subota, 12.05.2007.

Ledeno doba prijateljstva!

O na kakve je danas grane spalo prijateljstvo među ljudima. Pa ono danas ne vrijedi ništa. Praktički jako mali broj ljudi prijateljstvo iskreno cijeni i poštuje. Al zato naprotiv veliki broj ljudi se zna osloviti kao "pa ja sam ti prijatelj". A s druge strane gleda da te samo iskoristi za svoje ciljeve, za svoju zabavu, nije mu važno kako će tebi biti, kako češ se ti kao čovjek nakon toga osjećati. Kakvo licemjerstvo. Bez imalo stida i srama ti lažu oči. Zar su ljudi zaboravili što znači prijatelj i prijateljstvo, zar im je taj pojam tako nepoznat. Tako stran. Gdje je nestalo ono što je prijatelje zauvijek vezalo, danas u većini slučajeva prijatelje vežu samo zajednički interesi i ciljevi u životu, a gdje je ono prijatelji i u dobru i u zlu. Nema više, ili se ljudi boje, boje postati pravim prijateljom. Nasuprot tim ljudima postoji ona još gora skupina, uzet ću ti sve od života. Tu mislim na ono postane s tobom "dobar", a s druge strane tebi iza leđa, čini sve da te osramoti, pred prijateljima, obitelji, i sl.. Zar su ljudi izgubili i ono malo dostojanstva što su imali. Čini mi se da jesu. M9ožda je to prolazno vrijeme, možda neće to vrijeme zauvijek potrajati, al kako ću danas sutra vjerovat čovjeku koji je iznevjerio moje povjerenje, moje prijateljstvo. Jednom će se sigurno vratit vrijeme kad će prijateljstvo biti vrlo poštovano i cijenjeno, no danas je valjda ledeno doba prijateljstva. i Žalosno je gledati što tzv. prijatelji čine pravim prijateljima, ljudima kojim im potpuno vjeruju. Nikad se nisam nikome osvećivao za zlo koje mi je učinio , samo sam im uvijek rekao moli Boga da se i tebi ovakvo što ne dogodi. Jer iako više nismo prijatelji, ne bi volio kao čovjek da ti netko učini ono što si ti meni, izigrao i prodao prijateljstvo.

- 16:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna