utorak, 03.06.2008.

A ja živim i u živam....

Dragi prijatelji kao što je nekako postalo normalno za mene, malo me ima malo me nema. Neću se više ispričavati, jer može se opet to dogoditi. Tako je u zadnje vrijeme kod mene i nadam se da ćete razumjeti. Bliži se to dugo isčekivano ljeto. Na jedan veliki način i ja ga volim, Ne samo jer ne moram biti ubundan u debele veste, majice, kapute. Nego zbog toga što u ljetno doba ljudi su nekako otvoreniji prema van. Imam osjećaj da je neke probleme lakše riješavati u društvu preko ljeta nego zimi. Ovaj vikend mi je bio dosta buran i aktivan. I što je najbitnije bio mi je jedan od boljih izlazaka ove godine. Stvarno sam se razveselio kao što dugo nisam. Često znam s društvom izaći i dalje od našeg mjesta, i te naše svakodnevice. Ovaj puta su to bile Našice. I to čak dva puta u jednom danu ići tamo, to nismo jako dugo učinili. Prošle godine sam s društvom skoro svaki drugi dan bio u Našicama ili na pizzi ili u gradu, ali ove godine još nisam nikako bio. Subota popodne vodi se priča između mene i mojih starih prijatleja još uz to i susjeda kako je ovdje u našem kraju već dosadno i monotono postalo i što bi mogli raditi popodne. I kome pada na pamet jedna luda ideja ako ne meni. Dao sam prijedlog idemo u Našice i tako se nas trojica uputismo u tamo. Nisam se dugo toliko nasmijao kao to popodne, ali u sjećanju će mi ostati urezan jedan događaj od tog popodneva. O kojem se pričalo još dva dana kasnije. I tako prošlo to popodne i vratili se nas trojica svome kraju i planiramo kuda u večernji izlazak. Plan je bio ići u Brod, ali sam ipak sa svojim kolegicam i kolegom opet završio u Našicama i bilo je ponovno ludilo. Vikend je previše ludo prptekao ne vjerujem da bi se takav mogao ponovno ponoviti, no vidjet ćemo. Živim i uživam, nakon dugo vremena i mene je nešto potaklo da neke probleme jednostavno ako su trenutno ne rješivi ostavim sastrane i malo uživam u životu dok sam mlad. Ovaj put se neću žaliti na ljubav i te stvari, jednostavno i to sma stavio po strani, kao što su se moje kolegice čudile sinoć mojim odgovorima na njihova pitanja u vezi cura tako neka i ostane. Iako možda ću danas sutra zbog toga se kajati, ali svoju riječ ću bar još neko vrijeme održati, a to je da ne prilazim više djevojkama, neka one maeni malo priđu ili bar nekakav znak daju, jer tad ću znati da se toj djevojci sviđam. Ali ako toga ne bude onda ništa. Hehe. Došlo je vrijeme i da ja malo promijenim taktiku i da budem makar izvana hladan.Pa kako bude da bude, jednostavno želim vidjeti kako je to i kako će ljudi reagirati na takvo moje ponašanje. Ali po nekim događajima od subote, neću trčati pred rudo ali mislim da bi moglo bar donekle biti pozitivno.

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna