Slavko Kukec - PiPi

19.03.2010., petak

i tako dani prolaze ...

Danas


Danas neću pisati
Samo ću disati
I tako postojati.

Dosta mi je stihom sjati
a riječima blebetati
treba ponekad i znati
kad je dosta, kako stati.

Mogao bih jaukati
Il se malo cerekati
Svašta stihom dočarati
Il samo tugovati.

Bolje mi je zviždati
Zveketati il vriskati,
Nego li um uzburkati
Nekog vrbovati
Il podlo vrijeđati.

Umorih se tipkati
I u mraku tapkati
Umorih se disati
Pa htjedoh umirati.

Jedni kažu vrijeme trati
Treba ga stišati
Batinati il bičevati
Drugi, treba ga slušati
I prostora mu dati
Milovati i dragati.

Mogao bih nabasati
na onog tko će me nalemati

mogao bih čak i nestati.
Tko li će me njegovati
polupanu glavu previjati
meni bolnom navraćati

Volio bih pjevati
I pjesmom vas očarati
Volio bih se okušati
I u rimi rimovati
Volio bih i pijuckati
Pijan podrigivati
Samo ne razmišljati.
I još koji stih naredati.

Al neću, danas ću spavati
hrkati, snove snivati,
i samo, samo disati.



I danas ...

I danas ću nešto kazati
Neću se kolebati
No vi nemojte klicati,
Nije potrebno aplaudirati
( neki bi rekli pljeskati)
A ne daj Bože, komentirati.

Nije mi namjera zamarati
Već normalno razgovarati
Mišljenje tuđe uvažavati
Al se nimalo ne ustezati
Nekog s nekim uspoređivati
I ništa, ništa uljepšavati.

Bilo bi bolje šivati
Nego stihove risati,
Po stihovima brljati
Ili možda samo trčati
Svjež zrak udisati
I u talent sumnjati.

No ko neće orati
Neće ni stjecati
Bit ćeš reče mati
onaj što voli plandovati
i tako odmoran gladovati
idi barem pecati
pa ćeš možda spoznati
da mnogo manje pati
ko se udice il motike lati.

Tajnu ću vam odati
Neću više odlagati
Popodne volim odspavati.



A tek sutra


Kad leptiri krilati
Stanu lepetati
Može vas to asocirati
Da rođeni su akrobati
Neće se oni kolebati
Već spontano aterirati.

Baš htjedoh kompletirati
i konstatirati
neću više brbljati
niti stihove brojati
jer nisu dukati
koji će me čekati

Bolje mi se bazirati
A ne bolovati i buncati
Birati i izabrati
Maloj se osmjehivati
Malo si pripovijedati
A onda se ljubakati.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.