rukama, jako su mi smetale, bolile; bilo ih je ružno vidjeti pa sam krila svoje rukice od djece i drugih da ne vide moje bradavice.

Prije godinu dana, mama i tata su mi rekli da idemo sada na susret u Ružiće i da ja kažem: «Isuse, izliječi moje bradavice»; ja sam to i rekla, moja mama i tata su se isto molili. Prošlo je malo dana od tog susreta kada sam vidjela da su bradavice nestale sa mojih ruku. Jakim sam glasom zvala svoju mamu da dođe i uz to govorila, "Hvala ti Isuse", da joj pokažem svoje ruke bez tih bradavica. Mama i tata su bili sretni i rekli mi da Isus može sve izliječiti, a najviše Isus uslišuje dječje molitve. Ja sam tako sretna što je Isus skinuo moje bradavice.

Hvala Isusu, mami, tati i fra Nikoli.

Anđela

- 13:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Isusov dodir

S godinu dana naša Lucija je bila u bolnici zbog poteškoća s probavom. Po izlasku iz bolnice stanje je bilo još gore, jer je dijete doživjelo šok i strah. Tako su prošle dvije godine u strahu i plaču po cijeli dan.

Kad sam prvi put išla na molitveni susret pomislih što ću tu tri sata. Nakon toga dovela sam Luciju da se fra Nikola pomoli nad njom. Odmah su se osjetile promjene na bolje. Došao je i drugi susret. Na njemu sam, za vrijeme klanjanja Presvetom Oltarskom Sakramentu doživjela Isusov dodir. Naučila sam kako se lakše nositi s tim poteškoćama.

Vrijeme je prolazilo, a naša Lucija je bila sve bolje i bolje. Kroz molitvu, post i hodočašće sve je bilo puno lakše. A kad je bilo najteže nismo se osjećali sami, jer smo znali da su Isus i Blažena Djevica Marija uz nas u svakom trenutku.

Naša je Lucija ozdravila i oslobodila se svakog straha preko noći. Hvala i slava Isusu, Mariji, svetom Anti i svima svetima. Slavimo Gospodina. Aleluja!

Od srca zahvaljujemo fra Nikoli i Zajednici Emanuel na molitvama za našu Luciju.

Zahvalna obitelj Šimić

- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

EMANUELE, SRETAN ROĐENDAN!

Druga polovica kolovoza vrijeme je kad zajednica Emanuel svodi račune i obnavlja svoje ugovore s Gospodinom. Ove godine slavili smo sedmu godinu zajedništva. Molitvom i razmatranjem Božje riječi pripremali smo se za taj događaj.

Razgovarajući o plodovima zajedništva, dolazili smo do različitih zaključaka. Budući da zajednica danas broji više od sedamdeset članova raspoređenih u nekoliko službi (molitveni tim, slavljenički tim, zagovornički tim, a u tijeku je i formiranje karitativnog i organizacijskog tima, te tima za primanje) nastojimo se ne oslanjati na osjećaje i naše komunikacijske vještine, nego vodstvo povjeravamo Duhu Svetom kojemu se svakodnevno molimo da nas ojača i učvrsti u zajedništvu, te nam otvori duhovne oči i uši i osposobi nas izvršiti poslanje za koje smo izabrani i pozvani. Analizirajući plodove rada službi u zajednici, često smo imali različita mišljenja o situaciji unutar zajednice i vizijama za rast, ali smo se u jednome uvijek slagali: Unatoč našim slabostima, razmimoilaženjima i neslaganjima, Gospodin po našim molitvama čini silno velika djela. To nam je davalo snage da ustrajemo u zajedništvu i da naučimo koliko je Gospodin blizu onima koji ga ljube. Naučili smo ljubiti čovjeka pored sebe ne zbog onoga što on svojim snagama može i jeste, nego zbog našeg Oca na nebesima koji nas je različite stvorio, zbog Isusa Krista koji nas je sve svojom predragocjenom krvlju na križu otkupio i Duha Svetoga koji nas, bez obzira na razlike, u svojoj sili pohodi, mijenja i ispunja Božjom ljubavlju.

Godišnjicu smo proslavili lomeći kruh i klanjajući se Isusu u Presvetom Oltarskom Sakramentu.Dostojanstveno, zrelo i nenametljivo, u tišini smo pojedinačno i zajedno zahvalili Gospodinu za svaki dan našeg zajedništva i za vodstvo.

Znate li ikoga na ovom usamljenom svijetu tko ima 77 braće i sestara koji ga bezuvjetno ljube i koji će u potrebi moliti i zazivati Ime Gospodnje toliko dugo dok se otvore nebesa?

To sam ja,član zajednice Emanuel koja svojim molitvama i ljubavlju grli svijet.

Zahvaljujem Gospodinu za ovaj osobiti poziv.
Bog vas blagoslovio!

Jasna

- 00:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.08.2008., petak

ZLA SE NE BOJIM

Zla se ne bojim,
Bog mi je svijetlo u noći,
Bog mi je sve što hoću,
Bog je štit života moga.
Lijepo je biti uz Boga svoga.
On mi je voda koju pijem,
blaga riječ kada suzu lijem.
Bog je sunce koje sije,
sunce koje me toplo grije.
Zato zla se ne bojim,
jer uz Boga svoga čvrsto stojim.

Draža

- 19:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.08.2008., četvrtak

Molitva za zajednicu

Hvala ti Gospodine za Zajednicu Emanuel. Hvala ti za braću i sestre. Hvala ti za ovu milost koju si mi udijelio da mogu biti član Zajednice u kojoj Ti prebivaš na poseban način. Samo ime Emanuel mi govori da si ti Bog s nama, da si nazočan na živ način među nama. Znam da si me Ti pozvao. Ovdje sam jer si me Ti pozvao i znam da imaš čudesan plan sa mnom, sa svom braćom i sestrama, sa cijelom Zajednicom. Želim na najbolji mogući način, uz Tvoju pomoć i blagoslov i uz pomoć braće i sestara, ostvariti Tvoj plan u svom životu i u životu Zajednice. Neka nas Tvoja ljubav još više sjedinjuje, uklanja sve prepreke bratstvu, da svi oko nas osjete u nama Tvoju nazočnost i Tvoju ljubav.

Gospodine prikazujem Ti danas svu braću i sestre. Blagoslovi ih i zaštiti od svakoga zla. Iscijeli sve njihove slabosti. Neka Tvoja milost dotakne sve koji imaju bilo kakvu poteškoću. Blagoslovi našu međusobnu komunikaciju. Daj mi milost da svima budem brat i sestra.

Gospodine, molim Te, izlij svoga Svetoga Duha na mene i na sve članove Zajednice. Neka nas Tvoj Sveti Duh vodi!

Dođi, Duše Sveti izlij bujice svoje milosti na sve mene i sve nas. Tebi se predajem da me vodiš onamo kamo Ti hoćeš. Obdari me svim svojim darovima koji su mi potrebni da ostvarim čudesni Božji plan za mene i Zajednicu.

Duše Sveti, ojačaj me i učini sredstvom u Božjoj ruci. Daj mi milost da uvijek budem spreman/spremna služiti Bogu i braći sestrama. Gospodine, Tebi se stavljam u službu. Gospodine, što želiš da učinim? Evo me, Gospodine, tvoj/a sam potpuno.

Marijo, naša nebeska majko, zaogrni nas plaštem svoje ljubavi i zagovaraj za nas svojim majčinskim zagovorom. Tebi posvećujem cijeli svoj život i živote sve braće i sestara. Neka nas po tvom zagovoru uvijek prati Božji blagoslov.

Amen!

- 09:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.08.2008., subota

ANĐELI

Znam da si tu, da ljubiš me.
desnicom mi diraš ramena.
Posrćem, padam: O Isuse,
na krila tvojih anđela.

Kad maslinik utone u mrak
i na me se dignu utvare,
sa Siona pjevaju: Ne boj se!
Silan je Bog što ljubi te.

Znam da se brineš za vodu i kruh,
krvlju mi bijeliš haljine.
Skrušeno molim: Krila mi daj
da zagrlim tvoje anđele!

Jasna

- 18:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

05.08.2008., utorak

BRODOLOM

Oprosti, ljubi, zaboravi,
koliko puta Gospodine?
Iz tame grijeha izvedi me,
k`o slijepca za ruku vodi me.

Uđi u moju tišinu,
vidjet ćeš oštro kamenje,
ostatke lađe velebne
nasukane na hridine.

Obnovi u svojoj sili,
pa otisni na pučinu,
svjedok ću biti ponizni
da živiš i da si tu.

Jasna

- 19:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.08.2008., ponedjeljak

Zajednica Emanuel

Posjetite našu web stranicu:
Zajednica Emanuel

- 16:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

02.08.2008., subota

Velika je ljubav Gospodinova

"Evo, ja ću zaliječiti njihovu ranu, ja ću ih iscijeliti i ozdraviti i pružiti im obilje istinskog mira." – Jer 33, 6

Svi smo svjesni da Bog postoji, ali jesmo li ga svi pustili da uđe u naša srca i naše živote. Tako smo i mi živjeli. Išli smo na sv. Mise, ispovijedali grijehe i primali sv. pričest. No, nismo u potpunosti shvatili značenje odlaska na sv. misu i slavljenja Gospodina. Sve se to promijenilo prije par godina.

Supruga je bila u 8. mjesecu trudnoće, život nam je bio više nego lijep. (Tek smo poslije shvatili da smo bili ispunjeni zemaljskim zadovoljstvima, ali ne i duhovnim.) To jutro nam se sve počelo rušiti, ali na kraju to ipak nije bilo rušenje naših života već rast i izgradnja u Gospodinu.

Kao i svako jutro, otišao sam na posao ostavivši kod kuće suprugu sa osmjehom na licu. Tek sam počeo sa svakodnevnim radnjama na poslu kad me nazvala supruga i rekla da moram doći jer je dobila krvarenje i da hitno moramo za Mostar u bolnicu. Pošto je trudnoća bila visokorizična, život moje supruge i našeg djeteta je bio ugrožen, a i liječnici su nam to kasnije potvrdili. Svaka minuta nam je bila važna. Trebali smo stići u Mostar, a kroz glavu nam je prolazilo što će biti, hoće li doktori biti u bolnici, hoće li operacijska dvorana biti slobodna – jednostavno smo razmišljali hoće li sve dobro proći?!Tada nam je došao glas sa riječima: "Doista tko god ište, prima; i tko traži, nalazi; i onom tko kuca, otvorit će se." (Lk 11,10) – i samo smo rekli: Gospodine u tvoje ruke se predajemo! Poslije smo shvatili da je već tada Gospodin bio uz nas i da je čuo naše riječi; Jutri obično bude gužva na putu jer ljudi idu na posao, ali ispred nas nije bilo auta; hauba na autu je bila otkačena, ali se nije otvorila (Gospodin ju je držao zatvorenom); u bolnici nas je dočekao otvoren lift koji se pokvario čim smo izišli iz njega i dočekao nas je tim doktora za koje su nam rekli da je najkvalitetniji iako nije bila njihova smjena.

Nakon mjesec dana od poroda liječnica je na kontrolnom pregledu ustanovila da je naša beba anemična. Propisala joj je lijek i naručila nas za dva tjedna na ponovni pregled. Počeli smo davati našem djetetu taj lijek, koji je tako teško prihvaćala i podnosila i nadali se da će sve biti uredu. Nakon dva tjedna na ponovnom pregledu njena krvna slika nije bila ništa bolja. Liječnica je savjetovala povećanje doze lijeka jer ako se krvna slika ne popravi da će biti potrebna transfuzija krvi. No, moj muž i ja smo odlučili prestati davati lijek i s vjerom u Gospodina: "Ja, jesam Jahve, osim mene nema spasitelja." (Iz 43,11) – otišli do fra Nikole. On je položio svoju ruku na glavu našeg djeteta i molio. Dok se nad njom molio, ona se stalno smijala i gledala u fra Nikolu. Nakon tri tjedna ponovno smo otišli na kontrolu u Mostar i nalaz je bio više nego dobar da je liječnica bila iznenađena.

Hvala Gospodinu…

No, tu nije stala Gospodinova ljubav i milost. Imamo još jednu curicu . Ona je godinu dana stalno imala upale grla i svako mjesec i pol pila antibiotike. To nas je jako zabrinjavalo kao i njenu liječnicu. Prilikom jednog pregleda otkrila je da ima povećanu slezenu, a kao uzrok je navela antibiotike koje je često pila. Po njenim uputama kako bi bili sigurni u ispravnost postavljene dijagnoze otišli smo izvaditi nalaze i slikati slezenu. Nakon obavljenih pretraga i slikanja nažalost bilo je onako kako je liječnica rekla. U vjeri u Isusa ponovno smo otišli fra Nikoli da se moli nad njom. Nedugo nakon toga otišli smo u Mostar napraviti pretrage. Otišli smo puni vjere u Boga i Isusa da će nalazi biti uredni i na našu radost slezena je bila normalna, a nalazi uredni.

"Slavite Boga jer je dobar, jer je vječna ljubav njegova." (1 Ljet 16,34)

Draža i Ivica

- 23:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ja ’ Isus Krist ’ Bog

"Ja sam put, istina i život – nitko ne odlazi k Ocu osim po meni" (Iv 14, 6)

Prije svega trebamo shvatiti da nas Bog voli. Od malih noga i prvih upoznavanja sa Bogom (preko roditelja, sv. misa, vjeronauk,...) učimo da je Bog toliko volio svijet da nam je dao sina svoga, Isusa Krista, da nam je dao način na koji možemo doći do Njega. Ipak da bismo došli do Njega mi moramo priznati potrebu za njim. Moramo se obratiti i priznati pred Bogom da smo grješnici i da želimo promijeniti svoja razmišljanja o njemu.Moramo priznati svoje grijehe, jer zbog naših grijeha postoji ponor između nas i Njega.
Isus je rekao: „Nego ako se ne obratite, svi čete slično propasti.“ Lk 13, 3.

Što znači obratiti se?

Jednostavno, promijeniti svoje misli. Cijeloga života kretali smo se suprotno od Boga, udaljavali se i bježali. Bog želi upravo suprotno od onoga što smo radili. On želi zajedništvo sa nama, On želi da se okrenemo i krenemo prema njemu.

Svaki čovjek, i ti i ja, imamo dug, obvezu da nešto ispunimo. U poslanici Rimljanima 6, 23, Biblija kaže: "Jer plaća za grijeh je smrt." ili u prijevodu, čineći grijeh zarađujemo plaću – smrt, vječnu odvojenost od Boga. To je naš dug prema Bogu, naši grijesi.

Zbog toga moramo prihvatiti činjenicu da je Isus umro na križu zbog nas, kako bi On platio (otkupio) naš dug (grijehe) prema Bogu.

Razlog vječne odsutnosti od Boga jeste težina naših grijeha, ali ako priznamo svoje grijehe, naš dug je u potpunosti plaćen – naši grijesi će nestati.

"A Bog pokaza svoju ljubav prema nama time što je Krist, dok smo još bili grješnici, umro za nas.“ Rim 5, 8

Zato je Božji Sin sišao među nas, postao čovjekom i živio savršenim životom. Isus nije imao duga jer nije griješio. Tako je Bog naše dugove, težinu naših grijeha, prenio na Isusa Krista, a Krist je zbog svoje ljubavi prema nama platio naše grijehe umjesto nas. Umro je za nas na križu: "Njega koji je bio bez ikakva grijeha Bog učini umjesto nas grijehom, da mi u Njemu postanemo pravednošću Božjom."- 2 Kor 5, 21.

Bog nam stoga može oprostiti i dati nam NOVI ŽIVOT odlučimo li primiti Krista.

Isus Krist je i danas živ i među nama. On je platio visoku cijenu da bismo mogli ostvariti zajedništvo s Bogom. On nas voli i daje nam oprost kao besplatan dar. Sve što trebamo učiniti je zahvaliti Isusu što je umro umjesto nas, da vjerujemo u Isusa i odlučimo ga primiti u svoj život. Da bi upoznali Krista, naš izbor mora biti otvaranje vrata svoga srca i života Njemu koji kuca i želi ući. On kaže: "Evo, na vratima stojim i kucam, posluša li tko moj glas i otvori mi vrata, unići ću k njemu i večerati s njim i on sa mnom." Otk 3, 20

Kad jednom kažeš: "Isuse, hvala Ti što si umro za mene; pozivam te da uđeš u moj život, u moje srce i da živiš u njemu. " Isus će rado ući u njega, jer On je uvijek sa nama i čeka da ga pozovemo. Tada ćeš doživjeti blagoslov njegov i milost Božju.

"Svi koje mi daje Otac doći će k meni, i onoga tko dođe k meni neću izbaciti: jer siđoh s neba ne da vršim svoju volju nego volju onoga koji me posla... Da, to je volja Oca mojega, da tko god vidi Sina i vjeruje u njega ima život vječni i ja da ga uskrisim u posljednji dan" Iv 6, 37-40

Draža

- 23:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (16)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (13)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (15)
Lipanj 2009 (10)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cool Graphics
ZAJEDNICA EMANUEL
"Evo, Djevica će začeti i roditi sina i nadjenut će mu se ime Emanuel – što znači: S nama Bog" Lk 1,23

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zajednica Emanuel nastala je 21. kolovoza 2001. nakon nekoliko seminara duhovne obnove na području Hercegovine, koje su imali članovi zajednice Dobri Pastir i o. James Manjackal. Nekoliko se članova zajednice okupilo u želji da nakon ovih seminara duhovno raste, jer su smatrali kako se ne smije stati i ostati samo na tom prvom koraku. Željeli su produbiti svoje iskustvo Boga kroz molitvu, sakramente, Sveto Pismo i zajedničko druženje. Zajednica je rasla i duhovno i u ljubavi i želi to još više. Stalno su se priključivali novi članovi, te se osjetila potreba sa svima podijeliti ono što smo i sami doživjeli: susret sa živim Bogom. Počeli smo organizirati Seminare života u Duhu unutar zajednice i kroz taj stupnjeviti rast još smo više upoznali Boga, Božju snagu, Božju ljubav – ljubav koja liječi. Upoznali smo više Sveto Pismo, ušli dublje u spoznaju sakramenata, posebno svete Euharistije.

Znamo da ovdje ne smijemo stati. Želimo još više rasti. Poznato nam je kako je cijeli život od rođenja do smrti proces neprestanog obraćenja, znamo da još više trebamo rasti u ljubavi i radosti i zato želimo biti u Isusovoj školi, biti Njegovi učenici, ali i svjedoci Njegove prevelike ljubavi koju nam je iskazao predavši se za nas. Svjesni toga želimo mu uzvratiti svojom ljubavlju. U budućnosti imamo velike planove, karizmatske sastanke povezati s misnim slavljem i uz Božju pomoć nadamo se još većem rastu.

Svjesni smo i svoje snage i svojih slabosti. Snagu tražimo u Isusu Kristu, a za svoje slabosti molimo se da nas On sam usavrši i posveti i da se kroz naše ljudske slabosti očituje Njegova snaga i moć. Svjesni smo da bez Njega ne možemo učiniti ništa, stoga naše ime i govori sve: EMANUEL – BOG S NAMA. On je s nama i za nas i u Njemu možemo sve.

Emanuel je prije svega otajstvo utjelovljenja – Bog dolazi u susret svom narodu, u pomoć svojoj izgubljenoj djeci i da ih spasi postaje jedan od njih, Isus Krist, vječni Bog uzeo je naše ljudsko tijelo da nam bude blizu, da bude s nama, da uzme naše slabosti, bolesti, grijehe, da nas oslobodi.

Ono što smo iskusili na sebi ne želimo zadržati za sebe, želimo to dati i drugima da osjete Kristovu ljubav i nazočnost u svom životu i zato molimo stalno za Božji blagoslov i za trajni izljev Duha Svetoga da dođe i obnovi lice zemlje.

Članovi Zajednice su iz mnogih mjesta Hercegovine. Svima smo otvoreni i svi su dobrodošli. Za sve imamo otvoreno srce i na sve zazivamo Božji blagoslov.

Zajednica Emanuel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get your myspace counter


Visitor locations