četvrtak, 29.11.2007.

Danas si netko, sutra si nitko!!!

„Danas si netko
Sutra si nitko
Tako mi kažu svi
Danas si sretan
Al uvijek plačeš kad si bez ljubavi....“


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sjedim i slušam pjesme, volim stare pjesme, jer one meni imaju dušu, i puno toga se iz njih mmože reći, pojasniti, naučiti. Tako mrak lagano pada, obavija moju ulicu, ja sjedim u kući. Slušam glazbu i puštam mislima da lete, gdje god im srce poželi. Zadnji put kad sam tako pustio misli da lete, ajme kad je to bilo, davno davno. Sviraju lagano pjesma za pjesmom, nisam birao koju vrstu glazbe, stavio sam sve neka svira redom. I onda jedna pjesma me onako trgnula s trosjeda, ustanem i slušam pjesmu, zaigrala se sa mnom. Ovo je refren te pjesme i kada sam ga čuo, ajme javila se u meni želja da napišem post na temu tih riječi iz te pjesme. Čovjek živi život kako zna i umije, da bi preživio, da bi mu bilo lijepo mnogi na svašta pristaju samo da bi postigli svoje ciljeve,neki nakon toga plaćaju visoku cijenu. Žudimo za materijalnim, i kada to imamo nitko nam nije ravan. Ali nešto fali u nama. Iako je sve oko nas prelijepo, skoro savršeno, nešto nam fali. Hm, mnogi pomisle na materijalno i nastave raditi da još više imaju, jer misle da će tako dobiti svu sreću ovoga svijeta. Danas si netko, suta si nitko. Lijepo ova pjesma kaže. Danas imaš sve novac, sreću zdravlje, voljenu osobu. No, u trenu oka nestane sve i što onda postajemo nitko. Nikoga nema, sve smo izgubili. Život nosi svoje. Ne pita te, a mi? Izgubimo se ne znamo što nam je više važno, mi sami sebi, nekome drugo ili ono materijalno. I kada izgubimo sve krenemo opet krivim putem tražeći sreću u materijalnim stvarima. Nitko se više ne okreće najljepšoj stvari na ovom svijetu, stvari koja ruši sve prepreke, koja liječi sve bolesti. A to je ljubav. Mnogi je ne osjete u sebi, zbog svog načina gledanja na ljubav, zbog bježanja od nje. Ne žele si priznati da iako imaju sve, nemaju ništa bez ljubavi. Čovjek je čovjeku vuk. Stara i poznata izreka. Uvijek nas vodi nešto drugo, nikada ono što srce želi. Ne dopuštamo mu da se vrati ili ode tamo gdje je njemu toplo i gdje je ono sretno. Nas vodi tzv. razum koji nas mnogo puta stoji sreće, suza, radosti, tuge. Zašto si to radimo? Slušam ovu pjesmu i stvarno pjesma je prelijepa i istinu govori, možeš imati sve, sva blaga ovog svijeta i biti najsretniji čovjek na svijetu ali ako nemaš ljubavi nemaš ništa. Ta pjesma me je utješila, dala mi još veću nadu, jer shvatio sam da iako nemam puno, da sam prebogat čovjek, jer volim, iako nije tu volim je. Nije me sramota to priznati. Imam ono što mnogi nemaju, ono čega se mnogi boje imama srce u grudima koje iskreno voli, i ne boji. I kako još u pjesmi kaže za sve puste milijone ne bih dao snove svoje. Uvijek sam govorio mogu mi sve uzeti, da nemam ništa ali nikada neće ovaj sjaj u očima, ovaj žar u grudima. Jer volim. Ljubav u meni stanuje još uvijek. Sam jesam ali tužan nisam, je rljubav veliku sam imao i da mogu opet s njom bio bih. Ne bi se kajao. Jer ja sam bogat čovjek. Spram nekih kojima je materijalno bitno, kojima ljubav ništa ne znači. Volio bih im pokazati put kojim i ja idem, i da to je najvrednije bogatstvo koje će moći ponijeti i na onaj drugi svijet, jer novac na onome svijetu nema vrijednost ali ljubav ima i to veliku. Kad bi znali da pored svega bogatstva što imaju su siromašni, i da kada sve izgube ljubav uvijek u grudima ostaje to ti nitko ne može uzeti. Kad bi ljudi to htjeli priznati.

- 10:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna