subota, 07.06.2008.

Svako zašto ima svoje zato!!

Razgovarajući sa svojom prijateljicom o životu i događajima koji su nam se dogodili u životu, bili oni lijepi ili ružni. I onda jedna njezina rečenica; Zašto?. Dugo sam razmišljao i prebirao to njezino pitanje u svojoj glavi. Tako kratko pitanje i jednostavno, a tako kompliciran i težak odgovor. Vjerojatno se menogi neće složiti s mojim odgovorom na zašto. Njoj sam već rekao svoje mišljenje o tome, ali želim ga podijeliti i sa vama. Sad smo već odrasli ljudi na neki način, i prošli smo u životu i lijepih i manje lijepih trenutaka. Mnoge priče su završile ostale u prošlosti, neke su se nove otvorile. Sve u svemu život ide svojim tokom. mnogima nikada ne jasnim, ali on svoj put upisuje u našu knjigu. S vremenom čovjek koračajući putevima svog svijeta, stane i osvrne se unatrag, pogleda što je sve bilo u životu. Što je prošao od dana svog rođenja do tog trenutka kad se okrenuo i pogledao svoju prošlost. Puno stvari i događaja koji nam se dogode, ne dadu nam automatski odgovor to je bilo zbog toga, nego kako vrijeme prolazi odgovori na mnoga pitanja sama dolaze. Na neka možda nikad nećemo i saznati pravi odgovor, ali moramo si sami napraviti nekakav odgovor na ta pitanja da bi mogli mirnije i bolje krenuti u današnji dan u sutrašnje jutro. Tako u tom razgovoru mene i moje prijateljice to pitanje je zaigralo maštu, uzbunilo osjećaje, poremetilo na neki način razum, jer i ja sam se zapitao, da točno zašto su se neke stvari morale dogoditi. Neovisno bile one našom voljom ili protiv naše volje. Bile one pozitivne ili negativne. Razmišljam tako o tome, i onda mi nekakva slika se počinje slagati u glavi. Razmišljam onako banalno o tim nekim događajima, i postavljam sam sebi pitanje, A da je bilo drugačije nego što se dogodilo?. I odlazi mi odgovor, u glavi na to pitanje zašto. Da se je dogodilo drugačije, vjerojatno i slijed događaja poslije toga ne bi bio isti, i tko zna kuda bi me život odnesao, gdje bi završio. Kako bi živio. A onda pogledam sebe, i sebe kao osobu. I vidim da sma se izgradio u osobu sa osjećajima, s razumom. nekada tvrdoglava, nekada nasmijana, željna šale, nekada tužna, i željna zagrljaja utjehe. Pogledam svoju obitelj, svoje prijatelje oko sebe, koji me vole cijene i poštuju ovakvoga. A takav kakav sam, kao osoba ne bi bio da se nisu dogodili baš ti događaji za koje se pitam zašto. Za mene je odgovor skriven u tome. Da bi postao ovakav čovjek, mnogi koji me čitate već me i dosta poznajete jer sam i s vama nekima u kontaktu, a neki i osobno me znate, morao sam u životu proći to što sma prošao. Da bi ovdje došao, jer vjerojatno ne bi da su neki događaji se drugačije odigrali u mom ili vašem životu ovdje sad bio i pisao i nebi izgradio neka prijateljstva koja sam izgradio s vama nekima. Zbog toga ne žalim. Svako ima svoj put kojim mora ići i svaki događaj koji nam se dogodio nije se dogodio zbog neke igre, već da bi mi sami sebe upoznali shvatili, cijenili, to zadnje je najvažnije. Svaki događaj u mom životu lijep ili manje lijep je ostavio na neki način trag na svakome od nas, koji nas je upotpunio kao osobe, s kojim smo postali još karakternije i zrelije osobe. Svjesne života i onoga što on donosi. Na neki način svaki taj događaj nas je pripremio za ono što će već doći možda danas. Što će biti sutra nitko ne zna, čak niti ovi na vremenskoj prognozi ne mogu sto postotno znati, mogu smao predviđati, ali pravu istinu ne mogu znati, ali zato nas događaji iz prošlosti uče što se može biti i da budemo spremniji i pametniji kad nam se u budućnosti nešto desi. Kao što smo ja i ta moja prijateljica nakon toliko godina ponovno se čuli i sreli. Sve to ima svoje. I sad pitanje zašto smo se baš sad sreli i čuli ima svoje zato. Možda odgovor sad ne vidimo, ali on je tu i mi ćemo ga shvatiti i moći ćemo reći to je bilo zato. Možda se mnogi neće složiti sa mnom u vezi ovoga ali u tome i je bit da vjerojatno neki ne gledaju na to kao ja, ali ja sam zbog svega u životu što sma prošao počeo gledati tako, jer lakše se je okrenuti i upregnuti prema naprijed, nego da se cijelo vrijeme okrećem za sobom i postavljam si pitanje zašto. Jednostavno kad me netko pita zašto ti se je to dogodilo smao kažem zato, i pokažem na sebe i ono što sma bio prije toga i što sma poslije toga.

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna