četvrtak, 02.04.2009.

...bila bluza i crveni konci, faljen Isus i cure i momci, faljen Isus Hrvati i Šokci!...

Svitu moj lipi i Šokački, ni me bilo dugo...Stislo sa svih strana, a furt slušamo o recesiji, pa se i ja recesirala. Štedila olovku i nisam ni pisala. Ali sad kad me stislo, počela sam pisat i reko idem opet napravit blog na istoj adresi, da me ne zaboravite. Jer ja vas nikog nisam. Od sljedećeg posta počinjemo s ozbiljnim radom, čitat ćete samo tako! Za sada ću stavit koji video, pa se malo opustite...dok vas sve obiđem :)
Lipi pozdrav svima!!

- 12:38 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slavonka majka me rodila, slavonska voda me pojila...

Zovem se Tena, kao što već svi dobro znate, iz Čepina sam...Sedamnaest mi je godina i život moj dosta dobro znate...Da ne ponavljam sve ponovno...
Družit ćemo se i dalje!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr