Riječ za tebe
Kakvo je jelo možeš saznati samo ako ga kušaš. Uzmi moju riječ i kušaj je. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj snaga. Uzmi moju riječ i provjeri kolika je u njoj sila, sila koja mijenja, sila koja obnavlja, sila koja uzdiže. Uzmi moju riječ. Probaj je! Kušaj je!

Kreni i budi glas koji viče u pustinji. Ti budi onaj koji opominje u ime Božje. Ti budi onaj koji dovodi svijet meni.









Zajednica Emanuel - Hercegovina

30.06.2008., ponedjeljak

KRŠĆANSKI VODITELJ

Savjeti za voditelje molitvenih skupina Karizmatske Obnove

"…teži li tko za nadgledništvom, časnu službu želi…" (1 Tim 3, 1). Biti voditelj u skupini ili zajednici je uzvišena služba, Božji poziv i stoga joj treba i prići ozbiljno. Treba se svakodnevno izgrađivati. Stoga ćemo nastojati sa serijom članaka pomoći svima onima koji su u ovoj službi ili se spremaju za nju.

Uvod

Nakon Duhova (Pedesetnice) počele su se osnivati kršćanske zajednice (male crkve) koje su se vrlo brzo širile. Prvu zajednicu u Jeruzalemu vodili su sami apostoli. Nakon obraćenja svetog Pavla i njegova tri misijska pohoda osnovane su brojne zajednice. Pavao bi nakon što je odlazio postavljao starješine da upravljaju tim zajednicama. On je vrlo dobro znao da same ne mogu opstati. Trebale su voditelje, starješine, svećenike, koji će ih voditi, čuvati, hraniti. Iskustvo je pokazalo da svaka zajednica ili skupina mora imati nekoga tko će je voditi.

Posljednjih desetljeća su se dogodile velike promjene i spoznala se uloga voditelja, koju svi članovi Tijela, ne samo da mogu, nego moraju izvršavati, po krepostima njihove inicijacije u Crkvu. Svi kršćani imaju službu koju trebaju vršiti, a koju im je dao Bog i koja je bitna za pravo funkcioniranje mjesne Crkve.

"Jedni druge poslužujte - svatko po primljenom daru - kao dobri upravitelji različitih Božjih milosti! Govori li tko? Neka govori kao riječi Božje! Poslužuje li tko? Neka poslužuje kao snagom koju daje Bog da se u svemu slavi Bog po Isusu Kristu, komu slava i vlast u vijeke vjekova! Amen." (1 Pt. 4, 10-11).

Sudjelovanje laika u vodstvu

Nakon Drugog Vatikanskog koncila i rađanja Katoličke Karizmatske Obnove, počele su se rađati mnoge zajednice, udruženja vjernika, zavjetne zajednice, bazične zajednice, itd. Veliki val obnove zahvatio je cijelu Crkvu. Ove novorođene zajednice su trebale nekoga tko će ih voditi. Ovo vodstvo su prihvatili laici i kako je iskustvo pokazalo veoma uspješno. Ali unatoč njihovom uspjehu i iskustvu i danas je potreban odgoj voditelja i smatram da je to trajan proces, da treba stalno učiti, ući u Isusovu školu. On je apostole poučavao tri godine i stoga i mi trebamo slijediti njihov primjer.

Zašto je potreban voditelj?


Da bi članovi molitvene skupine ili zajednice stigli do kršćanske zrelosti u korištenju duhovnih darova potrebna je stručna pomoć. Potreban je netko tko će ih voditi, poučavati, ispravljati. Potreban je netko tko će svoje iskustvo prenijeti drugima, onima koji tek počinju svoj duhovni hod, ali i svim članovima skupine ili zajednice. Ovo je veoma važna služba u skupini ili zajednici. Na voditelju je velika odgovornost. Stoga je jako važno da sam voditelj svakodnevno moli, proučava Sveto Pismo, nauk Crkve, darove Duha Svetoga kako bi mogao i drugima prenijeti znanje. Voditelj mora biti otvoren poticajima Duha Svetoga, ali i sposoban pomoći drugima da to isto učine. Uvijek iznova moliti za izljev Duha Svetoga, za bliži osobni odnos s Gospodinom, tražiti od Njega riječ i snagu, moliti za dar vodstva je važna zadaća svakog voditelja.

Voditelj u službi naroda Božjeg

Razumijevanje kršćanskog vodstva je različito od "svjetovnog" modela (nekršćanskog), koje je autokratsko, jer biznismeni, voditelji korporacija i poduzeća rade za osobnu korist, dok je kršćanski voditelj SLUGA (poslužitelj), upravo kao Isus.

"I tko god hoće da među vama bude prvi, neka vam bude sluga."Tako i Sin Čovječji nije došao da bude služen, nego da služi i život svoj dade kao otkupninu za mnoge." (Mt 20, 27-28)

Iako se svi članovi molitvene skupine smatraju slugama, došlo se do shvaćanja važnosti priznanja nekolicini pojedinaca koji imaju opću odgovornost glede skupine. U cijelom Karizmatskom Pokretu su organizirani voditelji, timovi voditelja, pastoralna vijeća, vijeća za služenje zbog boljeg funkcioniranja zajednica i skupina. Organiziraju se seminari za voditelje, kako bi što bolje odgovorili svom pozivu. Po svom pozivu, kršćanski je voditelj u službi naroda Božjeg i zato svoju službu mora dostojno obavljati. Iz dana u dan se mora ispunjati snagom Duha Svetoga, ljubavlju prema ljudima koji su mu povjereni. Da bi uistinu mogao izvršiti svoje poslanje mora se držati nekih pravila i imati određene osobine. Sveti Pavao u Prvoj poslanici Timoteju piše:

"Vjerodostojna je riječ: teži li tko za nadgledništvom, časnu službu želi. Treba stoga da nadglednik bude besprijekoran, jedne žene muž, trijezan, razuman, sređen, gostoljubiv, sposoban poučavati, ne vinu sklon, ne nasilan nego popustljiv, ne ratoboran, ne srebroljubac; da svojom kućom dobro upravlja i sinove drži u pokornosti sa svom ozbiljnošću - a ne zna li netko svojom kućom upravljati, kako će se brinuti za Crkvu Božju? - ne novoobraćenik da se ne bi uzoholio i pao pod osudu đavlovu. A treba da ima i lijepo svjedočanstvo od onih vani, da ne bi u rug upao i zamku đavlovu." (1 Tim 3, 1-7).

Dakle, prema svetom Pavlu kršćanski voditelj je:
• Besprijekoran (besprijekorna karaktera);
• Trijezan, razuman (odluke donositi nakon molitve, tražiti vodstvo Duha Svetoga).
• Ne razdražljiv - sređen (koji se lako ne svađa, ne upada lako u bespotrebne rasprave).
• Ne sklon vinu ("I ne opijajte se vinom u kojem je razuzdanost, nego - punite se Duhom!" Ef 5,18).
• Ne nasilan, ne ratoboran (ne vruće krvi);
• Ne srebroljubac (u službi je Gospodina. On je plaća i nagrada);
• Gostoljubiv (prijatelj i onih koje ne poznaje);
• Sposoban poučavati (učiti sam da bi mogao druge poučavati).
• Dobar upravitelj svoje kuće (znati upravljati svojom kućom, ali i zajednicom ili skupinom koja mu je povjerena).
• Ne novoobraćenik
• Imati dobro svjedočanstvo od onih vani (prihvaćen od svih ljudi, biti na dobru glasu).

Ovim osobinama bi se mogle nadodati još mnoge druge. Potičem voditelje da sami proučavaju Sveto Pismo i pronalaze ono što im je potrebno u njihovoj službi. Molite nad određenim odlomcima i tražite od Gospodina da vas učini što boljim upraviteljima povjerenih vam dobara.

Evo nekoliko crtica za razmišljanje i molitvu:

• Pouzdajte se u Duha Svetoga - Ef 5, 18; Dj 1, 8;
• Ispovijedajte da je Isus Gospodin - Rim 10, 9-10; Fil 2, 11;
• Molite bez prestanka - 1 Sol 5, 17; Lk 18, 1;
• Svaki dan konzultirajte Sveto Pismo - Dj 17, 11;

"A rastite u milosti i spoznanju Gospodina našega i Spasitelja Isusa Krista! Njemu slava i sada i do u dan vječnosti! Amen!" (2 Pt 3, 18).

- 23:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

29.06.2008., nedjelja

DANAS

ZNAŠ LI DA U TVOM ŽIVOTU POSTOJE SAMO DVA DANA KADA NE MOŽEŠ NIŠTA UČINITI NITI PROMIJENITI?

JEDAN JE “JUČER”, A DRUGI JE “SUTRA”.

MOŽEMO ŽIVJETI, UČINITI NEŠTO ILI PROMIJENITI SAMO “DANAS”.

DANAS MOŽEMO:

VOLJETI

MOLITI

RADITI

I iznad svega... LJUBITI!

- 07:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

27.06.2008., petak

NATO ĆE NJEGOVA MATI POSLUŽITELJIMA: "Što god vam rekne, učinite!" (Iv 2,5)

"Što god vam rekne, učinite" rekla je Isusova majka Marija poslužiteljima na svadbi u Kani Galilejskoj. I oni su poslušali. Na Isusovu riječ zahvatili su iz posuda koje su prethodno napunili vodom i poslužili uzvanike na svadbi. Samo su poslušno izvršili ono što je Isus rekao…….
Kad god čitam o svadbi u Kani Galilejskoj (Iv 2, 1-12), upravo ovaj dio me iznova zadivi. Zamislim tada sebe na mjestu jednog od poslužitelja. Kako bih se ja ponašala? Da li bih ja, poput njih jednostavno poslušala ili bih postavila mnoštvo pitanja? Pa vidjela sam da su posude napunjene vodom….kako sad tu vodu poslužiti gostima, pa oni trebaju vino……zar nije "normalnije" reći onome tko je tu svadbu priredio da nema više vina?
A oni su poslušali ne postavivši niti jedno od ovih pitanja. I bili su svjedoci veličanstvenog događaja. U retku 11. se kaže da "učini Isus prvo znamenje i objavi svoju slavu te povjerovaše u njega njegovi učenici". Sigurna sam da su među onima koji su povjerovali u Isusa bili upravo i ovi poslužitelji.
Često se pitam što je s "poslužiteljima" danas? Što je s nama, kakvi smo to mi "poslužitelji?" Kako mi slušamo i izvršavamo Isusove zapovijedi? Svakoga dana i u svakom trenutku imamo priliku da pokažemo jesmo li poput poslužitelja na svadbi u Kani Galilejskoj ili imamo neki svoj posebni način služenja i ponašanja. Izvršavamo li zapovjedi koje nam je Isus dao u jednostavnosti srca s potpunim pouzdanjem i povjerenjem djeteta koje sluša svoga Oca i vjeruje da Otac uistinu za njega ima najbolje rješenje, bez obzira što možda često situacije u kojima se nalazimo ne govore u prilog tome? Kako postupamo kada nam Isus govori ljubite jedni druge kao što sam ja vas ljubio….ljubite svoje neprijatelje…… blagoslivljajte one koji vas proklinju…….ne sudite….zašto gledaš trun u oku brata svoga, a brvna u svom ne vidiš……tko želi ići za mnom neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka me slijedi…… Činimo li tako bez obzira na cijenu, bez obzira koliko nas to košta ili i tada imamo za nas logična objašnjenja koja nam služe kao opravdanje kada tako ne činimo. Postupamo li poput onih Isusovih učenika koji Ga slušaše i rekoše: "Tvrd je ovo govor! Tko ga može slušati?" (Iv 6,60).
Naš Kralj nas poziva na svoju svadbenu gozbu. Da bismo bili uzvanici po volji Njegovoj, moramo biti i poslužitelji po volji Njegovoj. Čuti Njegovu riječ i uistinu je vršiti, jer kaže Isus: "Neće svaki koji mi govori:'Gospodine, Gospodine' ući u kraljevstvo nebesko, nego onaj koji vrši volju moga nebeskog Oca" (Mt 7,21). Riječi koje nam Isus govori duh su i život (Iv 6, 63) i jedino On ima riječi vječnog života (Iv 6, 68). I blago nama ako budemo izvršitelji Njegove riječi jer nagrada je neprocjenjiva.

Neka Gospodin po svom neizmjernom milosrđu i ljubavi, često uzburkanu vodu našeg života pretvori u najbolje vino na Njegovoj kraljevskoj gozbi.

Ljiljana

- 08:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

26.06.2008., četvrtak

Praznovjerje

Mnogo ljudi dobije pismo, mail ili sms poruku s molitvom i ovakvom ili sličnom prijetnjom: ukoliko u roku od tri dana ne budeš devet puta prepisao i na devet adresa poslao za isto toliko osoba dogodit će im se razne nesreće. Često su to takozvani lanci sreće. Trebaš proslijediti pismo na određeni broj adresa u roku nekoliko sati, dana i tako dalje.. A to je sve popraćeno prijetnjama: Ako to ne učinite dogodit će se veliko zlo.

Jeste li nasjeli nekada na ovakvu prijetnju?

Ne dopustite da vas uplaši takva prijetnja. Zar mislite da se Bog služi takvim stvarima? Zar tvoja sreća može ovisiti o slanju lažnih pisama? Zar tvoja sreća ovisi o broju poslanih pisama? Nije! Budi u to siguran. To je čisto praznovjerje ali i grijeh. Pripisivati pismu određenu moć jeste čisto praznovjerje. Kršćanstvo je nešto sasvim drugo od ovoga.

Mnogi ljudi nisu nasjeli. Učinili su sasvim ispravno. I ništa im se nije dogodilo.

Ne šaljite dalje. Zaustavite praznovjerje! Pouzdajte se u Boga jer sve ove prijetnje nemaju nikakva temelja, nego se radi o sasvim običnom praznovjerju.

- 00:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.06.2008., nedjelja

OSUDA

Zakoni svijeta u tami skrojeni
pravda za silne i bahate,
čizma za slabe i ponizne.
Znam da ćeš doći Isuse.

Ne želim ući u parnicu,
neka me bezbožni oplijene.
Onaj tko oblači u polju ljiljane,
obući će i mene.

Raspni ga – šapću, Božji je - viču,
trnovu krunu pletu mi,
a ja sam čovjek, nisam Bog,
nauči me kako da oprostim.

Predajem im i život svoj
neka ga uzmu bezbožni.
Onaj tko život vrati Lazaru,
vratit će i meni.

Jasna

- 16:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

20.06.2008., petak

Zašto se uvijek misli da smrt označava kraj života?

Smrt je isto što i točka na kraju rečenice. Ma kakva rečenica bila i koliko duga bila, na kraju svake rečenice dolazi točka. Isto tako, na kraju svačijeg života dolazi smrt bez obzira koliko dugo živio. Smrt označava kraj, ali zapitajmo se dali smrt stvarno znači kraj života ili tek rođenje?
Sve što radimo ima svoj početak i kraj. Svaka rečenica na kraju ima točku, svaki posao ima kraj, svaka radnja ima kraj. No, isto tako iza svake rečenice dolazi nova, poslije jednog dovršenog posla započinje drugi,...
Zar smrt označava kraj? Ne naprotiv, ona označava početak.

Zamislimo dijete u utrobi majke. Ono je započelo i živi svoj život u majčinoj utrobi, kako ga mi živimo na Zemlji. Da to isto dijete upitamo dali poznaje svoju majku, što bi nam ono odgovorilo. Dobili bi, nama možda smiješan, odgovor: Ne, ne poznajem, osjećam ali ne poznajem. Upravo tako će dosta nas na Zemlji odgovoriti da nam netko postavi pitanje: Poznajete li Boga?. Odgovor bi bio: Ne, ne poznajem, ali osjećam i znam da postoji.
Za razliku od nas, dijete ne može znati da postoji svijet izvan majčine utrobe.
Isto ovo pitanje postavimo djetetu kada se rodi, dobit ćemo odgovor suprotan od prvog: Da, postoji, jer ja je vidim i grlim.
Dijete je moralo „umrijeti“ da bi upoznalo svoju majku. Umrijeti u svijetu u kojemu je živjelo. Za dijete je to bila smrt. Za nas je to rođenje, početak života.
Znači li smrt kraj života?
Na isti način mi moramo „umrijeti“, napustiti svijet u kojem živimo da bi se rodili, upoznali onaj drugi svijet, upoznali Oca i da bi ga zagrlili.
Znači li smrt kraj života?
Ne, smrt ne znači kraj života već ponovno rođenje, početak vječnog života, života sa Ocem svojim. Iz tog razloga se smrti ne trebamo bojati, već živjeti i umrijeti da bi se ponovno rodili kod Oca svoga.
Sv. Pavao kaže: Mi smo u Bogu, u Njemu živimo, krećemo se, a mi ne znamo da on postoji. Jesu li dovoljne ove riječi da shvatimo gdje smo mi sad? I sad zamislite da netko dođe djetetu, napravi carski rez i kaže: ''Dijete, da te odnesem mami. Dijete reći ću ti, postoji mama, evo ja sam ovdje vani pred mamom, postoji svijet krasan, vidjet ćeš''. Dijete tek sada zna, i ako vjeruje tebi koji si došao u utrobu majke da mu kažeš, onda zna – Postoji drugi svijet, evo, jedva čekam kad ću se roditi.
Tako i mi – umro, a on slobodan. Vidite u Bogu smo, a ne znamo da postoji Bog. I zato, Isus Krist je kao ono kad bi napravio carski rez i došao djetetu, on je došao k nama i rekao: ''Ljudi ne bojte se, postoj Bog. Postoji život. Samo pazite, ostanite čitavi''.

Da bi dijete bilo živo ovdje na zemlji što treba činiti? Čuvati se, voditi računa o sebi, o zdravlju, pa da mu tijelo bude zdravo. Jer ako mu je tijelo zdravo, ono može na zemlji živjeti. Ako ja hoću u onom vječnom životu, duhovnom životu, ako hoću živjeti, šta u meni treba biti zdravo? Duhovna duša. Besmrtna duša. Jer tamo Duh živi. Bog je tu. Isus Krist je došao da nam to kaže. On je došao uzeti naše grijehe. I taj Bog preko Crkve nam oprašta. I zato kad ti Isus kaže: ''Oprošteno ti je'', onda znaš da ti je oprošteno. Tvoja prošlost je čista. Zato nemojmo se baviti fantomima, strahom od smrti ili pitanjima što se dešava kada umrem. Nemojmo se baviti onime čega nema. Nemojmo se baviti rupicama u siru. Bavimo se sirom. Bavimo se životom. Bavimo se ljepotom. Bavimo se dostojanstvom. Kako se oslobađamo grijeha i zla? Bavimo se zdravim životom – duhovnim životom. Živimo svoj život prema Božjim riječima, služeći kao što je Gospodin služio nama, šireći riječ Božju kao što ju je Gospodin širio nama. Sa takvim životom na meni više nema krivice i nitko me ne može osuditi. A Bog me onda voli i čeka da se rodim i da ga zagrlim.

Bog vas blagoslovio!

Ivica

- 23:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

18.06.2008., srijeda

Tko je Emanuel?

Ove godine slavimo sedmu obljetnicu postojanja i želimo nešto reći o sebi. Mi smo zajednica vjernika rimokatolika vjernih i poslušnih Kristu i Crkvi. Mi smo zajednica kršćana predanih naviještati Radosnu Vijest objavljenu nama u Svetom Pismu po božanskom nadahnuću Duha Svetoga. Ispovijedamo i vjerujemo u sve istine objavljene kroz stoljeća od Crkve. Slijedimo nauk Učiteljstva i Svetog Oca pape. U poniznosti odgovaramo "DA" na Kristovo poslanje: "Idite i učinite mojim učenicima sve narode!"

Naš duhovni rast ima temelj u Svetoj Euharistiji, Svetom Pismu, Katekizmu Katoličke Crkve, molitvi, zajedništvu … Iz dana u dan želimo svoj život sve više podložiti Kristu, ljubiti jedni druge kao što nas je On ljubio. Ali to ne želimo zadržati samo za sebe, nego i predati drugima.

Želimo da se Krist proslavi po nama tako što ćemo naviještati Njegovu Radosnu vijest svim ljudima oko sebe. Svjesni da je Krist promijenio zauvijek naše živote radosno ga slavimo pjesmom i molitvom i želimo da tu radost prenesemo svim ljudima.

Bog vas blagoslovio i ispunio svojom radošću!

- 18:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Svjedočanstvo (2)

Rođena sam u tradicionalnoj kršćanskoj obitelji. Odlazila sam na nedjeljnu misu, vjeronauk, crkveni zbor i mislila sam da sam dobra vjernica. Sve se vrtjelo oko toga tradicionalnoga do onoga trenutka kada me Bog svojom ljubavlju silno dotaknuo. Kao i svako Božje stvorenje i ja sam čeznula za ljubavlju, ali je nisam nigdje nalazila, jer nisam znala gdje je tražiti. Nitko mi nije pričao o Bogu koji je ljubav, dobrota, milosrđe. Poznavala sam samo Boga koji je silan, moćan, sva vidi, sve čuje i čeka da nas kazni za svaki grijeh. Sva je to tako trajalo do seminara na me je pozvao sam Bog.
Prvi dan mi je Bog pokazao da želi biti dio mene, moje obitelji. Pozvala sam ga bojažljivo da uđe u moje srce. U tih pet dana seminara isplakala sam tolike suze, pali su okovi oholosti i moga srca, otvorile su se moje oči, moje uši, spoznala sam koliko sam grešna, slaba, malena. Iznad svega Bog mi je darovao ljubav koja ništa ne traži zauzvrat i koja se bezuvjetno dariva meni. Sve do tada sam mislila da se sve u životu, pa i ljubav, treba zaslužiti. Sada sam shvatila da se Bog daruje bez ikakvih zasluga svima koji to žele.
Prvi put sam osjetila da je moja nutrina potpuno ispunjena i radosti nije bilo kraja. Ali trebalo se vratiti u svakodnevni život i svaki dan živjeti ovo iskustvo.
Sada je moj život imao potpuno drugačiji smisao. Ljude sam gledala drugačije, prihvaćala ih. U obitelji smo svaki dan počeli moliti krunicu, čitati Bibliju.
Već petnaest godina traje moj put svakodnevnog obraćenja i života s Bogom. Bilo je i padova, uspinjanja i razočaranja, ali sam s Isusom sve lakše podnosila i pobjeđivala. Želim i dalje živjeti s Njim.
Hvala ti Gospodine što si ušao u moj život!

JM

- 17:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.06.2008., ponedjeljak

JER OVAKO GOVORI JAHVE, BOG IZRAELOV: U ĆUPU NEĆE BRAŠNA NESTATI NI VRČ SE S ULJEM NEĆE ISPRAZNITI……. (1 Kr 17, 14)

Svi smo vjerujem, čuli ili čitali o događaju opisanom u Starom Zavjetu kada je Jahve proroka Iliju, za vrijeme velike suše poslao u Sarfatu Sidonsku (1 Kr 17, 7-15). Možemo zamisliti kako je izgledalo to sušno vrijeme, kako su svi usjevi propali i kako zemlja nije davala svog ploda. Ali nešto što ne moramo zamišljati jer je to često mnogima realnost i suočeni su s time, jest suša naših života. Počesto se zatvorimo u našu svakodnevnicu koja je ispunjena mnogim teškoćama, problemima, tjeskobom kako dalje, što će biti sutra, kako steći i postići ovo ili ono, ponekad dosadno istim obvezama i sl. I naviknemo se na to. Izgleda nam kao da nema ni kapi osvježenja u tom našem sušnom životu. A znamo li mi uopće prepoznati takva osvježenja kada se pojave u našem životu ili već dobro uljuljani u naše navike nastavimo dalje kao da se ništa i ne događa?
Kada je Ilija tražio od udovice iz Sarfate da mu donese vode da se napije ona je pošla bez razmišljanja, jer je to bilo normalno, uobičajeno, ništa novo u životu. Ali kada je zatražio da mu donese i kruha ona je zastala, reagirala je. Dodirnuo je u srž problema, u njenu egzistenciju. Otkrila mu je svu bezizlaznost situacije, koja je bila takva da je zamalo još jedino smrt preostala. Čuvši njen vapaj i vidjevši njenu bol, Ilija joj kaže da se ništa ne boji i žena je vjerujući proroku Iliji i riječima, odnosno obećanju njegovog Boga poslušala i doživjela silno osvježenje u svom životu, silan blagoslov Božje ljubavi.
Bog i nama govori da se ne bojimo. On nas u svom beskrajnom milosrđu i ljubavi za nas, poziva da zastanemo i sagledamo našu svakodnevnicu u koju nam uvijek i iznova šalje ljude i situacije, odnosno događaje koji mogu donijeti osvježenje u naše živote. Bog nas poziva da se otvorimo i da Mu dopustimo da mijenja to ustaljeno sivilo naših života. Ako se otvorimo Bogu i poslušamo Njegovu riječ, On će blagoslivljati naše živote za mnoge dane. Međutim, te blagoslove ne smijemo zadržati samo za sebe, trebamo dijeliti. I što više budemo dijelili i davali drugima, naš Nebeski Otac će naše posude, posude naših src sve više i više ispunjati svojim božanskim sadržajem. Treba samo da pogledamo oko sebe, da napustimo zaokupljenost samih sobom i da vidimo i druge ljude koji također imaju probleme poput naših, da pomognemo jedni drugima nositi terete života. I kada to podijelimo onda neće biti tako teško, štoviše nosit ćemo ih radosno. Nježan osmjeh, stisak ruke, riječ utjehe, suza sućuti…….tako male stvari a vrijede neizmjerno mnogo. I čine život ljepšim. S čvrstim pouzdanjem u obećanje Dobrog Pastira koji je došao „da ovce imaju život i da ga imaju u izobilju“ (Iv 10, 10), učinimo i mi jedni drugima ljepšim ovaj život koji je neprocjenjivi Božji dar.

Neka Gospodin posude naših srdaca ispuni svojom ljubavlju i neka se ta ljubav nesebično izlijeva na sve one koje susrećemo u našem životu.

Ljiljana

- 16:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.06.2008., petak

POVRATAK

Pod oltarom nađi majku,
brižnu majku Kristovu,
uteci se njenom srcu,
srcu čistu, bezgrešnu.

Vodit će te čvrstom vjerom,
nježnom rukom majčinskom,
obrisat će tvoje suze,
dovest će te Sinu svom.

Moli majku da ti kaže
kako ćeš mu srce dati,
krvlju svojom oprat će te
da te čista Ocu vrati

Jasna

- 18:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Buđenje

Ustani, Otac te zove.
Podigao je sve anđeoske legije da te pronađu,
na čelu im Mihael.
I nema tako duboke jame,
i nema tako tamnog mraka
iz kojega te neće izvaditi,
jer ti si kraljević,
kraljev sin.
Dijete si Boga živoga.
Križem si Kristovim otkupljen,
krvlju si njegovom upisan u knjigu života,
a Otac tvoj sa suzama u očima
čeka te na zidinama novog Jeruzalema.

Jasna

- 18:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.06.2008., četvrtak

Što misliš o ovome?

Smrt je kao točka na kraju rečenice. Nije važno koliko je duga rečenica (život) već je li imala smisla!

- 01:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Trebate molitvu?

Imate neku potrebu? Trebate molitvu?
Javite se. Molit ćemo za vas.
Pošaljite nakanu na telefon: 063 385 296 ili je ostavite u komentarima.
Bog vas blagoslovio!

Zajednica Emanuel

- 00:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.06.2008., srijeda

BOŽJA RIJEČ - DNEVNA RAZMATRANJA

Prvi dan
Učenje Crkve nas potiče:
"Otac koji je na nebesima susreće svoju djecu s velikom ljubavlju i razgovara s njima. Bog nam se obraća kao prijateljima. Razgovaramo s Njim kada molimo, čujemo Ga kad čitamo Riječ Božju". (Dei Verbum 21 i 25).

Bog ti želi svakog dana reći Riječ Života. Molimo za «velike uši».

Drugi dan
Kakvu promjenu Božja Riječ čini u našem svakodnevnom životu?

"već uživa u Zakonu Jahvinu, o Zakonu njegovu misli dan i noć. On je ko stablo zasađeno pokraj voda tekućica što u svoje vrijeme plod donosi; lišće mu nikad ne vene, sve što radi dobrim urodi." Ps 1, 2.

Molimo danas za novu želju da naš život bude dublje ukorijenjen u Božju Riječ.

Treći dan
Doživljaj boljeg upoznavanja Boga kroz Njegovu Riječ.

"Jest, ako prizoveš razum i zavapiš za razborom; ako ga potražiš kao srebro i tragaš za njim kao za skrivenim blagom- tada ćeš shvatiti strah Gospodnji i naći ćeš Božje znanje. Jer Jahve daje mudrost, iz njegovih usta dolazi znanje i razboritost." Izr 2, 3-6.

Obvežimo se i planirajmo kratko vrijeme u svakom danu posvetiti čitanju Božje Riječi.

Četvrti dan

Božja Riječ dolazi s odgovornošću:
"Zato odbacite od sebe svaku prljavštinu, zadnji ostatak zloće, i ponizno prihvatite u vas usađenu Riječ koja može spasiti vaše duše! Ali budite izvršitelji riječi, a ne samo slušatelji koji zavaravaju sami sebe! Jer ako tko sluša Riječ, a ne izvršuje je, sličan je čovjeku koji promatra svoje naravno lice u ogledalu; pogleda se i ode, i odmah zaboravi kakav je bio. Ali tko pomno promotri savršeni Zakon slobode i uza nj prione, ne kao zaboravan slušatelj, nego kao zbiljski izvršitelj, tome će biti blago u njegovu radu". Jak 1, 21-25).

Molimo za milost da čujemo Božju Riječ i hrabrost da joj u vjeri budemo poslušni.

Peti dan
Sjetimo se Radosne Vijesti – ne možemo to sami učiniti.

Ipak kršćanska vjera nije "religija Knjige". Kršćanstvo je religija Božje "Riječi", "ne neke napisane i nijeme riječi, nego Riječi utjelovljene i žive". Da riječi Svetih knjiga ne ostanu mrtvim slovom, treba da nam Krist, vječna Riječ živoga Boga, po Duhu Svetom "otvori pamet da Pisma razumijemo" (Lk 24,25). (Katekizam 108).

"A Branitelj, Duh Sveti, kojega će Otac poslati zbog mene, naučit će vas sve i sjetiti vas svega što vam rekoh". Iv 14,26.

Zamolimo Duha Svetoga da nam otvori oči srca i ispuni ih svjetlom Božje Riječi.

- 15:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Molitva za Davida

SVIM LJUDIMA DOBRA SRCA!

Sigurno ste čuli za nesreću u Bosni autobusa punog hodočasnika koji su krenuli iz Našica u Međugorje. Kamion koji je naletio prekinuo je hodočasnički put, dvoje je putnika poginulo, a za život malog Davida bore se liječnici u Zagrebu. David je u komi, a njegov otac je vozač autobusa koji nije mogao izbjeći nesreću.
Pomognimo molitvom malom Davidu da naša nebeska Majka izmoli njegovo ozdravljenje i povratak obitelji.
Zajedno smo jači, a naša molitva snažnija!
Pozdrav u Kristu,

- 15:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.06.2008., ponedjeljak

Perice, jesi li bio na misi? - pita otac.
- Jesam, i ministrirao sam!
Lijepo, a o čemu je svećenik danas propovijedao?
- Govorio je o tome kako i naši roditelji trebaju dolaziti u crkvu, a ne da im djeca moraju prepričavati što je svećenik propovijedao.



- 18:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Očeva ljubav

"Povratak izgubljenog sina" Lk 15, 11-32

Često se pitamo zašto ljudi moraju izgubiti nešto vrijedno i dragocijeno da bi to mogli uistinu cijeniti i spoznati pravu vrijednost izgubljenog. Tako je i sa izgubljenim sinom u Lukinom Evanđelju (15, 11-32). Dok je živio s ocem i uživao blagodati života s njim nije razmišljao o onome što ima, sve do trenutka kada je izgubio sve, skoro i sam život. Tek tada se sjetio oca, izobilja života s njim i odluči se poći ocu i reći mu: "Oče, sagriješih protiv Neba i pred tobom!"
Ono što kod ovog susreta posebno izaziva naše divljenje je neizmjerna i opraštajuća očeva ljubav. Dok čitamo ovaj dio osjećamo silno bogatstvo očeve ljubavi.
"Dok je još bio daleko, njegov ga otac ugleda ..." Otac koji uvijek čeka i nada se. Zato ga je i ugledao dok je još bio daleko, jer ljubav očeva vidi puno dalje nego pogled seže. Koju radost osjeća dok trči prema sinu. Tako je i s našim Nebeskim Ocem. On nas silno ljubi i strpljivo čeka naš povratak, čeka da nam oprosti, jer koji otac ne oprašta sinu.
Prorok Izaija kaže: "Jahve, ti si naš Otac" (63, 16) i time nas uvodi u Božje očinstvo. Imamo li mi to iskustvo Boga - Oca, iskustvo ljubljene djece. Naše iskustvo Oca koji ljubi je često ograničeno, jer mjerimo mjerilima kojima mi ljubimo.
"I bit ću vam otac i vi ćete mi biti sinovi i kćeri, veli Gospodin Svemogući." 2 Kor 6, 18. Ono što nam je obećano prije našeg rođenja i dano u nasljeđe ne uživamo u punini. Stvoreni smo s prostorom u sebi koji može ispuniti samo Bog. Bez obzira na ovozemaljskog oca koji nas ljubi, mi žudimo za iskustvom ljubavi božanskog Oca. On nas čeka, čezne za nama i u ljubavi nas vidi dok smo još daleko od te čežnje, na krivim putovima, gladni, goli i bosi - a naš Nebeski Otac nam nudi izobilje. Ponekad nam se čini da naš Nebeski Otac dopušta da odlutamo tako daleko, da izgubimo sve, kako bi spoznali i cijenili ono što nam je dano u božanskom sinovstvu. Bog nas nikada ne ostavlja kao siročad. U Ps 27, 10 On kaže: "Ako me otac i mati ostave, Jahve će me primiti." Njegove ruke su uvijek raširene, On strpljivo čeka i prašta i prije našeg povratka.
Djeca smo Božja, rođena u Njegovoj ljubavi, a ipak nemamo iskustvo dubine i širine te ljubavi. Ako Božjom milošću i uživamo jedinstvo s Njim, znamo li se radovati kad se brat naš vrati toj ljubavi ili poput starijeg brata u nama još uvijek postoji onaj nutarnji glas koji nam se ne da radovati. Darovana nam je cjelovita Očeva ljubav i kad je Otac u svom milosrđu dijeli drugima ne gubimo ništa nego dobivamo još širu i bogatiju ljubav koja nije razdjeljena nego darovana svima u punini.
Naše spoznanje je ogranićeno. "Sinko, ti si uvijek sa mnom i sve moje - tvoje je." Sve što je Očevo i naše je. Zato živimo u jedinstvu s njim! Ali ako i odlutamo ne bojmo se povratka, on nas uvijek čeka raširenih ruku. Uđimo u taj zagrljaj - u bogatstvo darovano nama i osjećajmo se sigurno i zaštićeno. Iskusimo najljepšu ljubav koja će ispuniti onu prazninu u našem srcu koju može ispuniti samo Bog.
Dragulj koji nam je darovan u nasljeđe ne prodajmo u bescjenje, nego uživajmo puninu i izobilje, kako ne bi doživjeli sudbinu izgubljenog sina, pa tek onda spoznali što smo u Oca imali. Ako smo već odbacili bogatstvo Njegove ljubavi - evo prigode. On nas čeka raširenih ruku i raduje se našem povratku. jer Očeva ljubav je neizmjerna i uvijek prašta.
Uđimo u zagrljaj opraštajuće ljubavi!
Amen! Aleluja!

Branka

- 14:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

"Učitelju - gdje stanuješ?"

Iv 1, 38 "Rabbi" - što znači: "Učitelju - gdje stanuješ?"

Iv 1, 39 "Dođite i vidjet ćete."

U maloj zajednici "Emanuel"
U srcima ljudi koje darivam tebi
da otkriješ i upoznaš Mene!

- 14:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

PRONAĐI PUT MOJOJ RIJEČI
I PRIBLIŽI JE ONIMA KOJI PUT NE ZNAJU
DA IM SVJETLO BUDE
NA PUTU KOJIM LUTAJU
JER RIJEČ ĆE ŽIVOT POSTATI
KAD SE U SRCU BRATA TVOG
OŽIVOTVORI!

- 14:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.06.2008., četvrtak

SVJEDOČANSTVO (1)

«EVO STOJIM NA VRATIMA I KUCAM. POSLUŠA LI TKO GLAS MOJ I OTVORI MI VRATA, UNIĆI ĆU K NJEMU I VEČERATI S NJIM I ON SA MNOM» OTK 3, 19-20

Ma tko si ti da si ne možeš oprostiti.
Biti svjestan da postoji Bog nije dovoljno za spasenje. Vjerovati da je sve u Njegovim rukama nije dovoljno za blagoslov. Vjerovao sam da postoji Bog ali sam Ga vidio kao strašnoga suca. Živio sam vjeru tradicionalno, išao na misu kad bih mogao (dosta neredovito). O sakramentima da i ne govorim. Pričest – teško, ispovijed – daleko od mene. Od Božića do Božića pa i čak preskočiti nekoliko dok se nije počelo buniti nešto u meni. Nutarnji glas je odzvanjao: «KRVI KRISTOVA OPERI ME». Duša je tražila pomoć, a ja nisam znao kako si pomoći. Trebala mi je ispovijed. Nakon mjeseci odlaganja odlučio sam učiniti i to ne običnu nego životnu ispovijed. Opisati se ne može koji je to divan osjećaj biti u Njegovoj milosti. Spoznao sam da sam godinama živio u zabludi. Tada se moj život okrenuo na glavačke naravno na dobro. Nastupili su izljevi blagoslova duhovnih, zdravstvenih, materijalnih i svih drugih. A za sve to je bilo potrebno samo povjeriti svoj život Gospodinu, imati povjerenja u njegovu milost, ljubav i snagu. Vjerovati da On može sve.
Hvala Mu na svemu.
Kreni i ti i vidjeti ćeš kada očistiš dušu i srce da će se i tvoj život promijeniti. Uđi u milost Gospodnju. On te nestrpljivo čeka.

1 Iv 3,20 «Ako te i srce osuđuje – Bog je veći od našega srca i znade sve.»
Mario

- 09:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Krunica mira

"I evo, ja sam s vama u sve dane - do svršetka svijeta."

Prvo otajstvo: ISUS DARUJE MIR MOME SRCU

Iv 14, 27
"Mir vam ostavljam, mir vam svoj dajem. Dajem vam ga, ali ne kao što svijet daje. Neka se ne uznemiruje vaše srce i neka se ne straši."

Isus: "Kap po kap Kiša Ljubavi natapa suhu i bezvodnu zemlju. Ja polako silazim u vaša srca. S mojom Euharistijom duše primaju mir, svjetlo i život vječni. Naučite me ljubiti jer će te tako razvezati one čvorove koji vas drže daleko od mene, Istinske Ljubavi koja ne traži ništa za sebe nego se potpuno daruje za dobro onih koje ljubi."

1 Oče naš, 10 Zdravo Marijo, 1 Slava Ocu
Marijo, Kraljice mira, moli za nas i cijeli svijet!
Isuse, ispuni mirom naša srca i učini ih sredstvima mira!

Drugo otajstvo: ISUS DARUJE MIR NAŠIM OBITELJIMA

Mt 10, 11 - 13
"U koji god grad ili selo uđete, razvidite tko je u njemu dostojan: ondje ostanite sve dok ne odete. Ulazeći u kuću, zaželite joj mir. Bude li kuća dostojna, neka mir vaš siđe na nju. Ne bude li dostojna, neka se mir vaš k vama vrati."

Isus: "Molite za sve obitelji svijeta koje se nalaze u teškoćama. Molite za djecu kako bi budući naraštaji bili blagoslovljeni!"

1 Oče naš, 10 Zdravo Marijo, 1 Slava Ocu
Marijo, Kraljice mira, moli za nas i cijeli svijet!
Isuse, ispuni mirom naša srca i učini ih sredstvima mira!

Treće otajstvo: ISUS DARUJE MIR CRKVI

Mt 16, 15-19:
Kaže im: "A vi, što vi kažete, tko sam ja?" Šimun Petar prihvati i reče: "Ti si Krist-Pomazanik, Sin Boga živoga." Nato Isus reče njemu: "Blago tebi, Šimune, sine Jonin, jer ti to ne objavi tijelo i krv, nego Otac moj, koji je na nebesima. A ja tebi kažem: Ti si Petar-Stijena i na toj stijeni sagradit ću Crkvu svoju i vrata paklena neće je nadvladati. Tebi ću dati ključeve kraljevstva nebeskoga, pa što god svežeš na zemlji, bit će svezano na nebesima; a što god odriješiš na zemlji, bit će odriješeno na nebesima."

1 Oče naš, 10 Zdravo Marijo, 1 Slava Ocu
Marijo, Kraljice mira, moli za nas i cijeli svijet!
Isuse, ispuni mirom naša srca i učini ih sredstvima mira!

Četvrto otajstvo: ISUS DARUJE MIR SVOM NARODU

LK 19, 41-44
"Kad se približi i ugleda grad, zaplaka nad njim govoreći: "O kad bi i ti u ovaj dan spoznao što je za tvoj mir! Ali sada je sakriveno tvojim očima. Doći će dani na tebe kad će te neprijatelji tvoji opkoliti opkopom, okružit će te i pritijesniti odasvud. Smrskat će o zemlju tebe i djecu tvoju u tebi. I neće ostaviti u tebi ni kamena na kamenu zbog toga što nisi upoznao časa svoga pohođenja."

1 Oče naš, 10 Zdravo Marijo, 1 Slava Ocu
Marijo, Kraljice mira, moli za nas i cijeli svijet!
Isuse, ispuni mirom naša srca i učini ih sredstvima mira!

Peto otajstvo: ISUS DARUJE MIR CIJELOM SVIJETU

Iz 52, 7
"Kako su ljupke po gorama noge glasonoše radosti koji oglašava mir, nosi sreću, i spasenje naviješta govoreć Sionu: "Bog tvoj kraljuje!"

1 Oče naš, 10 Zdravo Marijo, 1 Slava Ocu
Marijo, Kraljice mira, moli za nas i cijeli svijet!
Isuse, ispuni mirom naša srca i učini ih sredstvima mira!

- 07:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.06.2008., ponedjeljak

BOŽJA POMOĆ -DNEVNA RAZMATRANJA


Prvi dan
"Punina vam milosti i mira po spoznaji Boga i Isusa, Gospodina našega! Doista, po spoznaji njega, koji nas pozva slavom svojom i krepošću, božanska nas je snaga njegova obdarila svime za život i pobožnost. Time smo obdareni dragocjenim, najvećim obećanjima da po njima postanete zajedničari božanske naravi umakavši pokvarenosti koja je u svijetu zbog požude. (2 Pt 1, 2-4).

Drugi dan
Promišljamo izvanrednu istinu Kristove smrti i uskrsnuća.

"Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist. A što sada živim u tijelu, u vjeri živim u Sina Božjega koji me ljubio i predao samoga sebe za mene." (Gal 2, 20).

"Dakle, je li tko u Kristu, nov je stvor. Staro uminu, novo, gle, nasta!" (2 Kor 5, 17).

Treći dan
Molimo da Duh Sveti pokaže ovu divnu istinu našem srcu (možda razmišljajući o raspelu).

"Ako smo doista s njime srasli po sličnosti smrti njegovoj, očito ćemo srasti i po sličnosti njegovu uskrsnuću." (Rim 6, 5).

Četvrti dan
Fra. Ian Petit potiče nas da ne gubimo iz vida stvarnu istinu:

Način na koji Bog planira da nas učini svetim je da ovisimo o onome što je Isus postigao svojoj smrću i uskrsnućem. Drugim riječima, Božji put da uklonimo pad je da ostavimo svaki plan da sebe spasimo i da u potpunosti ovisimo o onome što je Isus za nas učinio. Previše je lako reći: »Gospodine, svojim križem i uskrsnućem oslobodio si nas» i onda živjeti kao da smo postali slobodni samo snagom svoje volje.

Peti dan
Kako možemo praktično odgovoriti na ovu krasnu dobru vijest?
"Doista, u čemu je iskušan trpio, može iskušavanima pomoći." (Heb 2, 18).

Crkva nas poziva da svakog dana zazivamo Duha Svetoga, posebno na početku i na kraju svakog važnog posla. (Katekizam Katoličke Crkve).

Provedimo nekoliko minuta razmišljajući o sljedećem danu moleći Duha Svetoga da nam unaprijed pomogne.

- 06:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (16)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (13)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (15)
Lipanj 2009 (10)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (20)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (15)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cool Graphics
ZAJEDNICA EMANUEL
"Evo, Djevica će začeti i roditi sina i nadjenut će mu se ime Emanuel – što znači: S nama Bog" Lk 1,23

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zajednica Emanuel nastala je 21. kolovoza 2001. nakon nekoliko seminara duhovne obnove na području Hercegovine, koje su imali članovi zajednice Dobri Pastir i o. James Manjackal. Nekoliko se članova zajednice okupilo u želji da nakon ovih seminara duhovno raste, jer su smatrali kako se ne smije stati i ostati samo na tom prvom koraku. Željeli su produbiti svoje iskustvo Boga kroz molitvu, sakramente, Sveto Pismo i zajedničko druženje. Zajednica je rasla i duhovno i u ljubavi i želi to još više. Stalno su se priključivali novi članovi, te se osjetila potreba sa svima podijeliti ono što smo i sami doživjeli: susret sa živim Bogom. Počeli smo organizirati Seminare života u Duhu unutar zajednice i kroz taj stupnjeviti rast još smo više upoznali Boga, Božju snagu, Božju ljubav – ljubav koja liječi. Upoznali smo više Sveto Pismo, ušli dublje u spoznaju sakramenata, posebno svete Euharistije.

Znamo da ovdje ne smijemo stati. Želimo još više rasti. Poznato nam je kako je cijeli život od rođenja do smrti proces neprestanog obraćenja, znamo da još više trebamo rasti u ljubavi i radosti i zato želimo biti u Isusovoj školi, biti Njegovi učenici, ali i svjedoci Njegove prevelike ljubavi koju nam je iskazao predavši se za nas. Svjesni toga želimo mu uzvratiti svojom ljubavlju. U budućnosti imamo velike planove, karizmatske sastanke povezati s misnim slavljem i uz Božju pomoć nadamo se još većem rastu.

Svjesni smo i svoje snage i svojih slabosti. Snagu tražimo u Isusu Kristu, a za svoje slabosti molimo se da nas On sam usavrši i posveti i da se kroz naše ljudske slabosti očituje Njegova snaga i moć. Svjesni smo da bez Njega ne možemo učiniti ništa, stoga naše ime i govori sve: EMANUEL – BOG S NAMA. On je s nama i za nas i u Njemu možemo sve.

Emanuel je prije svega otajstvo utjelovljenja – Bog dolazi u susret svom narodu, u pomoć svojoj izgubljenoj djeci i da ih spasi postaje jedan od njih, Isus Krist, vječni Bog uzeo je naše ljudsko tijelo da nam bude blizu, da bude s nama, da uzme naše slabosti, bolesti, grijehe, da nas oslobodi.

Ono što smo iskusili na sebi ne želimo zadržati za sebe, želimo to dati i drugima da osjete Kristovu ljubav i nazočnost u svom životu i zato molimo stalno za Božji blagoslov i za trajni izljev Duha Svetoga da dođe i obnovi lice zemlje.

Članovi Zajednice su iz mnogih mjesta Hercegovine. Svima smo otvoreni i svi su dobrodošli. Za sve imamo otvoreno srce i na sve zazivamo Božji blagoslov.

Zajednica Emanuel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get your myspace counter


Visitor locations