Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogeri I like:



oceanstar - mislim da je vrijeme da krenem dalje i prebolim ovaj blog.. ali... još samo malo ;))))
eviltwin - jer ima odličan ukus u glazbi i jer je prekrasna osoba... osobe... hm...
menika - sama adresa bloga trebala bi sve reći, ali ako nekome ne govori ništa.. volim ljude koji vole manicse, a i studira mi u susjedstvu, tzv. "domaće govedo", hehe ;)))

pixieland - ..seven of nine..
draguljče moje malo - volim pjesnike i ine umjetnike.. ;))))
insoma - DARK OCEAN IS SUGAR SWEET,
IT'S BEYOND INDIGO
AND I'M NOT REALY DYING HERE,
IN A LITLLE TOWN, BEHIND A COFFEE CUP... moj drag, draži, uvijek bio i ostat će ;))

plava mala - strašno mi je draga, prekrasne mi slike stavlja na blog, još bolje piše! ;))
shona - najjača je! To je sigurno! =>
shipoopi - drago moje... voli moj blog, volim i ja njezin.. zabavna skroz. Zdravo zabavna. ;))))
cijenim onog ko živi da bi učio... - uvijek zna napisat pravu stvar u pravo vrijeme.. ;))

Iris

And I’d give up forever to touch you
’cause I know that you feel me somehow
You’re the closest to heaven that i’ll
Ever be
And I don’t want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
’cause sooner or later it’s over
I just don’t want to miss you tonight

And I don’t want the world to see me
’cause I don’t think that they’d
Understand
When everything’s made to be broken
I just want you to know who I am

And you can’t fight the tears that ain’t
Coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you’re alive

And I don’t want the world to see me
’cause I don’t think that they’d
Understand
When everything’s made to be broken
I just want you to know who I am

And I don’t want the world to see me
’cause I don’t think that they’d
Understand
When everything’s made to be broken
I just want you to know who I am

And I don’t want the world to see me
’cause I don’t think that they’d
Understand
When everything’s made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am

:::::::::::::::::::::::::::::::::



Click here to get avatars like this!

:::slideshow:::

29.03.2008., subota

Ja sam jedna sretna...

Čini mi se da sam jučer doživjela nadnaravno iskustvo.
Al ne želim da mi se ljudi smiju pa neću pričat o tome... samo sam htjela spomenut.
Danas sam bila na ispitu sa još 6 superzabavnihkul ljudi.
Ja bi takve ispite češće.
I nije me briga dal ću proć ili past, bilo je dobro.
A neki dan sam pala ispit.
I Nick Cave mi je rekao da sam glupača. :(
I bila sam tužna.
I krasno sam se seksala ovaj tjedan.
I bila sam na super koncertima.
Gledala sam Pase koji su me pdsjetili da sam nekad bila kvazi pankerica ( ;D ), Atomce i još neki bendić ženski. Simpatičan.
I moji The Orange Strips su osvojili Zlatnu Kooglu. Krasno.
A i vrijeme se poboljšalo. Sunčano je i toplo.
i sve miriše.
A ja sam gladna.
I ne mogu se nikako najest. Pa me dragi vodi na večeru kasnije.
I dosadio mi je fejsbuk. Glup je i tko ga je izmislio.
Moram puno učit.

Koža mi je u nekom ne baš najboljem stanju. trebam pit puno vode i više boravit na svježem zraku. A pomoglo bi mi da se dobro oznojim.

Trebam se nekako zabavit u sljedećih sat vremena. Idem pod dugi tuš.
A do onda .... Haha

- 17:17 - Give it to me baby (3) - Print me - Up

15.03.2008., subota

Dig yourself!

Svašta sam radila ovaj tjedan.
Učila.. opet me uhvatila želja neka, samo nek potraje...
Planirala.. tj. napravila petogodišnji plan.
Ajde, možda ne baš petogodišnji, al dvo tro godišnji, ne znam.
Nakon faksa mislim upisat jedan od onih instant fakseva, malo se prekvalificirat. Znate ono, ispljuneš 5 000kn, šest mjeseci učiš i woila diploma još jedna se rodi.
To bi mogla ukomponirat s poslom. A još jedno zvanje u radnoj knjižici nikad nije na odmet. Neću za sad reć koje dok sve ne bude sigurno.

Čitam knjige, sve ono šta nisam pročitala u srednjoj školi.
Pošto sam završila ekonomsku školu, moja profesorica nije smatrala bitnom da mi čitamo, tako da taj hrvatski.. ne znam. Nije služio svrsi.
Čitam Kafku. Bog blagoslovio Jutarnji i knjige od 30kn.
Image Hosted by ImageShack.us

Slušam novog Cavea. Mmmmmm... odlično!

Sunčala sam se, da, da! ;)
Ne s namjerom da pocrnim, nego čisto zbog malo sunčeve energije.. malo za obraze zbog toga jer svake godine u drugom - trećem mjesecu izgledam anemično, pa opet jovo nanovo.

Idem u Gardaland u petom mjesecu. Ko djete malo... isto tako sam i sretna. Image Hosted by ImageShack.us

Dragi je dobio odličan posao. Odličan, odličan!

Zrak oko mene je tako seksi trenutno! Image Hosted by ImageShack.us

- 10:43 - Give it to me baby (10) - Print me - Up

08.03.2008., subota

...

Image Hosted by ImageShack.us
... pobjeć daleko..
.. gdje je trava zelenija..
... gdje sunce jače sije..
... gdje ima ljubavi previše za svih..
.. gdje ima ružičastih zečića...
.. a mene nitko ne poznaje.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 12:25 - Give it to me baby (0) - Print me - Up

04.03.2008., utorak

Tko je Driftwood?

Vaga u horoskopu.
Suviše emotivna i ponekad luda.
Evo baš danas sam se skoro rasplakala zbog par novinskih članaka. Da se razumijemo, bili su stvarno tužni. Dvogodišnja beba poginula, jedan u kojem se spominje Frano Lučić, jedini preživjeli vatrogasac s Kornata...
Svidjela mi se priča novog ruskog predsjednika Dmitrija Medvedeva koji kaže kako se u svoju ženu zaljubio još kao mali dječak, navodno su odrasli zajedno (kao ja i moj dragi ;)), skuplja ploče hard rock bendova iz 70 - ih. Ma krasno.

Lako planem i tada sam neuračunjiva. A na to me navode samo osobe do kojih mi je jako stalo. Ostalo me ne dira i ne tiče me se.

Osim toga sam jako kul i smirena osoba. Naizgled staložena, a ustvari jako zajebana. Ne u lošem smislu i ne na štetu drugih. Samo mene.
Često mazohist, uživatelj tuge i melankolije i preuveličavanja (ma koliko mi šutili o tome).

Kao i svi, težim sreći, ali se služim kompliciranim sredstvima da ju postignem.

Želim brak i puno djece. yes Konstantu u životu i sigurnost.
Image Hosted by ImageShack.us

Žao mi je Tanje Dragović, Vanje Halilović, čak i Gorana.

Jedva čekam proljeće i puno mirisa.
Volim mirise. Cvijeća, parfema, dakle sve prirodne i umjetne.
Volim glazbu. Barem 50% dana slušam nešto, ako ne i više.
Trenutno slušam Sheryl Crow. Novi album Detours. Paše mi. Lagano je.
Image Hosted by ImageShack.us

Volim praktičnost, ne volim kompliciranje. Guši me.

Već godinama želim postići idealnu boju kose, al mi ne ide. Ne znam ni dal ikada hoće.
Volim zdravu kosu. Trenutno je moja u odličnom stanju. Godinama već nije bila takva, dakle otkad je bojim.

Imam veliku toleranciju na bol, protivnik sam lijekova i droge i svega tako umjetnog, osim u nuždi (šta se lijekova tiče).

Ponekad sam plitka i površna.
Često sam okružena s puno ljudi, ali nemam puno pravih prijatelja. Dovoljni su mi oni koje imam. Odana sam onima koji su odani meni. Iskreno.
Image Hosted by ImageShack.us

Ne volim suditi ni da se meni sudi. Najčešće to rade sitne duše koje nemaju pravi uvid u stvari. Pravi uvid imam samo ja.
Znala sam povrijedit ljude do kojih mi je stalo, ali nikad namjerno. Nemam to u sebi. Stvarno. Ne volim osvete ni druge podlosti.
Iscrpljuje me udovoljavanje svima, pa kad se najviše trudim udovoljit tu radim greške. Po nekima neoprostive.
Image Hosted by ImageShack.us

Vjerujem u Boga, al ne volim organiziranu religiju. Ne vjerujem u crkvu ni školsko objašnjenje vjere.
Zanima me milijun stvari odjednom, o svemu znam ponešto, a o ničemu sve.
Po prirodi sam jako znatiželjna, ponekad iritantno.
Diraju me sitnice, a naizgled velike stvari ne dopiru do mene.
Često plačem i ne mrzim to. Svatko ima svoj način pražnjenja frustracija, stresa ili bilo kakve vrste nezadovoljstva.
Ovisna sam o ljubavi. Trebaju mi enormne količine ljubavi koje mi nijedna normalna osoba nije u stanju pružit. Naučila sam se živjeti s tim.
Image Hosted by ImageShack.us


Kao šta ste primjetili, ponekad imam potrebu da se potpuno otvorim, dal potpunim strancima, dal prijateljima ili poznanicima.
I to još nije sve, ali neću više tipkat. Ova epizoda je gotova.
Budite s nama idućeg tjedna na istom mjestu u isto vrijeme! ;)

- 11:27 - Give it to me baby (7) - Print me - Up

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
studentske pizdarije.com... hehe


online


Free Web Counter

Free Hit Counter
______________________

driftwood444@yahoo.com

Image Hosted by ImageShack.us



- Leonard Cohen Lyrics

________________________
Driftwood

Everything is open
Nothing is set in stone
Rivers turn to ocean
Oceans tide you home
Home is where the heart is
But your heart had to roam
Drifting over bridges
Never to return
Watching bridges burn
You’re driftwood floating underwater
Breaking into pieces, pieces, pieces
Just driftwood hollow and of no use
Waterfalls will find you, bind you, grind you
Nobody is an island
Everyone has to go
Pillars turn to butter
Butterflying low
Low is where your heart is
But your heart has to grow
Drifting under bridges
Never with the flow
And you really didn’t think it would happen
But it really is the end of the line
So, I’m sorry that you turned to driftwood
But you’ve been drifting for a long, long time
Everywhere there’s trouble
Nowhere’s safe to go
Pushes turn to shovel’s
Shovelling the snow
Frozen you have chosen
The path you wish to go
Drifting now forever
And forever more
Until you reach your shore
You’re driftwood floating underwater
Breaking into pieces, pieces, pieces
Just driftwood hollow and of no use
Waterfalls will find, you bind, you grind you
And you really didn’t think it would happen
But it really is the end of the line
So I’m sorry that you turned to driftwood
But you’ve been drifting for a long long time
You’ve been drifting for a long long time
You’ve been drifting for a long long
Drifting for a long long time



Click here to get more graphics like this!