¤¤¤Sl@vonk@-ponosna....¤¤¤

19.04.2006., srijeda

¤¤¤PRVI SASTANAK(Mitar Mirić)¤¤¤

Imao sam ljubav pravu
najlepšu na svetu celom
zavideli svi su meni
što sam bio s njom
a ja željan avanture
da je čuvam nisam znao
hvatao se lošeg društva
okolo je varao.

Prvi sam joj kose mrsio
Prvi sastanak njoj sam bio
Ko proklet sam od onog dana
Kad sam je izgubio.

Imao sam ljubav pravu
sad nažalost moja nije
kasno mi je da se kajem
gde sam bio ranije
a ja željan avanture
da je čuvam nisam znao
hvatao se lošeg društva
okolo je varao.

P.S:Ovo je jedna od onih pjesama koje obožavam,puštaju je stalno u ˝Oasi˝ ,pjesma je predobra...
- 21:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Inati se Slavonijo,
ljepota nek tvoja boli,
nema onog tko te ne zna,
tko te ne zna,
a ne voli!

moja malenkost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zar nisam bila zgodna kao mala???

MOJA HIMNA :)
E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Ref.
Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti

Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Ref.

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu

Ref.




S


L


A


V


O


N


K


A